Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Baggal schreef:
26-02-2020 12:33
Dat geloof ik meteen. André leek er heel anders in te zitten. Maar zelfs als je verliefd bent, ben je niet geheel ontoerekeningsvatbaar, toch? Voor Bridget is het sneu in de zin dat ze niet alleen liefdesverdriet heeft, maar zichzelf ook een beetje voor lu* heeft gezet en met de onbezonnen Insta acties.

Nu wordt Mees vooral in gezet op Insta. Ik zou juist denken dat je even wat afstand zou moeten doen van social media en die “schijnwereld”...
Het doet inderdaad ook wat triest aan.

Ook hoe ze wil benadrukken wat een intelligent gezin ze zijn, lezen, schaken enz. Als dit werkelijk zo is (en ik denk echt niet dat Bridget een domme vrouw is) waarom ben je dan zo getrapt in een leeghoofdig ventje van 25 jaar waar dan ook niets intelligents uitkomt, vrouwen wijven noemt en zich gedraagt als een rockstar terwijl die hoempapa muziek zingt. En dan zingen laat hier en daar ook wel wat te wensen over.

En nu blijft ze maar zenden met haar lichaam, haar zoon etc etc...

BRIGDET GET A FOCKING GRIP! HIJ MOT JOU NIET MEER.
Sjaantje37 schreef:
26-02-2020 11:58
Ik denk dat het nog wel een staartje krijgt dit want ik geloof er niets van dat Monique zomaar vergeeft en vergeet nadat ze publiekelijk is vernederd door die twee.

Denk echt dat zij dit doet met een reden, of dat geld is of een zeker leven voor haar kind...ik weet het niet.
Ze heeft haar schaapjes ook best op het droge kunnen houden voordat hazes in beeld kwam en alimentatie zal ze echt wel krijgen en dat huis waar ze zit ook.

Ze komt niet over als een domme muts dus kan net als iedere andere vrouw gewoon werken voor haar eigen centen.

Dat wordt hier op viva toch altijd gezegd. Niet afhankelijk worden van je vent. Want die kan altijd de benen nemen.

Zou Bridget niet gewoon wat verveeld zijn geraakt in haar eigen leven. En dat hazes wat jeu erin terug bracht. Avontuur en gekke dingen. En dat zichzelf daar in is verloren.
Ze poste voorheen ook vaak foto’s van haar zoon dus dat is nu niet zoveel anders dan voor de hele brazes rel als ik even door haar content scrol.

Denk dat ze zich wel realiseert dat ze zichzelf even behoorlijk is kwijtgeraakt. En is dat zo erg?
De enige die er echt een potje van maakt en gebroken harten creëert is Hazes. Hij kiest ervoor zn jonge gezin aan de kant te zetten. Hij had ook nee kunnen zeggen. Al stond ze naakt voor hem een serenade te zingen...
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... r-bridget/

Bridget, neem dit advies aan.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Yasmeenah82 schreef:
26-02-2020 13:38

Maar waarom kijken we bridget hier alleen op aan? Heb je die foto gezien van die Dré met zijn "ben een uurtje later thuis"? :pukey:
Of monique haar makeup/kapper/shoot stores?
Yasmeenah82 schreef:
26-02-2020 13:38

Nou die Smulders kan net zo goed hebben over die monique en André.
Echt zeer onterecht om steeds te wijzen richting Bridget.
Dus Monique mag wel happy family time neer zetten en Bridget niet
Andre mag wel leuke dingen met zoon neer zetten maar he als Bridget met zoon weg gaat zet ze haar zoon in als charme offensief
Als Monique een foto shoot doet voor het goede doel is het halleluja en als Bridget gewoon aan het werk gaat is er weer commentaar op van alles en nog wat.
Sjaantje37 schreef:
26-02-2020 12:56

Ook hoe ze wil benadrukken wat een intelligent gezin ze zijn, lezen, schaken enz. Als dit werkelijk zo is (en ik denk echt niet dat Bridget een domme vrouw is) waarom ben je dan zo getrapt in een leeghoofdig ventje van 25 jaar waar dan ook niets intelligents uitkomt, vrouwen wijven noemt en zich gedraagt als een rockstar terwijl die hoempapa muziek zingt. En dan zingen laat hier en daar ook wel wat te wensen over.

Hij mot jou ook nie hoor, je kunt ook zelf met je kinderen puzzelen en schaken en en zelf minder over bridget lezen en posten, dan is je dag ook sneller om! :hihi:
Ze is nu zo doorgedraaid omdat ze al langer met André heeft aangerommeld. Toen hij eindelijk voor haar koos en M verliet was zij euforisch en is op die rush zo los gegaan.

Ze heeft zich echt wel voor aap gezet.
Sjaantje37 schreef:

Je bent wel gek op drama zeg.. Je leest het maar al te graag elke dag anders blijft dit topic niet in leven.
Marco en Leontien varen rustig door hun scheiding heen met Hempie en natte onderbroek die het nieuws domineren.
Gut.. ze hebben immers samen toch een heel leven van 3 maanden achter de rug! :facepalm:
minnimouse schreef:
26-02-2020 09:32
Ik heb vannacht gedroomd dat ok een relatie had met Dave Roelvink en Bridget met Donny Roelvink.
Ik wilde er snel tussenuit piepen toen Dave stond te douchen, want ik was bang dat hij ons ging filmen :rofl:
Buiten kwam Bridget me achterna en samen brachten we mijn neefje (?) naar school waar de tune van Black Beauty gespeeld werd. En Bridget was me toch aardig.
:HA: :rofl: geweldig!
MissMaran schreef:
26-02-2020 14:13
Hij mot jou ook nie hoor, je kunt ook zelf met je kinderen puzzelen en schaken en en zelf minder over bridget lezen en posten, dan is je dag ook sneller om! :hihi:
Lieverd ik val niet op kinderen. En ik zie mij al aan komen met een puzzel bij mijn zoon....hahahaha..die stuur mij weer terug naar instagram want dat vindt moeder toch zo leuk.....
*2020* schreef:
26-02-2020 14:16
Je bent wel gek op drama zeg.. Je leest het maar al te graag elke dag anders blijft dit topic niet in leven.
Bij gebrek aan drama in mijn eigen leven....
dolfje schreef:
26-02-2020 14:51
:HA: :rofl: geweldig!
Erg he?
Misschien iets teveel op de entertainment pijler gehangen de laatste tijd ;-)
*2020* schreef:
26-02-2020 14:10
Nou die Smulders kan net zo goed hebben over die monique en André.
Echt zeer onterecht om steeds te wijzen richting Bridget.
Dus Monique mag wel happy family time neer zetten en Bridget niet
Andre mag wel leuke dingen met zoon neer zetten maar he als Bridget met zoon weg gaat zet ze haar zoon in als charme offensief
Als Monique een foto shoot doet voor het goede doel is het halleluja en als Bridget gewoon aan het werk gaat is er weer commentaar op van alles en nog wat.
Maar Bridget vraagt er wel een beetje om. Eerst zelf lekker roddelen over het priveleven van sterren waarbij ze mensen uitlacht en haar ongezouten mening geeft, en vervolgens zelf meteen een rechtzaak aanspannen wanneer de rollen worden omgedraaid. Het zou mij niks verbazen als ze expres de focus op haar leggen.

Bovendien, het valt wel op dat Bridget ineens erg omslaat op instagram. Zo zie je haar zoon nauwelijks en nu draait het voornamelijk om hem.
Ik had vroeger ook zo'n vriendin: wanneer ze een vriendje had nam ze geen contact meer met je op en als het uit ging verstikte ze je met haar liefdesverdriet en was je ineens wel goed genoeg om mee af te spreken. Wanneer je eenmaal tot inzicht komt dat je wordt gebruikt geeft dat een heel naar gevoel.

Ik vind het trouwens wel grappig om te zien dat haar lip nog steeds 'dik' is maar ze geen hashtag meer gebruikt.
Waarom is het zo moeilijk om toe te geven dat je fillers gebruikt?
Ik denk helemaal niet dat die dikke lip kwam door fillers. Ze raden je af/zetten geen lipfillers vlak voor je op vakantie gaat naar een warm land. Ze heeft vast wel fillers, maar ik geloof niet dat die dikke lip met korsten daardoor kwam.
Sjaantje37 schreef:

Denk je dat ze meeleest?
Sjaantje37 schreef:

Bridget moet grip krijgen ? Oh juist, krijg vaagjes de indruk dat jij zelf ook wat grip zou kunnen gebruiken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
26-02-2020 18:54
Bridget moet grip krijgen ? Oh juist, krijg vaagjes de indruk dat jij zelf ook wat grip zou kunnen gebruiken.
Sorry liet mij even gaan.....
Sjulia schreef:
26-02-2020 16:33
Ik denk helemaal niet dat die dikke lip kwam door fillers. Ze raden je af/zetten geen lipfillers vlak voor je op vakantie gaat naar een warm land. Ze heeft vast wel fillers, maar ik geloof niet dat die dikke lip met korsten daardoor kwam.
Of die vakantie was toch minder gepland dan Bridget ons wil doen geloven.
Ik zapte vanavond langs De zwakste schakel, maar die lip is nog steeds hudges eng dik.
Jojanneke12 schreef:
27-02-2020 00:15
Of die vakantie was toch minder gepland dan Bridget ons wil doen geloven.
Was het ook niet.
Sjaantje37 schreef:
27-02-2020 08:30
Was het ook niet.
Je was erbij?
Je kunt er je gedachten bij hebben, maar houd eens op alles te brengen alsof het feiten zijn en alsof je persoonlijk geinformeerd bent over alles.
Miss-Pippilotta schreef:
27-02-2020 08:35
Je was erbij?
Je kunt er je gedachten bij hebben, maar houd eens op alles te brengen alsof het feiten zijn en alsof je persoonlijk geinformeerd bent over alles.
Grappig alsof ik de enige ben hier in dit topic die zo reageer. Als je een beetje nuchter nadenkt is het gekkenwerk om voor twee dagen op en neer te reizen terwijl je het doel mist zijn optreden..
Het is wel hoe het verhaal naar buiten is gebracht, dat Bridget net als bij Vrienden van Amstel gewoon plots voor zijn neus stond.
Nu zijn al die verhalen heus met een korrel zout te nemen.. maar het zou wel stroken met Bridget haar opdringerige en claimende gedrag.
Pindakaasjes schreef:
27-02-2020 08:42
Het is wel hoe het verhaal naar buiten is gebracht, dat Bridget net als bij Vrienden van Amstel gewoon plots voor zijn neus stond.
Nu zijn al die verhalen heus met een korrel zout te nemen.. maar het zou wel stroken met Bridget haar opdringerige en claimende gedrag.
Dat vond ik nog het meest gênante eraan vooral vrienden van Amstel. En wat moet je de hele tijd tussen twintigers als veertiger en proberen te doen alsof je nog in de twintig bent en je zo te gedragen. Dat is niet uit den duim gezogen maar er hebben genoeg filmpjes gecirculeerd op internet omdat te onderstrepen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven