Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 27 februari 2020 om 19:14
En geen speelafspraken. En je was altijd thuis met je kinderen terwijl je wel financieel je broek ophoudt.

donderdag 27 februari 2020 om 19:18
We weten allemaal dat je dat nu ook al doet.Lady*Voldemort schreef: ↑27-02-2020 19:17Ik denk dat ik voor ieder topic een nieuw account ga aanmaken, omdat ik hier al eeuwen meeschrijf maar anders word ik zo herkenbaar.

donderdag 27 februari 2020 om 19:22
Rosabella1 schreef: ↑27-02-2020 18:31O ja Marels en Itsie inderdaad daar kon ik even niet opkomen. O ja en AgentL ook nog.
Leuk.
Ik zit met Itsme nog in een appgroep.

donderdag 27 februari 2020 om 19:23
Lady*Voldemort schreef: ↑27-02-2020 19:03Ik ben zo terug, eerst even naar de sportschool. Oh ja, en preppen natuurlijk. Iets met kippendijen.
Ooh brrrr
donderdag 27 februari 2020 om 19:23

donderdag 27 februari 2020 om 19:32

donderdag 27 februari 2020 om 19:35
Het is een combinatie van harikiri en reïncarnatie : haricarnatie
We gaan op anoniem en komen terug als elkaar zodat we echt iedereen die dat niet door heeft een voorbarige dementiediagnose kunnen aansmeren zonder gestaft te kunnen worden voor medisch advies.

donderdag 27 februari 2020 om 19:35
Aan iedereen of aan iemand in het bijzonder?
(wat een zeikwijf die kerel)

donderdag 27 februari 2020 om 19:38
En wachten totdat iedereen antwoord geeft.
Life is short. Eat dessert first.