Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Nou, Wm...ik wilde net onze afspraak afzeggen

Oh en heb een mail gestuurd naar de baasjes van de kat (die overigens Pumbaa heet )
Indi....zou leuk zijn als je daar aan de slag kan, bij het poppodium! Ik ga voor je duimen.

Die vriendin houdt niet zo van uitgaan...ze zag het misschien niet zitten om te stappen? Blijft balen dat ze afzegt want jij wil heeeel graag keertje uit toch?

WM...ok bij deze heet ie GZM! Hoe kwam je nou aan hem? Ik weet even niet meer....

Ik ga naar een 70/80-party in mijn oude woonplaats....zal wel veel bekenden tegenkomen van vroeger, althans dat hoop ik. Wordt vast gezellig met Appel en mijn zus!
Ik ken GZM via het internet! Geweldig medium

Ow leuk!! 70/80's party is wel erg gezellig altijd...kan je ook zo lekker meebléren!! Is je zus ook vrijgezellig?
Super Indi! Ben benieuwd wat ze terug mailen!! Ik zou het wel erg leuk vinden....en desnoods gaan we morgen even langs! Ben toch met de auto meis!!
Ik ben echt desperate Erykah

Ik wil gewoon eens een vriendin die stappen ook leuk vindt..hoeft heus niet elke week..maar 1 keer in de maand moet kunnen.

ik eindig weer alleen met een fles rose op de bank vanavond denk ik..had ik nu maar een kat!
Wm, ik dacht dat je kwam fietsen???
Indi...koop een enkeltje en kom hierheen!! Breng ik je morgen weer terug en gaan we lunchen op je balkon!!
Lief WM, maar dat doe ik niet

Het was een beetje sarcastisch bedoeld..ik vind het wel prima om even alleen te zijn. Maar bedankt voor je aanbod!
Ik word gek van mijn knallende koppijn!!!

Ik heb het echt TE vaak!! Ik kan nauwelijks het licht verdragen thuis!
Ok meis....but that you know!!!
Thanks Wm!
Indi ga lekker op stap vanavond met WM! Toch gezellig? Of is het echt ver met de trein?

WM....mijn zus is ook nog vrijgezellig inderdaad.

Ok via het internet...ja lang leve internet he! Wonen jullie dicht bij elkaar? Spannend hoor....heb je al beetje vlinders?

Heb jij soort migraine WM?
Het is 2 uur met de trein, Erykah..

Ik ga lekker een filmpje kijken straks, maar eerst Paul de Leeuw kijken..Adele komt op bezoek! :-)
Daar lijkt het de laatste tijd wel op Erykah....wordt er gek van!! Echt doet zo'n pijn...zorgt ook voor druk op mijn oogkassen lijkt wel.

Nou GZM woont iets meer als een uur met de auto van mij vandaan! Dus niet heel dichtbij!

Gezellig, 3 vrijgezellige dames op stap!! Wordt een groot feest, lekker dansen en sjansen!

Indi....you're welcome!
Vervelend WM. Ik heb ook regelmatig hoofdpijn. Minder dan vroeger gelukkig toen had ik het elk weekend en door de week nooit. Echt zwaar frusterend was dat!!

Indi: wel een leuk naam Pumbaa!

Erykah: mijn datecarriere? Niet bestaand zullen we maar zeggen.
BE: Vind je dat echt een leuke naam? Ik niet..

Ik ga meer voor Sien, Sjaan, Truus en dat soort namen
Dat zijn nou weer niet echt namen die ik zou kiezen.

Maar gelukkig zijn we allemaal verschillend, anders was het ook zo saai!
Zo is dat, BE

Mijn konijn heet bijvoorbeeld Piet..het andere konijn heet Nijn, maar die komt uit het asiel en heette al zo..Vond het zielig om haar naam te veranderen

Ik heb een mailtje terug over Pumbaa. Ze kan goed alleen zijn, maar ze moet wel in het zonnetje kunnen liggen..Mijn balkon is heel zonnig en in mijn appartement is het ook heel zonnig..dus dat moet goedkomen :-)
leuk!!! Misschien morgen middag katten tripje!!
Enne...... Hoe goed kan Pumbaa met konijntjes omgaan.........
Ze kan goed met andere dieren omgaan

En mijn konijnen zitten in een aparte ruimte die dicht kan
Is iedereen zich aan het optutten voor een avondje stappen??

Xen, ga je toch nog weg???
Nee ben met je aan het ouwehoeren op msn
Joepieeeeeee!!!

Morgen op kattenbezoek!!
En dat niet alleen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven