Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
maandag 24 februari 2020 om 19:07
Ze wilde hier niet meer schrijven toen iemand linkjes plaatste naar de vorige topics. Dat wilde ze ‘vergeten’ en toen besloot ze hier dan niet meer te posten, als verder iedereen het wel normaal vond om die linkjes te plaatsen.
maandag 24 februari 2020 om 23:11
Oh dat vind ik wel jammer, ik las graag wat ze schreef en vond de gezondheid updates ook fijn.
Al ben je dat totaal niet verplicht natuurlijk.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”

dinsdag 25 februari 2020 om 06:44
Nou, dat hebben haar nergens zo zien zeggen/schrijven hoor.
Mag iemand gewoon ook een tijdje offline zijn.

dinsdag 25 februari 2020 om 09:15
Dat heeft zij wel degelijk geschreven.
13 feb 2020 om 13:45
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.

dinsdag 25 februari 2020 om 13:34
Ik ben zoooooo onder de indruk van een man, een oud marinier, die 8! uur lang heeft geplankd.
Echt een prestatie die een standbeeld verdiend.
Deze held is prototypisch voor mensen zoals ik, die geen ene reet te doen hebben dagelijks en de moed heeft om de wereld te tonen dat hij wel degelijk van nut is.
I salute this man!
Echt een prestatie die een standbeeld verdiend.
Deze held is prototypisch voor mensen zoals ik, die geen ene reet te doen hebben dagelijks en de moed heeft om de wereld te tonen dat hij wel degelijk van nut is.
I salute this man!

dinsdag 25 februari 2020 om 16:16

Ik heb gewoon zin in kaas.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

dinsdag 25 februari 2020 om 16:21
Ja. Maar ik ben toch meer een liefhebber van hartig dan van zoet.
Ik beeld mij maar gewoon in dat het van die stinkvoetenkaas is en dan heb ik al minder zin.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

dinsdag 25 februari 2020 om 17:13
Dus omdat ik een niet aangeboren hersen afwijking heb zoals ze onze ziekte ook noemen, ben ik niet geen normaal mens? Ik functioneer net als andere mensen, misschien iets slomer maar ik functioneer normaal hoor. Weet nou niet of ik dat nou als compliment moet opvatten of me gekwetst moet voelen. Zeker omdat jij diezelfde hersen afwijking heb. Ben jij dan ook geen normaal mens? Je uitspraak duidt daar wel op

dinsdag 25 februari 2020 om 17:50
Ik had kwaad op je kunnen worden om wat je hebt gezegd. Verdrietig, teleurgesteld, gekwetst. Maar ik voel alleen maar opluchting. En ik ben je dankbaar.
Dankbaar omdat in 1 klap alle twijfel weg is die ik nog had, of ik het niet te vroeg had beëindigd. Dit was volgens mij niet het effect waarop je had gerekend, maar je kent me helemaal niet, dat blijkt wel weer. Dus dank je wel!!
Dankbaar omdat in 1 klap alle twijfel weg is die ik nog had, of ik het niet te vroeg had beëindigd. Dit was volgens mij niet het effect waarop je had gerekend, maar je kent me helemaal niet, dat blijkt wel weer. Dus dank je wel!!
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
I'm on energy saving mode
woensdag 26 februari 2020 om 00:41
Dit idd, ik vind het ergens echt gewoon mooi dat mensen via internet elkaar kunnen steunen trouwens.
En Catje ik hoop dat het ok gaat voor zover mogelijk.

"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”

woensdag 26 februari 2020 om 07:42
woensdag 26 februari 2020 om 08:55
Smoren met jouw kussen?
Cateautje, we doen het er maar mee.

woensdag 26 februari 2020 om 09:44
Heb je het niet nodig, dan hoef je in ieder geval de komende tijd niet met die boodschappen sjouwen! Dus win-win zeg ik!mindervanmij schreef: ↑26-02-2020 09:00Zojuist nog wat meer voorraad opgebouwd voor het geval dat. Ja misschien overdreven maar ik ben graag voorbereid.