Verliefd op Ex(?)

19-02-2020 21:17 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat zijn jullie ervaringen met exen en de relatie die daarna is opgebouwd?
Wat zijn jullie verhalen over weer verliefd worden op je ex?
Ik begin te twijfelen aan mijn onzekerheden die ik had, waarom ik het uit heb gemaakt met deze fantastische jongen. Of gaan deze gevoelens over? Ik ben in de war.

Ik heb wel het idee dat hij verder wil gaan.
Ik heb jaren na de scheiding van de vader van mn kind nog wel eens gedacht; zou t nog?
Maar ik besefte me dat het meer het verlangen was naar wat toen vertrouwd was, die man en ik passen echt niet meer bij elkaar.
Ik denk dus dat je gevoelens vanzelf wel wegzakken, vooral als je gevoelens krijgt voor een nieuw persoon (al is het maar een flirt).
Meestal is het uit om een bepaalde reden, en mensen hebben vaak last van een positivity bias. Wat inhoudt dat je na verloop van tijd geneigd bent de postitieve dingen te onthouden en de negatieve dingen te vergeten.

Dus onthou goed waarom je het uitmaakte, en als je erg onzeker was dan kan dat ook best zijn omdat jullie niet goed bij elkaar paste.
.....
anoniem_323253 wijzigde dit bericht op 19-02-2020 21:56
Reden: Het doet er niet toe
98.44% gewijzigd
Terug bij ex, tweede keer nog geen jaar samen geweest. Vergat de slechte dingen, zag de mooie dingen alleen. Toen we opnieuw samen waren kwam ik er snel weer achter waarom het niet werkte. Blijven proberen en daarna er toch maar weer een einde aan gemaakt. Het is vaak niet voor niets je ex...
Ik heb in mijn directe omgevingen mensen die na een scheiding weer bij elkaar kwamen
Wel allemaal mensen met kinderen samen
dezelfde als waar je geen inspiratie van kreeg?
Verhuisd naar ander forum, over vloggers,influencers reality series pb voor info.
Hoelang is het nu uit? En ben je wel contact met hem blijven houden? Wat geeft je het idee dat hij wel verder wilt gaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven