Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 5!

25-12-2019 21:25 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
maleficent wijzigde dit bericht op 17-02-2020 11:40
17.54% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Morduchen schreef:
17-02-2020 17:05
Want jij was erbij?
je zou nog wel eens raar kunnen kijken

En nee,ik ook niet, maar ik ga niet iemands woorden over zijn leven in twijfel trekken.
Yolante verminkt? Ah oké.
Nou ik vind haar prachtig en volgens mij is het gewoon een lieve warme vrouw.
.
Wat moet je in godsnaam met 800 rozen ? Die passen echt niet in mijn pietluttige vaasjes.
Hoe groot is zo'n bos wel niet..?
isa__88 schreef:
17-02-2020 17:07
Yolante verminkt? Ah oké.
Nou ik vind haar prachtig en volgens mij is het gewoon een lieve warme vrouw.
Echt wel.
Ze is bloedmooi.
Billy_Mean schreef:
17-02-2020 17:08
Wat moet je in godsnaam met 800 rozen ? Die passen echt niet in mijn pietluttige vaasjes.
iemand zei dat het er 100 waren. 100 rozen van 8 euro per stuk? Die rico laat zich wel makkelijk een poot uitdraaien hoor
Billy_Mean schreef:
We weten niet of het 800 rozen waren :-D alleen dat het voor 800 dollar aan rozen of bloemen waren. Denk dat bloemen daar sowieso wel wat meer kosten dan hier.

Alleen zijn verklaring ik stuur wel vaker iets naar mensen vind ik apart. Zal best, maar 800 dollar uitgeven is niet iets kleins vind ik
.
PoesinBoots schreef:
17-02-2020 16:57

En die foto met die ene roos hoeft daar dus helemaal niks mee te maken te hebben.
Wat een hoop invulling en aannames worden hier geschreven. Allemaal solliciteren bij de bladen dan maar.
Inderdaad aannames.
Yolanthe heeft tig sexy, zwoele fotos op haar IG. Kan allemaal invulling aan worden gegeven.

Ik vind het bijzonder dat iemand die haar werk probeert te doen en een moeder voor haar kind te zijn zoveel venijn oproept.
Billy_Mean schreef:

Het waren helemaal geen 800 rozen. Dat is er hier van gemaakt.
S-Meds schreef:
17-02-2020 17:13
iemand zei dat het er 100 waren. 100 rozen van 8 euro per stuk? Die rico laat zich wel makkelijk een poot uitdraaien hoor

Het is niet eens gezegd dat het rozen waren. Ja door mensen hier die niet kunnen lezen.
Oh ja, €800, niet 800 rozen 😂
Morduchen schreef:
17-02-2020 17:15
Inderdaad aannames.
Yolanthe heeft tig sexy, zwoele fotos op haar IG. Kan allemaal invulling aan worden gegeven.

Ik vind het bijzonder dat iemand die haar werk probeert te doen en een moeder voor haar kind te zijn zoveel venijn oproept.
Jaloezie. Ik ben iig team Yolanthe.
Bosje blommen in LA vanaf $249.-

Afbeelding
Deze $599.00 tot $699.00

Afbeelding

https://designsbydavid.net/los-angeles- ... ganza.html
beetjegek schreef:
17-02-2020 17:20
Jaloezie. Ik ben iig team Yolanthe.
Ik ook
Maris_90 schreef:
17-02-2020 17:03
Want actrices kunnen van zichzelf niet nuchter zijn? Wat een rare opmerking.
Het is een onzeker bestaan, ik ken genoeg acteurs die een steady baan hebben opgegeven om voor hun droombaan te gaan en gedullisioneerd eindigen. Zeker in LA als dat haar ambitie is.
Er is veel onzekerheid, telkens auditie moeten doen om vervolgens nooit meer wat te horen in 99% vd situaties.

Ik ben helemaal voor je dromen proberen te verwezenlijken. Maar als moeder van drie jonge kinderen ( zonder acteerervaring neem ik aan) gaat minder makkelijk dan wanneer je pakweg 18 bent.

Dat noem ik niet nuchter, nee. Is geen waardeoordeel verder en ze moet er vooral lekker voor gaan.
[quote=PoesinBoots post_id=30989595 time=1581956552 user_id=387962]
Bosje blommen in LA vanaf $249.-

PoesinBoots schreef:
17-02-2020 17:24
Deze $599.00 tot $699.00

Afbeelding

Zo hey.
Ik ga ook een winkel in LA beginnen ;-)
PoesinBoots schreef:
17-02-2020 17:16
Het is niet eens gezegd dat het rozen waren. Ja door mensen hier die niet kunnen lezen.
Dat was ik!
En ik zei ook dat het er 800 waren. Mijn fantasie slaat op hol.
Maar voor de context maakt het geen bal uit natuurlijk.
watdachtjehiervan schreef:
17-02-2020 17:31
Dat was ik!
En ik zei ook dat het er 800 waren. Mijn fantasie slaat op hol.
Maar voor de context maakt het geen bal uit natuurlijk.

Nogal ja.

En welke context? De context dat je hier de meeste gekke dingen moet verzinnen en net doen of ze waar zijn?

Ze heeft een struikje van Rico gehad. Thats it. En dat hoeft niets bijzonders te betekenen en het hoeft ook geen huis vol te zijn als je even keek naar de bloemen die ik net plakte van de eerste de beste bloemenboer in LA.
MarindaH schreef:
17-02-2020 16:45
En op of na (?) Valentijnsdag grijnst Yo in de camera met een roos in haar hand. Dat is wat we weten.
Op de 1 of andere manier kreeg ik de slappe lach om jouw bericht.
Man kijkt mij nu heel raar aan :rofl:
PoesinBoots schreef:
17-02-2020 17:24
Deze $599.00 tot $699.00

Afbeelding

Jeetje wat een geld voor zo’n bos(je) bloemen
.
Waarom halen André en Bridget die gênante verliefde foto's niet van hun insta?
Ik vond die vergelijking die Rico maakte met een “gesigneerd boek” niet helemaal opgaan 😁
Maar wonen Yo en Rico allebei in LA???
Dan zullen ze elkaar wel eens tegenkomen.
De toekomst is niet meer wat het was
Rico begint wat last van hoogmoed te krijgen?

Het leek alsof hij erg toegewijd was aan zijn jeugdliefde en met beide benen op de grond kon blijven.
Maar met meer beroemdheid en meer geld zijn er kennelijk toch meer opties die lonken.

Want kom op, random een vrouw voor 800 euro aan bloemen sturen is natuurlijk niet een platonisch gebaar.
Misschien een bosje tulpen van 25 euro, maar niet wanneer je kennelijk in staat bent daar 800 euro voor neer te tellen.
PoesinBoots schreef:
17-02-2020 17:34
Nogal ja.

En welke context? De context dat je hier de meeste gekke dingen moet verzinnen en net doen of ze waar zijn?

Ze heeft een struikje van Rico gehad. Thats it. En dat hoeft niets bijzonders te betekenen en het hoeft ook geen huis vol te zijn als je even keek naar de bloemen die ik net plakte van de eerste de beste bloemenboer in LA.
Neeheej. De context blijft dat hij Yolanthe bloemen stuurt Van 8oo euro. En dat de ex van Rico een heel naar bericht onder een foto van Yolanthe zet en die daarna verwijdert. Dan maakt het geen bal uit of het rozen zijn of niet. En de hoeveelheid ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven