Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Sjaantje37 schreef:
27-02-2020 16:56
Ik bedoel een andere vrouw. Twee honden vechten om een been, de derde loopt er mee heen.....
Denk dat Hannaa bedoelt dat ze niet gelooft dat er nog een derde dame trek heeft in Dreetje II
fashionvictim schreef:
27-02-2020 10:48
Het zijn natuurlijk alletwee domme mutsen dat ze zich op hun leeftijd en allebei al moeder zijnde, zo ontzettend verlagen door als twee viswijven via Instagram te gaan lopen kijven. Voor zo'n ordinair sukkeltje ook nog.
Yup.

Wat een gedroeftoeter. Wel zeer vermakelijk om te volgen, gewoon omdat het kan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Billy_Mean schreef:
27-02-2020 17:10
Denk dat Hannaa bedoelt dat ze niet gelooft dat er nog een derde dame trek heeft in Dreetje II
Dat weet je nooit, zelfs een intelligente selfmade woman als Bridget is er in getrapt.
Ik vind Bridget.niet zo intelligent overkomen. Ordinair is meer het woord wat bij mij opkomt.
Volgens André zijn instagram zijn Monique en André zijn weer samen!
Cactusjes schreef:
27-02-2020 21:26
Volgens André zijn instagram zijn Monique en André zijn weer samen!
Dat heeft even op zich laten wachten.... :HA:

Afbeelding

Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat zal Rachel hier van vinden?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Keuken1987 schreef:
27-02-2020 21:35
Det hie is ee riel muzic man.
That denk ik.
Jeetje, maar wanneer stopt hij nou eens met die nagellak?
Enn schreef:
27-02-2020 21:30

Afbeelding

Afbeelding
:pukey: Who's next?

Ik vraag me toch af of Monique weer bij hem is, omdat ze nog van deze droeftoeter houdt of dat ze hem straks naait in de zin van nog een broertje of zusje voor Dreetje Jr en misschien wel een huwelijk. En dan doei Dre en bedankt ;)

Hij zit er ook wel erg geforceerd en soort krampachtig bij met een soort gemaakt blij gezicht.
anoniem_63cc40bea39de wijzigde dit bericht op 27-02-2020 21:44
9.84% gewijzigd
lisa_ schreef:
27-02-2020 21:41
Jeetje, maar wanneer stopt hij nou eens met die nagellak?
Waarom zou hij ?
Enn schreef:
27-02-2020 21:37
Det hie is ee riel muzic man.
That denk ik.
😂😂😂
Poeh, ik weet niet of ik het knap of een beetje zielig vind van Monique om weer zo liefdevol met hem te poseren. Wat moet je dan je zelfrespect en trots opzij kunnen zetten na zo'n vernedering.

Is dat krachtig, zelfopoffering voor je gezin, wrokkigheid naar Bridget of gebrek aan eigenwaarde en zelfstandigheid?
Als je zo'n waardeloze waailap dan ook nog terugneemt, dan ben je zelf ook best beperkt. En dan wel de hele tijd klagen natuurlijk, maar ja, als je van een artiest houdt en het is van die Grote Allesverzengende Liefde dan is het natuurlijk allemaal wel helemaal prima.
Ik snap André Hazes jr ook niet echt. Hij is met zoveel drama opgegroeid, ik snap niet waarom hij zijn eigen kind laat opgroeien in de onduidelijke ellendigheid die zijn eigen jeugd ook kenmerkte.
anoniem_378854 wijzigde dit bericht op 27-02-2020 21:49
11.07% gewijzigd
ringaroundtherosie schreef:
27-02-2020 21:46
Poeh, ik weet niet of ik het knap of een beetje zielig vind van Monique om weer zo liefdevol met hem te poseren. Wat moet je dan je zelfrespect en trots opzij kunnen zetten na zo'n vernedering.

Is dat krachtig, zelfopoffering voor je gezin, wrokkigheid naar Bridget of gebrek aan eigenwaarde en zelfstandigheid?
+ 1
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

Knap? Supersupersneu is het.
Keuken1987 schreef:
27-02-2020 21:35
Over een paar weken zal wel weer naar buiten komen dat ze volgens Dre niet helemaal stabiel is en dat er knoopjes zitten in haar bovenkamer. Dat ze daarom geen contact meer hebben.
SallySpectra* schreef:
27-02-2020 21:51
Over een paar weken zal wel weer naar buiten komen dat ze volgens Dre niet helemaal stabiel is en dat er knoopjes zitten in haar bovenkamer. Dat ze daarom geen contact meer hebben.
Ach gaat ze toch gezellig bij Bridge op de bank zitten. :proud:

Niet iedereen vindt vreemdgaan dramatisch.. Ik ken ook wel vrouwen uit mijn omgeving die af en toe een oogje dichtknijpen. Maar goed, dit is allemaal heel publiekelijk, dat maakt het verschil. Ik denk dat ze haar gezin graag intact wil houden (voor zoon) en bereid is opofferingen te maken. Hij zal heus wel vaker vreemdgaan. Dit was vast niet de eerste keer.
Sjulia schreef:
27-02-2020 22:03
Niet iedereen vindt vreemdgaan dramatisch.. Ik ken ook wel vrouwen uit mijn omgeving die af en toe een oogje dichtknijpen. Maar goed, dit is allemaal heel publiekelijk, dat maakt het verschil. Ik denk dat ze haar gezin graag intact wil houden (voor zoon) en bereid is opofferingen te maken. Hij zal heus wel vaker vreemdgaan. Dit was vast niet de eerste keer.
Nou dat is ook waar ik me slecht in kan verplaatsen. Dat de gewichtigheid van vreemdgaan verschillend wordt ervaren, tuurlijk. Misschien zijn er zelfs bepaalde afspraken over.

Maar dat het zo publiekelijk gebeurt inclusief die kinderachtige liefdesverklaringen die iedereen ziet, kan me niet voorstellen dat je dan nog met opgeheven hoofd voor zo'n dweil kiest.

Wie weet is dit bericht op insta een eis van Monique als genoegdoening :hihi:
Sjulia schreef:
27-02-2020 22:03
En niet de laatste. Of ze is heel geraffineerd, doelmatig en boeit het haar dus verder niet in wie hij zijn openlijk (dan wel stiekem) zijn leuter steekt. Óf ze is heel behoeftig en heeft geen tot zeer weinig eigenwaarde. En hij Tjsa... :HA: Meer kan ik er niet over dit menneke schrijven.
Enn schreef:
27-02-2020 22:12
En niet de laatste. Of ze is heel geraffineerd, doelmatig en boeit het haar dus verder niet in wie hij zijn openlijk (dan wel stiekem) zijn leuter steekt. Óf ze is heel behoeftig en heeft geen tot zeer weinig eigenwaarde. En hij Tjsa... :HA: Meer kan ik er niet over dit menneke schrijven.
Ik zou me vooral zorgen maken over mijn gezondheid met zo’n man aan mijn zijde. Die lip van Bridget zou ik ook niet om kunnen lachen als ik Monique was :-D Zou toch zeker een soa test eisen.
Ik denk dat ze echt heel veel van hem houdt en van te voren al heeft ingecalculeerd dat hij waarschijnlijk nog niet uitgeraasd zou zijn.
koko67 schreef:
27-02-2020 22:24
Ik denk dat ze echt heel veel van hem houdt en van te voren al heeft ingecalculeerd dat hij waarschijnlijk nog niet uitgeraasd zou zijn.
Dat denk ik ook , begrijp het zelf ook niet maar ze is niet de enige in zo’n situatie denk ik .
CharlyAngel schreef:
27-02-2020 17:25
Ik vind Bridget.niet zo intelligent overkomen. Ordinair is meer het woord wat bij mij opkomt.
Ik vind inmiddels iedereen in dit verhaal wat minder intelligent en ordinair... op z’n zachtst gezegd. Behalve de children of the bill natuurlijk, die zijn innocent,
the poor schatjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven