Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
donderdag 27 februari 2020 om 08:54
Ik denk dat ook hoor en ik vind haar puberale gedrag ook zielig overkomen....Sjaantje37 schreef: ↑27-02-2020 08:40Grappig alsof ik de enige ben hier in dit topic die zo reageer. Als je een beetje nuchter nadenkt is het gekkenwerk om voor twee dagen op en neer te reizen terwijl je het doel mist zijn optreden..
Maar je brengt het alsof het feiten zijn. "Was het ook niet" (feit) is iets heel anders dan "ik denk/geloof ook niet dat het dat was" (persoonlijke mening).
donderdag 27 februari 2020 om 08:56
Sjaantje37 schreef: ↑27-02-2020 08:47Dat vond ik nog het meest gênante eraan vooral vrienden van Amstel. En wat moet je de hele tijd tussen twintigers als veertiger en proberen te doen alsof je nog in de twintig bent en je zo te gedragen. Dat is niet uit den duim gezogen maar er hebben genoeg filmpjes gecirculeerd op internet omdat te onderstrepen.
Ik vond het ook een sneue actie.
Tuurlijk hardstikke leuk om bij dat concert aanwezig te zijn als kersverse vriendin... maar waarom dat podium op lopen? 'Vrienden van' heeft een groot publiek en veel kijkers..
Dan wil je toch wel heel graag iets duidelijk maken en laten zien door dat podium op te gaan?
donderdag 27 februari 2020 om 09:03
Begrijp wat je zegt en beter had geweest om inderdaad te schrijven, ik denk dat het niet van te voren gepland was.Miss-Pippilotta schreef: ↑27-02-2020 08:54Ik denk dat ook hoor en ik vind haar puberale gedrag ook zielig overkomen....
Maar je brengt het alsof het feiten zijn. "Was het ook niet" (feit) is iets heel anders dan "ik denk/geloof ook niet dat het dat was" (persoonlijke mening).
donderdag 27 februari 2020 om 09:29
ze las niet bepaald een intelligent boek dus denk niet dat het haar doel is om slim over te komen. Wat ze volgens mij inderdaad wel is.Sjaantje37 schreef: ↑26-02-2020 12:56Het doet inderdaad ook wat triest aan.
Ook hoe ze wil benadrukken wat een intelligent gezin ze zijn, lezen, schaken enz. Als dit werkelijk zo is (en ik denk echt niet dat Bridget een domme vrouw is) waarom ben je dan zo getrapt in een leeghoofdig ventje van 25 jaar waar dan ook niets intelligents uitkomt, vrouwen wijven noemt en zich gedraagt als een rockstar terwijl die hoempapa muziek zingt. En dan zingen laat hier en daar ook wel wat te wensen over.
En nu blijft ze maar zenden met haar lichaam, haar zoon etc etc...
BRIGDET GET A FOCKING GRIP! HIJ MOT JOU NIET MEER.
Maar goed, bij Bridget lijkt het wel alsof haar intenties altijd onoprecht zijn voor sommigen..
donderdag 27 februari 2020 om 09:37
Het was een verliefde vrouw die haarfijn aanvoelde dat andré heel graag terug zou gaan naar monique. Daardoor heeft ze zich laten meeslepen om maar zoveel mogelijk aan heel Nederland te laten zien hoe fijn ze het samen hadden en dat hun een stel waren.Miss-Pippilotta schreef: ↑27-02-2020 08:54Ik denk dat ook hoor en ik vind haar puberale gedrag ook zielig overkomen....
Haar onderbuik gevoelens waren overigens wel zeer terecht nu we zien hoe snel André weer terug gaat naar monique, en zich dan samen zo laten gaan op een wc terwijl je weet dat bridget onderweg is
Bridget heeft zich niet chic gedragen, maar monique en André zich ook allerminst naar haar. Dat André loves monique met 2020 erbij was een regelrechte trap na.
donderdag 27 februari 2020 om 09:47
Can you blame her? Wie de bal kaatst...PotjePindakaas schreef: ↑27-02-2020 09:37Het was een verliefde vrouw die haarfijn aanvoelde dat andré heel graag terug zou gaan naar monique. Daardoor heeft ze zich laten meeslepen om maar zoveel mogelijk aan heel Nederland te laten zien hoe fijn ze het samen hadden en dat hun een stel waren.
Haar onderbuik gevoelens waren overigens wel zeer terecht nu we zien hoe snel André weer terug gaat naar monique, en zich dan samen zo laten gaan op een wc terwijl je weet dat bridget onderweg is
Bridget heeft zich niet chic gedragen, maar monique en André zich ook allerminst naar haar. Dat André loves monique met 2020 erbij was een regelrechte trap na.
donderdag 27 februari 2020 om 09:53
Ja dat kunnen we. Als je het bridget aanrekent, dan kun je dat monique ook doen. Juist zij had kunnen weten wat zo'n berichtje met bridget zou doen.
donderdag 27 februari 2020 om 10:00
Karma is a bitch.PotjePindakaas schreef: ↑27-02-2020 09:53Ja dat kunnen we. Als je het bridget aanrekent, dan kun je dat monique ook doen. Juist zij had kunnen weten wat zo'n berichtje met bridget zou doen.
donderdag 27 februari 2020 om 10:03
donderdag 27 februari 2020 om 10:39
Monique is een heilige en Bridget de heks. Als de eerste een foto met haar kind plaatst, is dat lief en schattig en sterk, als Bridget dat doet is het berekenend.PotjePindakaas schreef: ↑27-02-2020 09:53Ja dat kunnen we. Als je het bridget aanrekent, dan kun je dat monique ook doen. Juist zij had kunnen weten wat zo'n berichtje met bridget zou doen.
donderdag 27 februari 2020 om 10:48
donderdag 27 februari 2020 om 10:53
Zeker en qua geslepenheid doen ze echt niet voor elkaar onder volgens mij.fashionvictim schreef: ↑27-02-2020 10:48Het zijn natuurlijk alletwee domme mutsen dat ze zich op hun leeftijd en allebei al moeder zijnde, zo ontzettend verlagen door als twee viswijven via Instagram te gaan lopen kijven. Voor zo'n ordinair sukkeltje ook nog.
donderdag 27 februari 2020 om 11:09
Dat sowieso maar ik had Bridget kennelijk hoger in geschatfashionvictim schreef: ↑27-02-2020 10:48Het zijn natuurlijk alletwee domme mutsen dat ze zich op hun leeftijd en allebei al moeder zijnde, zo ontzettend verlagen door als twee viswijven via Instagram te gaan lopen kijven. Voor zo'n ordinair sukkeltje ook nog.
donderdag 27 februari 2020 om 11:12
Die nagels en kettinkjes waren ook niet erg chic van B , actie reactie zeg ik altijd tegen mijn kinderen .PotjePindakaas schreef: ↑27-02-2020 09:37Het was een verliefde vrouw die haarfijn aanvoelde dat andré heel graag terug zou gaan naar monique. Daardoor heeft ze zich laten meeslepen om maar zoveel mogelijk aan heel Nederland te laten zien hoe fijn ze het samen hadden en dat hun een stel waren.
donderdag 27 februari 2020 om 11:57
Ik vind jou in je reacties niet zo nuchter, je reageert of het je persoonlijk aangedaan is. Maak je niet zo druk over mensen die je niet kent, de motieven waarom ze iets doen en hun verdriet niet kent.Sjaantje37 schreef: ↑27-02-2020 08:40Grappig alsof ik de enige ben hier in dit topic die zo reageer. Als je een beetje nuchter nadenkt is het gekkenwerk om voor twee dagen op en neer te reizen terwijl je het doel mist zijn optreden..
donderdag 27 februari 2020 om 14:17
Toch grappig dat mijn reacties eruit worden gelicht terwijl anderen bijna hetzelfde schrijven.
donderdag 27 februari 2020 om 14:17
Zijn de dames in kwestie allebei een bitch....
donderdag 27 februari 2020 om 14:34
Nee, vind ik niet. Ik heb dit Topic soorgelezen en jouw reacties vielen mij op. Hysterisch van toon.Sjaantje37 schreef: ↑27-02-2020 14:17Toch grappig dat mijn reacties eruit worden gelicht terwijl anderen bijna hetzelfde schrijven.
Bij veel andere reacties zit er een ironische grappige toon in.Volgens mij ben jij bloedserieus.
donderdag 27 februari 2020 om 14:38
Ja. De prijs is het niet waard om daarvoor je eigenwaarde aan gort te social media'en.fashionvictim schreef: ↑27-02-2020 10:48Het zijn natuurlijk alletwee domme mutsen dat ze zich op hun leeftijd en allebei al moeder zijnde, zo ontzettend verlagen door als twee viswijven via Instagram te gaan lopen kijven. Voor zo'n ordinair sukkeltje ook nog.
donderdag 27 februari 2020 om 15:26
donderdag 27 februari 2020 om 15:26
Eens en je zal zien een derde loopt er mee heen.fashionvictim schreef: ↑27-02-2020 10:48Het zijn natuurlijk alletwee domme mutsen dat ze zich op hun leeftijd en allebei al moeder zijnde, zo ontzettend verlagen door als twee viswijven via Instagram te gaan lopen kijven. Voor zo'n ordinair sukkeltje ook nog.
donderdag 27 februari 2020 om 15:34
Welke derde en waar loopt die mee heen?
Dreetje als prijs?
Je moet er maar zin in hebben!
donderdag 27 februari 2020 om 15:35
nou................................ze is niet de enige die jou wat hysterisch vind een beetje obsessief zoals jij er mee bezig bent.
donderdag 27 februari 2020 om 16:55
Ik heb dan ook geen leven...Vlinder1963 schreef: ↑27-02-2020 15:35nou................................ze is niet de enige die jou wat hysterisch vind een beetje obsessief zoals jij er mee bezig bent.