Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zaterdag 18 april 2009 om 17:53
quote:Erykah schreef op 18 april 2009 @ 13:41:
WM...spannend de tweede date!! Wel sms-contact gehad e.d. deze week en wat gaan jullie doen?
Hihi...het is inmiddels al 3de date Hij is gisteravond laat even spontaan langs gekomen! Zouden filmpje kijken maar ik had troubles met tv enzo...Dus gewoon lekker muziekje aan gebabbeld enzo!
En ik heb hem gewoon maar gezoend na een aantal uurtjes.... Hij zoent errûg lekker!!!
WM...spannend de tweede date!! Wel sms-contact gehad e.d. deze week en wat gaan jullie doen?
Hihi...het is inmiddels al 3de date Hij is gisteravond laat even spontaan langs gekomen! Zouden filmpje kijken maar ik had troubles met tv enzo...Dus gewoon lekker muziekje aan gebabbeld enzo!
En ik heb hem gewoon maar gezoend na een aantal uurtjes.... Hij zoent errûg lekker!!!
zaterdag 18 april 2009 om 17:56
Indi...balen zeg dat vriendinnen zo vaak afzeggen! Niet leuk! Jammer dat we niet dichtbij elkaar wonen! Anders had je zo mee gekund! Maar goed, wij gaan morgen lekker lunchen in de
E & A....heel veel plezier met stappen samen!!
Xen...Even een voor jou! Vervelend dat je helemaal niets meer van R. hebt gehoord. Ga je het zo laten?
E & A....heel veel plezier met stappen samen!!
Xen...Even een voor jou! Vervelend dat je helemaal niets meer van R. hebt gehoord. Ga je het zo laten?
zaterdag 18 april 2009 om 18:33
zaterdag 18 april 2009 om 18:55
Indi...wat jammer dat je vriendin heeft afgezegd. Zijn jouw vriendinnen ook vrijgezel of niet?
En moet je doen bij dat poppodium! Weet je of ze mensen kunnen gebruiken?
WM....ooooh stiekum gedate! Klinkt erg leuk en gezellig...en een goede zoenerd dus. Heeeel belangrijk! Wat is zijn afkorting? GZM (goede zoen meneer)
BE hoe gaat met jouw datecarriere?
En moet je doen bij dat poppodium! Weet je of ze mensen kunnen gebruiken?
WM....ooooh stiekum gedate! Klinkt erg leuk en gezellig...en een goede zoenerd dus. Heeeel belangrijk! Wat is zijn afkorting? GZM (goede zoen meneer)
BE hoe gaat met jouw datecarriere?
zaterdag 18 april 2009 om 18:57
Hoi erykah..Nee ik weet niet of ze mensen nodig hebben..een vriendin van me gaat het vragen.
Die vriendin die heeft afgezegd is wel vrijgezel..maar ze gaat nooit mee stappen. Het zou extra leuk geweest zijn om nu wel te gaan, zeker omdat het al een maand gepland stond. Ik ben zlef helemaal niet zo van het afzeggen van afspraken..misschien moet ik daar ook wat makkelijker in worden
Die vriendin die heeft afgezegd is wel vrijgezel..maar ze gaat nooit mee stappen. Het zou extra leuk geweest zijn om nu wel te gaan, zeker omdat het al een maand gepland stond. Ik ben zlef helemaal niet zo van het afzeggen van afspraken..misschien moet ik daar ook wat makkelijker in worden