Nieuw begin
dinsdag 20 augustus 2019 om 21:37
Na de lange en turbulente strijd voor onze dochter begint het nu echt weer te kriebelen... we gaan voor een tweede. Dit keer met PGS, in België.
Daadwerkelijk zwanger worden (terugplaatsing) kan voorlopig nog even niet, maar vanwege de duur van de behandeling en het daarop volgende onderzoek willen we binnenkort al met de behandeling gaan starten.
Zo spannend. Sinds alle ellende begon in 2016 heb ik ontzettend veel steun gekregen van heel veel lieve mensen hier. Ik hoop deze keer weer met jullie te kunnen delen. (Maar ik hoop wel dat het dit keer een veel korter topic wordt.)
Volgende afspraak staat gepland, begin september.
Daadwerkelijk zwanger worden (terugplaatsing) kan voorlopig nog even niet, maar vanwege de duur van de behandeling en het daarop volgende onderzoek willen we binnenkort al met de behandeling gaan starten.
Zo spannend. Sinds alle ellende begon in 2016 heb ik ontzettend veel steun gekregen van heel veel lieve mensen hier. Ik hoop deze keer weer met jullie te kunnen delen. (Maar ik hoop wel dat het dit keer een veel korter topic wordt.)
Volgende afspraak staat gepland, begin september.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog

vrijdag 21 februari 2020 om 17:23
Yes!!! Goed bezig. Nu broeden maar

Wanneer ga je testen?
Ik hoorde vandaag dat er maar liefst 6 embryo’s ingevroren zijn

Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
vrijdag 21 februari 2020 om 20:24
Ja was ook wel verbaasd. Van 4 uit 11 naar 7 uit 9... echt bizar. Nouja, geslaagde poging zullen we maar denken, op meerdere fronten.
Haha ja wil jouw man altijd zo vlot testen? Ik test altijd m’n trigger eruit en dan weer op 12 dpo en mijn man vindt dat veeeeel te vroeg, die begint het altijd pas te geloven op de dag dat het ziekenhuis gebeld moet worden

Maar mijn LF is 11 dagen, dus voor mij is 12dpo een logische dag.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
vrijdag 21 februari 2020 om 21:00
Maar met PGS sneuvelen er ook al door het proces toch? Niet alleen afwijkende. En mijn fert arts zei dat meer eicellen niet altijd beter is omdat de kwaliteit niet altijd even goed is als bij wat minder. Dus - ga er vanuit dat dat niet nodig gaat zijn, maar toch - mocht je een nieuwe cyclus moeten doen, zou ik eens informeren hoe zij daarover denken.
Hoe dan ook, broedze! Ik lig weer eens al in bed

vrijdag 21 februari 2020 om 21:04
Nou er is er 1 geloof ik beschadigd bij biopsie, dat valt echt wel mee. Komt ook niet zoveel voor, werd ons gezegd.
Ja... zeker gaat zo'n aantal ten koste van de kwaliteit. Op echo dachten ze dat ik rond de 12-15 zat volgens mij. Niet helemaal goed geteld....? Oestradiol was ook niet extreem hoog.
Anyway, ik vroeg me steeds al af of de dosis niet een beetje te hoog was, dat antwoord weten we nu in elk geval wel.
Ja... zeker gaat zo'n aantal ten koste van de kwaliteit. Op echo dachten ze dat ik rond de 12-15 zat volgens mij. Niet helemaal goed geteld....? Oestradiol was ook niet extreem hoog.
Anyway, ik vroeg me steeds al af of de dosis niet een beetje te hoog was, dat antwoord weten we nu in elk geval wel.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
zaterdag 22 februari 2020 om 16:39