Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 1 maart 2020 om 09:43
Ik vond het ook een goed idee. Tot nu
Hij wilde ze uiteraard het liefst in het Engels lezen (heeft in de VS leren lezen en schrijven) maar dit is voor Nederlands.
Ik heb inmiddels de serie op YouTube gevonden. Gezellige chaos. Heb wel zin om het samen te binge-watchen, maar vrees dat hij gewoon moet erkennen dat een simpele samenvatting er niet in zit.
(en dat het echt een leuk verhaal is en ik geen kutmoeder ben die een onmogelijk boek heeft aangeraden
)

Hij wilde ze uiteraard het liefst in het Engels lezen (heeft in de VS leren lezen en schrijven) maar dit is voor Nederlands.
Ik heb inmiddels de serie op YouTube gevonden. Gezellige chaos. Heb wel zin om het samen te binge-watchen, maar vrees dat hij gewoon moet erkennen dat een simpele samenvatting er niet in zit.
(en dat het echt een leuk verhaal is en ik geen kutmoeder ben die een onmogelijk boek heeft aangeraden

zondag 1 maart 2020 om 09:45
Nou. Ik kreeg in één van de coronatopics een sneer van een forummer met een totaal onbekende nick, ken het hele mens niet,
Hoe ik het in mijn hoofd haalde om op vakantie te gaan naar Z.O Azië terwijl ik wist dat het virus rondwaarde. En nu komt ie:
“Maar ja, sommige forummers hebben hier meer privileges dan anderen, die komen met onverantwoord gedrag weg”
Ik lag weer eens vlak van het lachen
Geen bijzonderheden

zondag 1 maart 2020 om 09:48
Ze heeft een punt hoor. Voor je het weet besmet jij het hele forum via de wifi.yasmijn schreef: ↑01-03-2020 09:45Nou. Ik kreeg in één van de coronatopics een sneer van een forummer met een totaal onbekende nick, ken het hele mens niet,
Hoe ik het in mijn hoofd haalde om op vakantie te gaan naar Z.O Azië terwijl ik wist dat het virus rondwaarde. En nu komt ie:
“Maar ja, sommige forummers hebben hier meer privileges dan anderen, die komen met onverantwoord gedrag weg”
Ik lag weer eens vlak van het lachen![]()
zondag 1 maart 2020 om 09:51
Echt hè. Dat kan anno 2020. Zo door het schermpje heen. Ook met 4G.Lady*Voldemort schreef: ↑01-03-2020 09:48Ze heeft een punt hoor. Voor je het weet besmet jij het hele forum via de wifi.
Geen bijzonderheden
zondag 1 maart 2020 om 09:52
Azië is ook hartstikke klein, dus iedereen besmet daar iedereen.yasmijn schreef: ↑01-03-2020 09:45Nou. Ik kreeg in één van de coronatopics een sneer van een forummer met een totaal onbekende nick, ken het hele mens niet,
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 1 maart 2020 om 09:55
Ah joh, Yas *kuch* ik liep woensdag nog door de IKEA in Heerlen, in polonaise voor de kassa met tig Duitsers van vlak over de grens.
Dus krijgen ze het hier op Viva niet van jou, dan krijgen ze het van mij.
Verder geen tips voor 'ons' huiswerk voor ik gestaft wordt wegens vragen om hulp bij een werkstuk???
Verder geen tips voor 'ons' huiswerk voor ik gestaft wordt wegens vragen om hulp bij een werkstuk???
zondag 1 maart 2020 om 09:56
yasmijn schreef: ↑01-03-2020 09:45Nou. Ik kreeg in één van de coronatopics een sneer van een forummer met een totaal onbekende nick, ken het hele mens niet,
*Eeeen ik log weer uit*
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

zondag 1 maart 2020 om 10:01
yasmijn schreef: ↑01-03-2020 09:45Nou. Ik kreeg in één van de coronatopics een sneer van een forummer met een totaal onbekende nick, ken het hele mens niet,

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 1 maart 2020 om 10:05
Oh sommige mensen zijn echt een beetje vreemd zeg maaryasmijn schreef: ↑01-03-2020 09:45Nou. Ik kreeg in één van de coronatopics een sneer van een forummer met een totaal onbekende nick, ken het hele mens niet,

I like being a mess. It's who I am.

zondag 1 maart 2020 om 10:09
yette schreef: ↑01-03-2020 09:55Ah joh, Yas *kuch* ik liep woensdag nog door de IKEA in Heerlen, in polonaise voor de kassa met tig Duitsers van vlak over de grens.
Volgens mij is de rode draad dat je mee kijkt/leest/leeft met een chaotisch en onbetrouwbaar wereldbeeld van puber-Mole. Je ziet dat hij de werkelijkheid 'inkleurt'. Dat is volgens mij dus enerzijds het herkenbare (dat doen we allemaal) en anderzijds het hilarische (je ziet het hem doen). Er is in het verhaal zelf volgens mij geen rode draad omdat het een fragment is uit iemands leven.
Als googled op 'Adrian Mole samenvatting' kom je verschillende boekverslagen tegen.
zondag 1 maart 2020 om 10:11
Die sommige mensen, lijken er steeds meer te worden. Ik vind het ziekelijk. Virussen kunnen muteren, toch?

zondag 1 maart 2020 om 10:19
Vreemd? Dit forum zit tegenwoordig vol met gekkies en totaal wereldvreemden en angsthazen en bang voor de deurbel en onverwacht bezoek, een virus, ontmoetingen met vreemden, buitenlands eten, vluchtelingen en weet ik wat meer. Hoe leven die? Dat vraag ik oprecht af.
Bang voor alles.
Die moeten juist in quarantaine. Want als echt de hel losbreekt lopen die alleen maar in de weg.
Geen bijzonderheden
zondag 1 maart 2020 om 10:21
zondag 1 maart 2020 om 10:22
Die zijn al in quarantaine. Dat vreemde is een bijwerking.yasmijn schreef: ↑01-03-2020 10:19Vreemd? Dit forum zit tegenwoordig vol met gekkies en totaal wereldvreemden en angsthazen en bang voor de deurbel en onverwacht bezoek, een virus, ontmoetingen met vreemden, buitenlands eten, vluchtelingen en weet ik wat meer. Hoe leven die? Dat vraag ik oprecht af.
Bang voor alles.
Die moeten juist in quarantaine. Want als echt de hel losbreekt lopen die alleen maar in de weg.

zondag 1 maart 2020 om 10:30

zondag 1 maart 2020 om 10:32
Omg. Ik had een vraag gesteld maar die was al elders beantwoord. Dus het topic was totaal overbodig. Maar oh nee!! Verwijderen doen we niet. Maar dan wel snel even een opmerking dat jullie actie hebben ondernomen omdat ik de op heb verwijderd. Wat een onbenullige actie weer. Zeker omdat ik de op alleen maar heb gewijzigd, zodat forummers niet voor niets mee gaan denken.ModeratorViva schreef: ↑01-03-2020 10:08Beste Maud*de*Braose,
wij verwijderen in principe geen topics. Mocht je toch van mening zijn dat dit topic echt weg moet dan kan je ons het beste mailen: forum@viva.nl
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

zondag 1 maart 2020 om 10:36
yasmijn schreef: ↑01-03-2020 10:19Vreemd? Dit forum zit tegenwoordig vol met gekkies en totaal wereldvreemden en angsthazen en bang voor de deurbel en onverwacht bezoek, een virus, ontmoetingen met vreemden, buitenlands eten, vluchtelingen en weet ik wat meer. Hoe leven die? Dat vraag ik oprecht af.
Bang voor alles.
Amen
Ik las van de week een artikel dat we in Nederland nog nooit zo veilig zijn geweest en tegelijk nog nooit zo angstig. Dat zie je hier om de haverklap.