Theehuis!
zaterdag 18 april 2009 om 17:49
Mis ik een rel? Ohja, over dat van die leeftijden. Tsja... ik denk dat het toch ook erg van 'de omstandigheden' afhangt. Als wij ooit kinderen krijgen, is Xan ook zo'n 'oude vader'. Tsja... dan hadden we elkaar een heleboel jaar eerder moeten tegenkomen (hoewel.. dan was dat misschien pedofilie geweest ).
Peas on earth!

zaterdag 18 april 2009 om 17:59

zaterdag 18 april 2009 om 18:17
Erwtje, Xan valt nog best mee hoor
In mijn omgeving net een man van 55 vader geworden. Dát vind ik écht véél te oud.
Ik vind 42 ook niet jong, en het zou mijn keus niet zijn, maar als je geen keus hebt is de enige andere optie geen kinderen krijgen en dat lijkt me ook wat overdreven.
Ik vind het wel gek om te bedenken dat als mijn vader op Xans leeftijd vader was geworden ik nu nog maar 10 zou zijn
En 28 is volwassen en de kans dat je als 70-jarige nog vitaal bent is tegenwoordig ook veel groter. 70 is het nieuwe 50, toch?
Ik zou er zelf niet voor kiezen, soms heb je niets te kiezen.

Ik vind 42 ook niet jong, en het zou mijn keus niet zijn, maar als je geen keus hebt is de enige andere optie geen kinderen krijgen en dat lijkt me ook wat overdreven.
Ik vind het wel gek om te bedenken dat als mijn vader op Xans leeftijd vader was geworden ik nu nog maar 10 zou zijn
En 28 is volwassen en de kans dat je als 70-jarige nog vitaal bent is tegenwoordig ook veel groter. 70 is het nieuwe 50, toch?
Ik zou er zelf niet voor kiezen, soms heb je niets te kiezen.
zaterdag 18 april 2009 om 18:37
70 is het nieuwe 50
Ohja, dat laatste was dus eigenlijk ook vooral m'n punt: dat je het niet altijd voor het kiezen hebt. Je moet wel de juiste partner tegenkomen, zwanger worden, etc.
Ik vind 55 ook echt te oud inderdaad. Maar eigenlijk is dat best een lastige, want waar ligt dan de grens? Voor mij misschien bij 45 ofzo?
Ohja, dat laatste was dus eigenlijk ook vooral m'n punt: dat je het niet altijd voor het kiezen hebt. Je moet wel de juiste partner tegenkomen, zwanger worden, etc.
Ik vind 55 ook echt te oud inderdaad. Maar eigenlijk is dat best een lastige, want waar ligt dan de grens? Voor mij misschien bij 45 ofzo?
Peas on earth!
zaterdag 18 april 2009 om 20:43
Star
En 40, moah, vind ik niet echt oud. Heel veel mannen zijn zo oud bij bijv. 3e kind. Mannen beginnen vaak nog later dan vrouwen. Meeste vrienden van mij zo rond 35. Ier is ook 35 nu trouwens. Ik vind een ouder van 65 als je zelf 28 bent goed kunnen. Een van 70 ook trouwens. Je bent op je 28e geen kind meer
Schoonbroer was 50 geloof ik toen Mini geboren werd.
Maar goed, ik vind heel veel dingen normaal geloof ik
Rob de Nijs gaat me wel een beetje ver.
En 40, moah, vind ik niet echt oud. Heel veel mannen zijn zo oud bij bijv. 3e kind. Mannen beginnen vaak nog later dan vrouwen. Meeste vrienden van mij zo rond 35. Ier is ook 35 nu trouwens. Ik vind een ouder van 65 als je zelf 28 bent goed kunnen. Een van 70 ook trouwens. Je bent op je 28e geen kind meer
Schoonbroer was 50 geloof ik toen Mini geboren werd.
Maar goed, ik vind heel veel dingen normaal geloof ik
Rob de Nijs gaat me wel een beetje ver.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

zaterdag 18 april 2009 om 21:02
Die bonbons zijn zo goed. Wat een vals kado De doos is nu pas voor 1/3e leeg. Tis echt 500 gram ofzo Gelukkig is Ier een zeldzame chocolademan. Maar, nu wil ik natuurlijk wel degene die hij neemt proberen Ik had net de lekkerste tot nu toe, heel crunchy. Tot zover Leonidas-verslag
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

zaterdag 18 april 2009 om 21:08
Ik heb Mickey Mouse-ijsjes. Ruilen?
Even snel alles van commentaar voorzien:
- Steesie is te lelijk voor woorden en, woorden van Don: "ze heeft geen kont, kijk dan wat een kinderlijfje!"
- Rachel was donkerharig mooier. Ogen zaten idd dichtgeteerd. Zag er zeer pijnlijk uit.
- Gras: ik ga zo kijken! Als alternatief voor elektrische maaier of karretje, kun je natuurlijk ook eeb schaap aan en paaltje zetten. Wel zo milieuvriendelijk en staat ook nog eens gezellig!
Even snel alles van commentaar voorzien:
- Steesie is te lelijk voor woorden en, woorden van Don: "ze heeft geen kont, kijk dan wat een kinderlijfje!"
- Rachel was donkerharig mooier. Ogen zaten idd dichtgeteerd. Zag er zeer pijnlijk uit.
- Gras: ik ga zo kijken! Als alternatief voor elektrische maaier of karretje, kun je natuurlijk ook eeb schaap aan en paaltje zetten. Wel zo milieuvriendelijk en staat ook nog eens gezellig!
Loretta is De Mol. Punt.