Onzin klets en zeurtopic part deux
vrijdag 15 november 2019 om 09:12
Feest! Happy new topic!
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
woensdag 26 februari 2020 om 14:51
Marquise, geduld en doe rustig aan.
Ik ga ook weer ff zeuren, ik heb uitnodiging via facebook afgeslagen van een kennis die ik zelden spreek. Spreekt ze me daarop aan via messenger, met de mededeling dat we elkaar nooit spreken.
Is het erg dat ik hier geen zin in heb, en is het fout dat ik haar uit mn fb gemikt heb want ik wil niet gedwongen worden...
Twijfel nu wel weer of dat niet een beetje onaardige reactie van mij was...
Ik ga ook weer ff zeuren, ik heb uitnodiging via facebook afgeslagen van een kennis die ik zelden spreek. Spreekt ze me daarop aan via messenger, met de mededeling dat we elkaar nooit spreken.
Is het erg dat ik hier geen zin in heb, en is het fout dat ik haar uit mn fb gemikt heb want ik wil niet gedwongen worden...
Twijfel nu wel weer of dat niet een beetje onaardige reactie van mij was...
woensdag 26 februari 2020 om 14:59
Mwah het is een kennis, niet zo druk over maken.Phoebemeaculpa schreef: ↑26-02-2020 14:51
Is het erg dat ik hier geen zin in heb, en is het fout dat ik haar uit mn fb gemikt heb want ik wil niet gedwongen worden...![]()
Twijfel nu wel weer of dat niet een beetje onaardige reactie van mij was...![]()
![]()
Ik ben eerder naar huis gegaan, compenseer dat vrijdag want moet dan toch van een collega iets overnemen. Heb nl nog steeds hoofdpijn.
Denk dat ik gewoon zo mijn joggingpak aantrek en niks meer ga doen vandaag.
woensdag 26 februari 2020 om 20:15
donderdag 27 februari 2020 om 11:24
Goedemorgen,
Digitaal vasten, dat zou hier ook geen slecht idee zijn.
Morgen zou ik eigenlijk weer gaan werken want ik dacht dat ik dan wel van de ellende af zou zijn, of in elk geval genoeg. Ik zit nu te twijfelen want mijn hoofd blijft zeer doen en ik blijf verbijsterd over de hoeveelheid snot die eruit komt. Ik ben formaat smurf, waar komt dit allemaal vandaan joh?
Van de zonzijde: mijn eeuwigdurende kwestie met de mutualiteit (het best nog vergelijkbaar met het Nederlandse ziekenfonds geloof ik) is nu eindelijk voorbij. Nu ga ik alsnog wel overstappen naar een ander want ik ben een beetje klaar met ze en hun gegraaf in gegevens waar ze nul recht op hadden.
Morgen zou ik eigenlijk weer gaan werken want ik dacht dat ik dan wel van de ellende af zou zijn, of in elk geval genoeg. Ik zit nu te twijfelen want mijn hoofd blijft zeer doen en ik blijf verbijsterd over de hoeveelheid snot die eruit komt. Ik ben formaat smurf, waar komt dit allemaal vandaan joh?
Van de zonzijde: mijn eeuwigdurende kwestie met de mutualiteit (het best nog vergelijkbaar met het Nederlandse ziekenfonds geloof ik) is nu eindelijk voorbij. Nu ga ik alsnog wel overstappen naar een ander want ik ben een beetje klaar met ze en hun gegraaf in gegevens waar ze nul recht op hadden.
donderdag 27 februari 2020 om 11:54
Zoveel snot is een teken dat je medicijnen aanslaan als je die neemt.Marquise schreef: ↑27-02-2020 11:24Goedemorgen,
Neem je geen medicijnen dan ben je uit jezelf aan het genezen.
Zoveel mogelijk je neus snuiten tot je niet meer kunt. Na een aantal dagen ga je je echt beter voelen
-Muis, ervaringsdeskundige-
donderdag 27 februari 2020 om 15:40
Zo ik ben thuis. Door de natte sneeuw en regen en meteen hier mijn joggingpak aangetrokken. Ga vanavond niet meer weg.
Nu even relaxen voor man thuis is en ik ga koken.
Heb overlegd met collega over het project wat we gaan doen en denk dat het wel leuk wordt samen dus dat scheelt stress al hebben we nog niet helemaal concreet wat we precies gaan doen. We zijn beiden enthousiast dus dat komt wel goed.
Heb overlegd met collega over het project wat we gaan doen en denk dat het wel leuk wordt samen dus dat scheelt stress al hebben we nog niet helemaal concreet wat we precies gaan doen. We zijn beiden enthousiast dus dat komt wel goed.
donderdag 27 februari 2020 om 20:48
dolfje schreef: ↑27-02-2020 15:40Zo ik ben thuis. Door de natte sneeuw en regen en meteen hier mijn joggingpak aangetrokken. Ga vanavond niet meer weg.
Dat is altijd fijn.
Ik had een project uit te voeren met vier. Eén collega was niet zo enthousiast en heeft haar aandeel niet geleverd kom ik vandaag achter. Best jammer dat daar dan de leerlingen uiteindelijk de dupe van zijn. Nog vervelender dat ik hen dat mag gaan vertellen want collega voelt zich niet verantwoordelijk.
donderdag 27 februari 2020 om 21:09
Niks, excuses aanbieden is het enige. Het is niet meer terug te draaien.
Om het niet herkenbaar te maken even een vergelijkbaar voorbeeld.
Elke klas mag iets plaatsten in de schoolkrant. De leerlingen van elke klas stemmen over de bijdrage van hun klas. Na het drukken van de schoolkrant blijkt dat niet de twee met de meeste stemmen maar de twee met de minste stemmen zijn gepubliceerd. Collega weet niet hoe die twee foute bijdragen in de schoolkrant zijn gekomen en legt de schuld bij mij, omdat ik het geheel heb samengesteld. Maar dit zijn de bijdragen die ik persoonlijk van haar heb aangepakt.
vrijdag 28 februari 2020 om 07:56
vrijdag 28 februari 2020 om 07:59
Ben je bang voor besmetting? Wel tot als je ligt te piekeren.Kwebbeltje91 schreef: ↑28-02-2020 07:48Goedemorgen,
Heb best wel gepiekerd afgelopen nacht, vanwege het corona-nieuws. Ik woon namelijk in Brabant en ik werk in de thuiszorg.
Straks werken, en kijken of er nieuws komt vanuit mijn werkgever.
Ik ben er helemaal niet bang voor, werk in een openbaar gebouw ( ook ik Brabant)met 500 bezoekers op een dag.
Als je gewoon normaal gezond bent is er volgens mij niet meer aan de hand dan bij een gewone griep.