Is mijn Relatie ten einde?
zaterdag 29 februari 2020 om 22:46
Eerlijk zijn. Gebruik de ik boodschap. Wees concreet. Blijf bij jou waarden. Wat heb jij nodig om gelukkig te zijn, accepteer dat de ander het anders zal zien.
Wens je veel wijsheid toe!
Mijn relatie heb ik uitgemaakt omdat ik een groot verlangen had hem te geloven dat wat hij zei echt was en echt van me hield waardoor ik mijn grenzen niet goed bewaakte en steeds zwichtte voor zijn (achteraf loze) argumenten. Hij was niet eerlijk. Gaf me steeds een schuldgevoel. Ik heb de knoop doorgehakt en dat was een opluchting. Deze relatie duurde maar 3 maanden. Heftig en intens. Ik mis hem maar weet dit was niet wat ik wilde.
Liefs!
Wens je veel wijsheid toe!
Mijn relatie heb ik uitgemaakt omdat ik een groot verlangen had hem te geloven dat wat hij zei echt was en echt van me hield waardoor ik mijn grenzen niet goed bewaakte en steeds zwichtte voor zijn (achteraf loze) argumenten. Hij was niet eerlijk. Gaf me steeds een schuldgevoel. Ik heb de knoop doorgehakt en dat was een opluchting. Deze relatie duurde maar 3 maanden. Heftig en intens. Ik mis hem maar weet dit was niet wat ik wilde.
Liefs!
zaterdag 29 februari 2020 om 22:56
Tegen een ex die altijd moest praten als ik tentamens had heb ik toen wel gezegd dat dat soort gesprekken mooi na de tentamens komen.
Daarom lijkt zondagochtend wel een goed moment, succes morgen.
Het moet toch gezegd worden, trek die pleister er in één keer af, stap over die drempel. Diep ademhalen en gaan.
En denk om: natuurlijk ben je het beste dat hem ooit is overkomen, maar dan kan hij tenminste ook verder met een vrouw die hem echt leuk vindt ( of vrouw, ik heb niet goed opgelet)
Daarom lijkt zondagochtend wel een goed moment, succes morgen.
Het moet toch gezegd worden, trek die pleister er in één keer af, stap over die drempel. Diep ademhalen en gaan.
En denk om: natuurlijk ben je het beste dat hem ooit is overkomen, maar dan kan hij tenminste ook verder met een vrouw die hem echt leuk vindt ( of vrouw, ik heb niet goed opgelet)
zaterdag 29 februari 2020 om 22:58
Gewoon je verantwoording nemen en praten en eerlijk zeggen waarom en hoe en ook goed naar de ander luisteren en je bedenken dat het als je nog nooit iets hebt laten merken, die er niet hetzelfde instaat en dus niet zoals jij zal reageren, maar praten voordat je de oplossing van himalaya kiest want dat is echt vreselijk om mee te maken.
zaterdag 29 februari 2020 om 23:04
Nee die oplossing kies ik natuurlijk niet... Vind jou advies goed... Maar ik vind het zo lastig. Nu maak ik hem gelukkig en mijzelf dus meer. En toch blijft het moeilijkkes49240 schreef: ↑29-02-2020 22:58Gewoon je verantwoording nemen en praten en eerlijk zeggen waarom en hoe en ook goed naar de ander luisteren en je bedenken dat het als je nog nooit iets hebt laten merken, die er niet hetzelfde instaat en dus niet zoals jij zal reageren, maar praten voordat je de oplossing van himalaya kiest want dat is echt vreselijk om mee te maken.
zaterdag 29 februari 2020 om 23:11
zaterdag 29 februari 2020 om 23:19
Moet eerlijk zeggen communiceren dat gaat altijd moeizaam bij ons... En helemaal over dit onderwerp.justagirly schreef: ↑29-02-2020 20:38Heb je nog nooit iets tegen hem gezegd dan?
Hoe lang zijn jullie samen?
Je praat toch weleens?