Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Sjaantje37 schreef:
13-02-2020 10:00
Maar eigenlijk moeten beide dames die Andre kwal niet meer willen.....
Eens. Hij lijkt minstens 70 met zn verlopen kop.
Bridget maakt reclame voor Powerslim . Omdat ze naast haar jonge God niet lopen op het strand deze zomer denk ik .
Maleficent schreef:
13-02-2020 13:03
Hans Klok heeft keihard uitgehaald naar Bridget Maasland.

In de nieuwe editie van het weekblad Weekend vertelt Hans Klok over zijn ernstig zieke assistente Nathalie, die momenteel vecht tegen kanker. Nathalie, getrouwd met de ex-man van Bridget Maasland, is keihard aan het strijden voor haar leven zodat ze haar zesjarige dochter Kate en 11-jarige stiefzoon Mees, de zoon van haar man Pepijn en Bridget Maasland, kan zien opgroeien. Hans wil niet veel kwijt over Bridget omdat de illusionist wil voorkomen dat hij zijn band met de presentatrice nog slechter maakt. Wel verwijt hij Bridget dat zij nooit enige belangstelling heeft getoond naar de vrouw die een belangrijke rol speelt in het leven van haar zoon. “Bridget heeft alleen nooit enig medeleven met Nathalie getoond, en dat vind ik niet kunnen”, aldus de illusionist.

De relatie van haar ex-man Pepijn en Nathalie is volgens Hans altijd een pijnlijk iets geweest voor Bridget. Ondanks dat zij elkaar pas ontmoet zouden hebben nadat Bridget en Pepijn uit elkaar waren. Hans vindt dat, in deze situatie, zoiets aan de kant moet kunnen worden gezet. “maar als iemand de helft van de tijd voor je kind zorgt en diegene krijgt het slechte nieuws dat geen arts meer wat voor haar kan doen, dan moet je toch kunnen zeggen: en nu is het klaar.”

:| jeetje
Ik vind dit eigenlijk best heftig..
Yildizlar schreef:
13-02-2020 13:40
Bridget maakt reclame voor Powerslim . Omdat ze naast haar jonge God niet lopen op het strand deze zomer denk ik .
Weet je, ik ben heel eerlijk, maak ik misschien geen vrienden mee maar goed.. Ik vind vrouwen van rond de 45 en ouder die reclame maken voor afslankproducten altijd een beetje zielig. Kijk, een gezond gewicht is belangrijk maar die shakes staat er om bekend dat je er van gaat jojo'en en vaak zijn ze ook niet gezond. Wat voor beeld zend dat uit? Alles om nog maar een jongere vent aan de haak te slaan? Nee.. bah.
Kunnen we de roddelrubrieken niet gewoon afschaffen? Komt altijd alleen maar ellende en gedoe van.

Maar begrijp ik nu goed dan Bridget haar zoon in NL heeft gelaten bij haar ex en zijn doodzieke vrouw? Zodat ze zelf op vakantie kan?

Het is niet alsof ze nooit samen op vakantie gaan dat dit de enige kans dit jaar om met haar lief op het strand te liggen.
GinnyJones schreef:
13-02-2020 17:18
Weet je, ik ben heel eerlijk, maak ik misschien geen vrienden mee maar goed.. Ik vind vrouwen van rond de 45 en ouder die reclame maken voor afslankproducten altijd een beetje zielig. Kijk, een gezond gewicht is belangrijk maar die shakes staat er om bekend dat je er van gaat jojo'en en vaak zijn ze ook niet gezond. Wat voor beeld zend dat uit? Alles om nog maar een jongere vent aan de haak te slaan? Nee.. bah.
Ik krijg door dit topic en de reacties op BM de indruk dat vrouwen van 45+ per definitie zielig worden bevonden. Het is treurig gesteld met de wereld.
Trien30 schreef:
13-02-2020 17:45
Kunnen we de roddelrubrieken niet gewoon afschaffen? Komt altijd alleen maar ellende en gedoe van.

Maar begrijp ik nu goed dan Bridget haar zoon in NL heeft gelaten bij haar ex en zijn doodzieke vrouw? Zodat ze zelf op vakantie kan?

Het is niet alsof ze nooit samen op vakantie gaan dat dit de enige kans dit jaar om met haar lief op het strand te liggen.
Ze heeft Co-ouderschap met haar ex-partner dus het is niet zo dat ze haar kind heeft achtergelaten bij haar ex-partner. Het is wel zo dat Bridget de partner van haar ex-man doodzwijgt. En het is niet helemaal waar dat haar ex-man pas wat kreeg met zijn huidige vrouw toen het over was tussen hem en Bridget.

Ze waren ‘on a break’ om te bezien of hun relatie nog zou kunnen slagen toen ontmoette Bridget haar ex-man zijn huidige vrouw oftwel kreeg wat met haar.

Maar bizar hoe de geschiedenis zich herhaalt met Bridget nu als de andere vrouw.
Sjaantje37 schreef:
13-02-2020 17:57
Ze heeft Co-ouderschap met haar ex-partner dus het is niet zo dat ze haar kind heeft achtergelaten bij haar ex-partner. Het is wel zo dat Bridget de partner van haar ex-man doodzwijgt. En het is niet helemaal waar dat haar ex-man pas wat kreeg met zijn huidige vrouw toen het over was tussen hem en Bridget.

Ze waren ‘on a break’ om te bezien of hun relatie nog zou kunnen slagen toen ontmoette Bridget haar ex-man zijn huidige vrouw oftwel kreeg wat met haar.

Maar bizar hoe de geschiedenis zich herhaalt met Bridget nu als de andere vrouw.
Oh ja dat klinkt hetzelfde. Nee maar goed je gaat ook niet voor 4 dagen naar curaçao lijkt me.

Ik heb ook geen idee hoe zij co-ouderschap hebben maar dat is toch meestal over de week verdeeld?
GinnyJones schreef:
Huh ? Dus als je als 45 jarige vrouw wat kilo’s kwijt wil dan ben je zielig en zend je een verkeerd signaal uit ? Deze snap ik effe niet denk ik...
Nu bij Boulevard.
Toch leuk, samen en beetje speculeren over twee middelbare dames die vechten om een uit zijn krachten gegroeide, aan drank verslaafde puber. En om de over elkaar heen buitelende ex partners en "vrienden" van beide dames of van hun ex- minnares.

Echt, get a life
dolfje schreef:
13-02-2020 19:01
Nu bij Boulevard.
Gemist , wat werd er gezegd 😎?
rascalles schreef:
13-02-2020 19:14
Gemist , wat werd er gezegd 😎?
Niks bijzonders.
Sjaantje37 schreef:
13-02-2020 17:57

Tja, lullig misschien, maar hoe lang is dat nu al geleden?
Op een gegeven moment is zoiets toch ook gewoon klaar? Vind mensen die daarin blijven hangen altijd een beetje zielig.
minnimouse schreef:
13-02-2020 21:00
Tja, lullig misschien, maar hoe lang is dat nu al geleden?
Op een gegeven moment is zoiets toch ook gewoon klaar? Vind mensen die daarin blijven hangen altijd een beetje zielig.
Vooral als zelf ook niet vies is van een bezette man.
Stressed is just desserts spelled backwards
rascalles schreef:
13-02-2020 18:17
Huh ? Dus als je als 45 jarige vrouw wat kilo’s kwijt wil dan ben je zielig en zend je een verkeerd signaal uit ? Deze snap ik effe niet denk ik...
Nee, het is gewoon een bepaald type 45+'er denk ik. Die te graag jong willen overkomen, met hun flamoes op de loop zijn, een jongere man willen.. Ik weet het niet, het geldt echt niet voor elke rijpere vrouw hoor, ik ken ook genoeg leuke types. Ik denk gewoon dat ik me heel erg stoor aan het gedrag van mensen zoals Bridget.
GinnyJones schreef:
13-02-2020 22:22
Nee, het is gewoon een bepaald type 45+'er denk ik. Die te graag jong willen overkomen, met hun flamoes op de loop zijn, een jongere man willen.. Ik weet het niet, het geldt echt niet voor elke rijpere vrouw hoor, ik ken ook genoeg leuke types. Ik denk gewoon dat ik me heel erg stoor aan het gedrag van mensen zoals Bridget.
Geldt ook voor dat type man.
Maleficent schreef:
13-02-2020 21:02
Vooral als zelf ook niet vies is van een bezette man.
Ja precies.
Na zoveel jaar mag je de strijdbijl wel een keer begraven. Die 2 zijn inmiddels al getrouwd en hebben een dochter van 6. Kom op zeg.
Zeker als die vrouw dan ernstig ziek is, dan kun je toch wel het fatsoen opbrengen om gewoon even wat van je te laten horen? Al stuur je maar een kaartje. Het is immers wel de vrouw die deels voor jouw kind zorgt.
minnimouse wijzigde dit bericht op 13-02-2020 22:49
6.43% gewijzigd
lila01 schreef:
13-02-2020 22:43
Geldt ook voor dat type man.
Zeker.
GinnyJones schreef:
Ah dus als je ze onder de 45 gebruikt is het dan wel okay als je jojo’t enz. Vreemde manier van denken.
Annie Schilder maakte toch ook reclame voor afvallen. Hoezo zouden alleen jonge meiden willen afvallen
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
VGM1980 schreef:
14-02-2020 11:52
Annie Schilder maakte toch ook reclame voor afvallen. Hoezo zouden alleen jonge meiden willen afvallen
Annie deed dat ergens begin/halverwege de jaren ‘90.
Dat herinner ik me omdat mijn moeder een potje van Annie’s afslankpillen in de kast had staan :proud:
YagaBaba schreef:
13-02-2020 19:10
Toch leuk, samen en beetje speculeren over twee middelbare dames die vechten om een uit zijn krachten gegroeide, aan drank verslaafde puber. En om de over elkaar heen buitelende ex partners en "vrienden" van beide dames of van hun ex- minnares.

Echt, get a life
Neeeee, zit nu te wachten achter mijn IPad op de mierezoete valentijnskiekjes van Brazes!
Geen nieuwe kiekjes meer met Bridget op André's insta. Is de liefde bekoeld?
lila01 schreef:
14-02-2020 12:04
Geen nieuwe kiekjes meer met Bridget op André's insta. Is de liefde bekoeld?
Of het is de mediastilte die Andre van zijn management heeft opgelegd gekregen of ze hebben samen besloten dat het allemaal wel wat minder kan. Het kan inderdaad ook zomaar zijn dat de eerste glans er vanaf is en dan vooral bij Hazes die nu foto’s van zijn matties post.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven