Bericht van onbekende vrouw

13-02-2020 09:04 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?

Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Als ik met een man was die al eerder een vreemdganger was, zou ik het vermoeden hebben dat de kans groot is dat die vrouw echt iets heeft (gehad) met hem. En hem hiermee voor het blok wil zetten. Ik zou anders reageren dan bij iemand die ik blindelings vertrouw. Dan zou ik de persoon die dat bericht stuurde negeren en het bericht aan mijn partner laten zien en vragen wat ik daar nou mee moet.
In dit geval zou ik haar berichten dat ze hem mag hebben. Wat hij ook zegt, ik zou moeite hebben met hem te geloven.
2east schreef:
13-02-2020 11:58
dit is een open forum. Als het antwoord niet bevalt, is het soms beter de vraag niet te stellen.

Als je nou van meerder mensen al hoort dat je irritant bezig bent en dat het wel duidelijk is wat jouw mening is kun je ook gewoon even een beetje dimmen hé.
PoesinBoots schreef:
13-02-2020 12:00
Als je nou van meerder mensen al hoort dat je irritant bezig bent en dat het wel duidelijk is wat jouw mening is kun je ook gewoon even een beetje dimmen hé.
kan, ja. maar irritant is ook maar een mening
2east wijzigde dit bericht op 13-02-2020 12:01
7.02% gewijzigd
jouw leven is een keuze
PoesinBoots schreef:
Echt he :frusty:
Ordinaire tvp, al hoop ik op goede afloop boor ts
OMG.

To, heeft die FBdame al gereageerd verder? Gaat het een beetje?
PoesinBoots schreef:
13-02-2020 11:59
Wat ik wel vreemd vind is dat dat berichtenverzoek dus al 2 weken geleden is gedaan.
TO zag het nu pas. (Kan heel goed als je de messenger-app niet op telefoon hebt)
Maar in de tussentijd heeft de stuurder van het bericht dus verder niks ondernomen. Die zit al 2 weken geduldig (?) op een berichtje te wachten?
waarom is dat raar? Als je ziet dat iemand het bericht niet leest en je hebt geen contactgegevens wat zou je dan moeten doen?
lilalinda schreef:
13-02-2020 11:46
Ik zou boos worden als mijn man me niet blind zou vertrouwen

Hij hoeft dus echt niet meneer2 een bericht te sturen

Maar hij kan wel met mij bespreken waar zo'n bericht van dan komt
En wat is de kans dat de gemiddelde vreemdganger liegt?
Oblio schreef:
13-02-2020 11:57
Enkele tips als reactie naar haar toe:
1:Goh, je bent de derde al vandaag, maar jij noemt niet je echte naam, dus je bent af.

2: Wat goed dat je me dit meldt, alleen geloof ik je niet, want je bent anoniem voor me. Jammer, het had met zo geholpen bij de scheiding.

3: Ja, Ronnie liet zoiets al doorschemeren, hij heeft de laatste tijd wel pech met zijn dates, maar ik kan je helaas ook niet helpen.
passieve agressie heet dit. Daar heb je niks aan.
Ik hoop dat ze snel op jou geageerd TO, zodat je wat meer weet.
PoesinBoots schreef:
Je kunt duidelijk uit de antwoorden afleiden wie zelf ook eens buiten de deur eet :)
Babette2017 schreef:
13-02-2020 12:04
Je kunt duidelijk uit de antwoorden afleiden wie zelf ook eens buiten de deur eet :)

Oh dat zie ik dan weer niet.

Ik geloof alleen niet inde kracht van drammen.
Mark40 schreef:
13-02-2020 10:48
Ik zie de winst voor die vrouw niet echt. Als jou vriend erachter komt dat zij jou berichten stuurt, zal hij niet staan te springen om met haar verder te gaan. Haar doel lijkt meer jou van de wijs brengen hierdoor

Of het is al uit, en zij neemt op deze manier wraak
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Ik hoorde eens de ene vreemdgaande man de andere tippen: als je vriendin erachter komt, ontkennen ontkennen ontkennen. Tenzij ze met harde bewijzen komt. Dat is dus kennelijk hoe vreemdgaande mannen zouden reageren als je ze confronteert. Doe er je voordeel mee. Ik hoop dat die fb dame nep is, of anders met bewijs komt. Hoe pijnlijk ook. Dit is killing, deze onzekerheid.
ninanoname schreef:
13-02-2020 11:06
Even off-topic, maar ik vind de nieuw geïntroduceerde termen van facebook-eucalipta en relatie-poetin pure winst voor het vivaforum.
👍👍👍

Eucalypta
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Vriendgedumpt schreef:
13-02-2020 12:13
Ik hoorde eens de ene vreemdgaande man de andere tippen: als je vriendin erachter komt, ontkennen ontkennen ontkennen. Tenzij ze met harde bewijzen komt. Dat is dus kennelijk hoe vreemdgaande mannen zouden reageren als je ze confronteert. Doe er je voordeel mee. Ik hoop dat die fb dame nep is, of anders met bewijs komt. Hoe pijnlijk ook. Dit is killing, deze onzekerheid.
Ja! En Ze zijn allemaal hezelfde! Die vermaledijde mannen ook allemaal!

Komt vrouwen! Laat ons allen lesbisch worden
!
jouw leven is een keuze
Luci_Morgenster schreef:
13-02-2020 12:01
OMG.

To, heeft die FBdame al gereageerd verder? Gaat het een beetje?
Ben bang dat FBdame niets meer van zich laat horen en TO met een rotgevoel blijft zitten.
Wat naar TO. Ik hoop dat je snel een berichtje terug krijgt, dan heb je in ieder geval iets meer duidelijkheid. Dat moet naar zijn, deze onzekerheid.

Er bestaan vast vrouwen die echt zomaar in een relatie gaan stoken, maar als je zomaar zo’n bericht ontvangt van een vrouw, is de kans toch echt vele malen groter dat je man het toch iets minder serieus neemt met de monogamie, dan dat er een random dame zin had om te stoken in een relatie. Zelfs al zou het al over zijn en wil ze wraak nemen, dan nog is haar man niet trouw geweest.
De meeste vrouwen sporen gewoon, en doen dat niet zomaar, al is het wel een favoriet excuus van mannen “Oh Ja, zij spoort niet en stalkt me al maanden”.

Sterkte ermee TO.
2east schreef:
13-02-2020 12:22
Ja! En Ze zijn allemaal hezelfde! Die vermaledijde mannen ook allemaal!

Komt vrouwen! Laat ons allen lesbisch worden
!
:there:
Wat ontzettend triest dat je als vrouw er meteen vanuit gaat dat de vrouw die dit berichtje heeft gestuurd een 'heks, loeder, eucalypta, stookster' of whatever is.

Boos worden omdat het anoniem is? Natuurlijk stuurt ze dit anoniem, vrouwen worden namelijk veel liever boos op de 'andere vrouw' dan op hun eigen man. Zelfs als de leugens al zijn uitgekomen. Dat komt weer overduidelijk naar voren in dit topic, brrr. Die vrouw kijkt dus wel uit, en terecht.

Ik zou heel blij zijn als het waar blijkt te zijn en iemand stuurt me zo'n bericht. Of die vrouw een loeder is of niet is totáál niet relevant dan. Ik leef liever niet in een leugen namelijk.

Volgens mij reageren vrouwen zo raar omdat ze hun relatie als statussymbool zien. Hier tegen elkaar opbieden in hoezeer ze hun man vertrouwen en hoe je dat kunt laten zien (geen vragen stellen aan de vrouw, haar meteen veroordelen, het 'binnen je relatie' houden-wat een giller)
Als het niet zo triest was, was het echt dolkomisch.

Lieve vrouwen die zo denken: de jaren 50 zijn voorbij. De andere vrouw is niet jouw vijand. En een vreemdganger gaat toch wel vreemd, daarvoor hoef je je niet in allemaal rare bochten te wringen. Je instelling zou moeten zijn: graag of niet. En een man die in het verleden veel vreemdging en nu zo'n bericht...nou, dan gaan je alarmbellen toch af? Logisch en gezond.
Vrouwen die dan heel krampachtig aan hun man gaan hangen zijn gewoon hardstikke kwetsbaar. En onzeker.
Echt East, wat is dit voor debiel gedoe.
Luci_Morgenster schreef:
13-02-2020 12:38
Echt East, wat is dit voor debiel gedoe.

Debiel is ook ook maar een mening hé..
Ben wel benieuwd naar hoe de relatie van TO er verder uitziet, om een beetje een compleet beeld te krijgen, zeg maar.
Qiyara schreef:
13-02-2020 09:13
Nee niet doen! Als het wel echt is geef je hem nu de kans om een smoes te bedenken.

Dit. Wachten met confronteren tot hij thuis is. Dan kun je meteen zijn reactie zien. En ondertussen kun jij nog wat speurwerk doen.
PoesinBoots schreef:
13-02-2020 12:39
Debiel is ook ook maar een mening hé..
Zeker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven