Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 1 maart 2020 om 10:38
zondag 1 maart 2020 om 10:39
Ik ben daar nooit over geïnterviewd. Ik denk niemand. Dat plukken ze van internet.Maud*de*Braose schreef: ↑01-03-2020 10:36Amen
Ik las van de week een artikel dat we in Nederland nog nooit zo veilig zijn geweest en tegelijk nog nooit zo angstig. Dat zie je hier om de haverklap.
Ik voel me heel veilig en ben nul angstig.
Geen bijzonderheden

zondag 1 maart 2020 om 10:41
Maud*de*Braose schreef: ↑01-03-2020 10:40Ik moet woensdag met de trein naar Amsterdam. Als het druk is ga ik gewoon flink zitten hoesten en Duits praten in mijn telefoon.![]()

Geen bijzonderheden

zondag 1 maart 2020 om 10:42
Ik zelf ook.
Denk wel aan mijn ouders soms, die zijn op leeftijd. Maar je doet er verder niets aan, dus maak ik me ook niet te druk.
Ik kan me wel voorstellen dat mensen die bijv een slecht immuunsysteem hebben door ziekte of medicijnen zich zorgen maken.
zondag 1 maart 2020 om 10:45
Die meting doen ze vast onder vrijwilligers die tijd hebben voor dat soort onderzoeken. Waarschijnlijk dezelfde die het forum zo saai maken. Er bestaan steeds meer mensen die al decennia lang thuis in quarantaine zitten en hun mening baseren op de informatie die ze zelf googlen.Maud*de*Braose schreef: ↑01-03-2020 10:36Amen
Ik las van de week een artikel dat we in Nederland nog nooit zo veilig zijn geweest en tegelijk nog nooit zo angstig. Dat zie je hier om de haverklap.
Zelfde groep die maakt dat het forum zo saai is.

zondag 1 maart 2020 om 10:48
Ja, wie weet. Het forum wordt echt steeds saaier.yette schreef: ↑01-03-2020 10:45Die meting doen ze vast onder vrijwilligers die tijd hebben voor dat soort onderzoeken. Waarschijnlijk dezelfde die het forum zo saai maken. Er bestaan steeds meer mensen die al decennia lang thuis in quarantaine zitten en hun mening baseren op de informatie die ze zelf googlen.
zondag 1 maart 2020 om 10:49
Ik woon in een klein nuchter boerendorp en vorige week moesten man en ik naar de stad met de bus. Man een beetje verkouden, hoest af en toe. Zat er een dame achter ons iedere keer dat hij hoestte haar handen te desinfecteren. Echt wtf???Maud*de*Braose schreef: ↑01-03-2020 10:40Ik moet woensdag met de trein naar Amsterdam. Als het druk is ga ik gewoon flink zitten hoesten en Duits praten in mijn telefoon.![]()

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

zondag 1 maart 2020 om 10:50
AeonOfWinter schreef: ↑01-03-2020 10:49Ik woon in een klein nuchter boerendorp en vorige week moesten man en ik naar de stad met de bus. Man een beetje verkouden, hoest af en toe. Zat er een dame achter ons iedere keer dat hij hoestte haar handen te desinfecteren. Echt wtf???![]()

Het is echt een beetje massahysterie.
zondag 1 maart 2020 om 10:52
yette schreef: ↑01-03-2020 10:45Die meting doen ze vast onder vrijwilligers die tijd hebben voor dat soort onderzoeken. Waarschijnlijk dezelfde die het forum zo saai maken. Er bestaan steeds meer mensen die al decennia lang thuis in quarantaine zitten en hun mening baseren op de informatie die ze zelf googlen.

Geen bijzonderheden

zondag 1 maart 2020 om 11:02

zondag 1 maart 2020 om 11:06
De hele tijd doen alsof vroeger alles beter was, iedereen die anders is.. zijn debielen, is wel echt zweerverhogend/niet saai en al helemaal niet voorspelbaar?

Grappig is het wel. Meestal. Ik heb er om gelachen vanochtend.
Maar sprankelend word het forum er niet van. Vind ik prima.
Ik vind het ook niet zo erg veel veranderd de afgelopen 15 jaar.
Daarvoor weet ik het niet, ik ben nog een groentje. Misschien was het toen echt heel heel heel erg anders.
Zou kunnen.
zondag 1 maart 2020 om 11:08
Ah, sinds jij er bent is het saai.Luci_Morgenster schreef: ↑01-03-2020 11:06De hele tijd doen alsof vroeger alles beter was, iedereen die anders is.. zijn debielen, is wel echt zweerverhogend/niet saai en al helemaal niet voorspelbaar?![]()
Grappig is het wel. Meestal. Ik heb er om gelachen vanochtend.
Maar sprankelend word het forum er niet van. Vind ik prima.
Ik vind het ook niet zo erg veel veranderd de afgelopen 15 jaar.
Daarvoor weet ik het niet, ik ben nog een groentje. Misschien was het toen echt heel heel heel erg anders.
Zou kunnen.
Ik ben er al bijna 16 jaar, kan dus niet aan mij liggen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 1 maart 2020 om 11:14
Het maakt geen hol uit natuurlijk. Alsof een paar forummers bepalend zijn voor de levendigheid van een forum. Dan kan je net zo goed vinden dat de nieuwe garde niet genoeg weerstand kan bieden of zo?
Het beleid van Sanoma draait het forum de nek om en daarom komt er geen nieuwe aanwas en is het forum totaal niet aantrekkelijk om naar toe te komen EN niet om er te blijven als je het wel weet te vinden.
Nogal logisch dat je dan relatief veel oudgedienden over houdt die zich ondanks dat wanbeleid met het forum verbonden voelen. En een aantal idioten, stokers en hopelozen die niet ergens anders terecht kunnen. Dat is de situatie ongeveer nu.
Het beleid van Sanoma draait het forum de nek om en daarom komt er geen nieuwe aanwas en is het forum totaal niet aantrekkelijk om naar toe te komen EN niet om er te blijven als je het wel weet te vinden.
Nogal logisch dat je dan relatief veel oudgedienden over houdt die zich ondanks dat wanbeleid met het forum verbonden voelen. En een aantal idioten, stokers en hopelozen die niet ergens anders terecht kunnen. Dat is de situatie ongeveer nu.
zondag 1 maart 2020 om 11:19
zondag 1 maart 2020 om 11:21
Tot welke categorie behoor jij?-Shifty- schreef: ↑01-03-2020 11:14Het maakt geen hol uit natuurlijk. Alsof een paar forummers bepalend zijn voor de levendigheid van een forum. Dan kan je net zo goed vinden dat de nieuwe garde niet genoeg weerstand kan bieden of zo?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning