Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
uiteraard zorgt ze er wel voor dat de kater/ziek foto geposeerd is van de zijkant met duckface. lijkt wel een soort midlife crisis bij dat mens.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
VGM1980 schreef:
09-02-2020 12:36
uiteraard zorgt ze er wel voor dat de kater/ziek foto geposeerd is van de zijkant met duckface. lijkt wel een soort midlife crisis bij dat mens.
Ze heeft een ontstoken lip zegt ze. Ik denk dat het fout geprikte filler is. Maar hee, moet ze lekker zelf weten wat ze de wereld in gooit op insta.
Always look on the bright side of life
Flowerspowers schreef:
09-02-2020 13:05
Ze heeft een ontstoken lip zegt ze. Ik denk dat het fout geprikte filler is. Maar hee, moet ze lekker zelf weten wat ze de wereld in gooit op insta.
Of gewoon een vette koortslip.
Flowerspowers schreef:
09-02-2020 13:05
absoluut fillerfaal
S-Meds schreef:
09-02-2020 13:17
absoluut fillerfaal
Teveel gepepen denk
beetjegek schreef:
09-02-2020 13:19
Teveel gepepen denk
dat ze dan met de lip aan de asperge van Dreetje bleef plakken omdat Dreetje zijn piemel niet goed wast
S-Meds schreef:
09-02-2020 13:23
dat ze dan met de lip aan de asperge van Dreetje bleef plakken omdat Dreetje zijn piemel niet goed wast
Ja zoiets
Monique en kleine André genieten van optreden André Hazes op Curaçao

https://www.ad.nl/show/monique-en-klein ... ~a2c413da/

En Bridget is onderweg :P
We zien morgen de social media berichten wel tegemoet
Julus schreef:
09-02-2020 12:01
Gezellig. Gisteren had Dre gezelschap van Monique las ik net. Vandaag dus B.
Morgen allemaal samen?
One big happy family :proud:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Julus schreef:
09-02-2020 22:25
We zien morgen de social media berichten wel tegemoet
Ondanks Ciara ging haar vlucht toch zie insta , boffen wij even .
Bridget is gearriveerd en zit weer gezellig te doen tussen het dre gezelschap. Heb haar lip nog eens goed bekeken en het is gewoon een ordinaire koortslip. Weet helaas uit ervaring hoe die dingen eruit zien.
Door de druk die Bridget op Andre heeft uitgeoefend zou het nieuws over het einde van zijn relatie met Monique zo lelijk naar buiten zijn gekomen. Elke keer op instagram berichten zetten over hoe gelukkig ze wel zijn terwijl je weet dat alles wordt opgepikt door de media en je Monique ongetwijfeld kwetst terwijl zij haar verdriet nog aan het verwerken is. En dan nu weer moeten opduiken op Curaçao terwijl Monique daar vakantie viert. Waarom gedraagt Bridget zich zo? Gewoon dommigheid of is ze onzeker over Andre? Of is ze gewoon een ontzettende trut?
Jojanneke12 schreef:
10-02-2020 10:56
Door de druk die Bridget op Andre heeft uitgeoefend zou het nieuws over het einde van zijn relatie met Monique zo lelijk naar buiten zijn gekomen. Elke keer op instagram berichten zetten over hoe gelukkig ze wel zijn terwijl je weet dat alles wordt opgepikt door de media en je Monique ongetwijfeld kwetst terwijl zij haar verdriet nog aan het verwerken is. En dan nu weer moeten opduiken op Curaçao terwijl Monique daar vakantie viert. Waarom gedraagt Bridget zich zo? Gewoon dommigheid of is ze onzeker over Andre? Of is ze gewoon een ontzettende trut?
Of gewoon een domme, onzekere trut?
Jojanneke12 schreef:
10-02-2020 10:56
Geldingsdrang? Alleen met zichzelf (en haar Dre) bezig zijn? Aandachtsgeil? Ik weet het niet...

Ze heeft destijds met de vader van haar zoon Mees ondervonden hoe pijnlijk dit soort dingen kunnen zijn en hoe gevoelig het allemaal kan liggen. En desondanks heeft ze het nodig gevonden om op deze manier de publiciteit op te zoeken, in de wetenschap dat alles ook bij de moeder van de zoon van haar grote liefde terecht komt... Hoe dan ook: niet zo chique allemaal en vandaar dat ze (o.a hier) best afgefikt wordt (en terecht).
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Hoe je eraan komt, zo kom je er ook weer af. Ik denk dat hij al heel lang met Bridget rommelde en dat ze daardoor dus weet dat hij het niet zo nauw neemt met trouw.
Stressed is just desserts spelled backwards
Op insta die foto ook met de band van André , kijk mij het eens gezellig hebben met de jongens.
Maleficent schreef:
10-02-2020 11:14
Hoe je eraan komt, zo kom je er ook weer af. Ik denk dat hij al heel lang met Bridget rommelde en dat ze daardoor dus weet dat hij het niet zo nauw neemt met trouw.
Dit ja.
vrouwen doen zo tegen andere vrouwen als ze de ander als concurrent/bedreiging zien. Net zoals jaloerse vrouwen de vrouw waar een man een relatie mee heeft afkraken of er van genieten als de man zelf zijn vrouw afkraakt en daar gretig in mee gaat.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Ik vind het net GTST. Echt zo'n drama soap. Bridget zit midden in haar midlife en is alleen maar bezig met het showen aan de buitenwereld hoe 'gelukkig' en jong ze wel niet is. Andre vindt het allemaal best zolang het maar blond haar heeft en het bed in wil duiken. Die is haar over een jaar alweer zat. Ik heb plaatsvervangende schaamte voor het kind van Bridget. Vreselijk als je moeder als een hitsige puppy achter haar nieuwe vriendje aanzit.
Yildizlar schreef:
10-02-2020 12:45
Op insta die foto ook met de band van André , kijk mij het eens gezellig hebben met de jongens.
Zag het net ook ja. Vraag me echt af wat die bandleden ervan vinden dat ze er altijd bij is.
It's 5 o'clock somewhere
En nu weer een zoenende foto. Loopt Andre binnenkort ook met een koortslip.
Treurniet12 schreef:
10-02-2020 13:11
Ik vind het net GTST. Echt zo'n drama soap. Bridget zit midden in haar midlife en is alleen maar bezig met het showen aan de buitenwereld hoe 'gelukkig' en jong ze wel niet is. Andre vindt het allemaal best zolang het maar blond haar heeft en het bed in wil duiken. Die is haar over een jaar alweer zat. Ik heb plaatsvervangende schaamte voor het kind van Bridget. Vreselijk als je moeder als een hitsige puppy achter haar nieuwe vriendje aanzit.
:HA:
En toch kan ik mij niet aan het gevoel onttrekken dat Bridget wel heel erg haar best doet om zich staande te houden tussen de twintigers.

Het heeft toch iets zieligs ofzo, kan er mijn vinger niet opleggen.

Als ik zijn ex Monique dan zo eens bekijk straalt zij veel meer klasse uit dan Bridget en zoveel schelen zijn niet qua leeftijd.

Ook het selfie waar ze met haar koortslip Andre vol op zijn bek pakt, ik vind het allemaal een beetje te gemaakt.

Ook Monique haar foto’s zijn geposeerd maar omdat ze door een ander zijn gemaakt geeft dat toch een ander soort dynamiek.

Ik weet het niet hoor, maar misschien was het tripje naar Curaçao toch iets over de top van Bridget.
Sjaantje37 schreef:
11-02-2020 15:39
En toch kan ik mij niet aan het gevoel onttrekken dat Bridget wel heel erg haar best doet om zich staande te houden tussen de twintigers.

Het heeft toch iets zieligs ofzo, kan er mijn vinger niet opleggen.

Als ik zijn ex Monique dan zo eens bekijk straalt zij veel meer klasse uit dan Bridget en zoveel schelen zijn niet qua leeftijd.

Ook het selfie waar ze met haar koortslip Andre vol op zijn bek pakt, ik vind het allemaal een beetje te gemaakt.

Ook Monique haar foto’s zijn geposeerd maar omdat ze door een ander zijn gemaakt geeft dat toch een ander soort dynamiek.

Ik weet het niet hoor, maar misschien was het tripje naar Curaçao toch iets over de top van Bridget.
Had er nog niet eens aan gedacht dat het een selfie was. Ik vraag mij af hoe vaak zo’n foto over moet als je en moet zoenen, en er leuk opstaan en dan ook nog zelf de foto moet maken. Wat een geposeerd gedoe.

Ik denk dat ze bij elkaar blijven zoals er nog aandacht voor ze is. Toegeven dat het publiek gelijk had dat je niet bij elkaar past is misschien lastig, zeker voor Bridget.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven