Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
quote:Erykah schreef op 18 april 2009 @ 13:41:

WM...spannend de tweede date!! Wel sms-contact gehad e.d. deze week en wat gaan jullie doen?

Hihi...het is inmiddels al 3de date Hij is gisteravond laat even spontaan langs gekomen! Zouden filmpje kijken maar ik had troubles met tv enzo...Dus gewoon lekker muziekje aan gebabbeld enzo!

En ik heb hem gewoon maar gezoend na een aantal uurtjes.... Hij zoent errûg lekker!!!
Zo WM...je windt er geen doekjes om

En morgen weer daten??
Zo WM is goed bezig.

En dan nu vanavond de 2de date die nu opeens de 3de date is geworden. Veel plezier vanavond! Of werd het nu de 4de date.....
Indi...balen zeg dat vriendinnen zo vaak afzeggen! Niet leuk! Jammer dat we niet dichtbij elkaar wonen! Anders had je zo mee gekund! Maar goed, wij gaan morgen lekker lunchen in de

E & A....heel veel plezier met stappen samen!!

Xen...Even een voor jou! Vervelend dat je helemaal niets meer van R. hebt gehoord. Ga je het zo laten?
Indi.....Yup yup....Maar dat wist je toch al??? Gaan we lekker uiteten, ben benieuwd waar!

Enne BE...het is morgen, niet vanavond!!!
Oeps... Maar toch wens ik je veel plezier vanavond.
Ja..dat wist ik ook wel..

Niemand kattenadvies??
Wat zijn ieders plannen vnvd?

Ik ga maar weer uns op stap vnvd; int JC een soort 'bonte' avond; altijd mega leuk!

WM en Indi; waar gaan jullie op vakantie?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Waarschijnlijk gaan we naar Griekenland, Ingel.
Maar we hebben nog niet geboekt!

Ik ga vanavond stappen met mijn neef....maar ben nu aan het proberen dat mijn hoofdpijn gaat zakken!!
Nee..dus het kan nog anders worden..
Ik twijfel..stofzuigen en dweilen of nog even in de zon..

Ik kan natuurlijk ook eerst even stofzuigen en dweilen en dan in de zon...de vloer moet toch drogen
Gewoon lekker de zon in Indi, dat andere kan ook als het regent!
Indi, over die kat die je op het oog hebt waren ze daar veel thuis? Of ben jij echt heel veel weg?

Katten kunnen op zich goed alleen zijn hoor.
Dat weet ik niet, Be.

Het is een kat van 9 en ze omschrijven haar als makkelijk...

Ik werk 5 dagen in de week..ik heb soms weken dat ik 's avonds veel weg ben, maar over het algemeen ben ik 's avonds thuis. In het weekend ga ik soms een nachtje weg..
Tis al gebeurd, WM!
Lastig te zeggen Indi. Ik heb 2 katten en die vermaken zich wel als ik er niet ben. Maar de ene kat is de andere weer niet.... Wel moeilijk want het is ook weer niet iets wat je kan proberen voor een maand.
Nee..dat is het juist ook..Ik ben sowieso een grote twijfelaar, maar het gaat hier niet om iets wat je zo weer terug kunt brengen..
Heb je die mensen al gebeld Indi???
Nee..als ik ze ga bellen is het als ik een definitieve beslissing heb genomen..Ik kan natuurlijk wel even om meer info vragen..
Ja inderdaad, dat je intresse is gewekt door de advertentie maar nog wel wat meer vragen hebt om tot een besluit te komen!
Indi...wat jammer dat je vriendin heeft afgezegd. Zijn jouw vriendinnen ook vrijgezel of niet?

En moet je doen bij dat poppodium! Weet je of ze mensen kunnen gebruiken?

WM....ooooh stiekum gedate! Klinkt erg leuk en gezellig...en een goede zoenerd dus. Heeeel belangrijk! Wat is zijn afkorting? GZM (goede zoen meneer)

BE hoe gaat met jouw datecarriere?
Hoi erykah..Nee ik weet niet of ze mensen nodig hebben..een vriendin van me gaat het vragen.

Die vriendin die heeft afgezegd is wel vrijgezel..maar ze gaat nooit mee stappen. Het zou extra leuk geweest zijn om nu wel te gaan, zeker omdat het al een maand gepland stond. Ik ben zlef helemaal niet zo van het afzeggen van afspraken..misschien moet ik daar ook wat makkelijker in worden
Hahaha....nou ja niet stiekem.....maar eerder onverwachts!!! Maar GZM vind ik wel een goede! Morgen lekker samen uiteten....ook erg gezellig!

Wat gaan jullie doen met stappen? Speciaal feestje of just random?
Nééééééé Indi! Het siert je juist zo dat je dat niet doet! En anders word ik bang voor onze lunchdate!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven