Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

maandag 2 maart 2020 om 10:33
maandag 2 maart 2020 om 11:18

maandag 2 maart 2020 om 11:38

maandag 2 maart 2020 om 11:41
Is dat "done"? Het lijkt mij dat ze daar behoorlijk achterdochtig van zouden worden?PoesinBoots schreef: ↑02-03-2020 11:38En je geboortedatum ook van je cv halen als je dat nog niet hebt gedaan.

maandag 2 maart 2020 om 11:48
Is zeker done tegenwoordig. Ik heb net een outplacementtraject gevolgd en daar werd dat als tip gegeven.
En aan de hand van je opleidingen/werkervaring kunnen ze uiteraard inschatten hoe oud je bent maar de focus ligt er niet gelijk op.

maandag 2 maart 2020 om 11:50
O wauw, dank voor de tip!PoesinBoots schreef: ↑02-03-2020 11:48Is zeker done tegenwoordig. Ik heb net een outplacementtraject gevolgd en daar werd dat als tip gegeven.
En aan de hand van je opleidingen/werkervaring kunnen ze uiteraard inschatten hoe oud je bent maar de focus ligt er niet gelijk op.
maandag 2 maart 2020 om 12:00
Wat ben je toch ook een takketrol.
Je snapt best dat 't irritatie oplevert als je 1,5 uur van te voren afzegt. Maar dat je dan zo af moet gaan tegen mij is gewoon sneu. Jouw onzekerheden hoef je niet op mij te projecteren.
Dat je dan daarna m'n kind uit hoort en met leugens de deur uitzet gaat me echt te ver.
Geen wonder dat jouw leven zo'n puinbak is. Hoop dat ze je nu eens serieus gaan onderzoeken, want er is echt iets ongelooflijk mis met je.
Je snapt best dat 't irritatie oplevert als je 1,5 uur van te voren afzegt. Maar dat je dan zo af moet gaan tegen mij is gewoon sneu. Jouw onzekerheden hoef je niet op mij te projecteren.
Dat je dan daarna m'n kind uit hoort en met leugens de deur uitzet gaat me echt te ver.
Geen wonder dat jouw leven zo'n puinbak is. Hoop dat ze je nu eens serieus gaan onderzoeken, want er is echt iets ongelooflijk mis met je.

maandag 2 maart 2020 om 12:39
En leer dat beest van je eens zich te gedragen, een mens wil normaal in en uit huis kunnen. Hij blaft naar iedereen, loopt weg en springt tegen iedereen op. Ik lette even niet op en nu staan zijn vieze modderpoten op mijn jas. Een hond moet je opvoeden ja! Je stuurt je kinderen toch ook naar school!
anoniem_6783b5446ec02 wijzigde dit bericht op 03-03-2020 09:50
2.02% gewijzigd

maandag 2 maart 2020 om 21:32
O nee dan denken ze dat ik heel oud ben. Ik heb een heel raar cv.PoesinBoots schreef: ↑02-03-2020 11:48Is zeker done tegenwoordig. Ik heb net een outplacementtraject gevolgd en daar werd dat als tip gegeven.
Ik kreeg een keer een kruisverhoor van iemand die me erop betrapt dacht te hebben dat het niet chronologisch was. Of raar had geknipt en geplakt, hij noemde het steeds 'slordig'.
Duurde heel lang voordat hij het snapte.

maandag 2 maart 2020 om 22:06
Het-groepje schreef: ↑02-03-2020 21:32O nee dan denken ze dat ik heel oud ben. Ik heb een heel raar cv.
Ik kreeg een keer een kruisverhoor van iemand die me erop betrapt dacht te hebben dat het niet chronologisch was. Of raar had geknipt en geplakt, hij noemde het steeds 'slordig'.
Duurde heel lang voordat hij het snapte.
Haha.
Niet relevante zaken weglaten helpt.

maandag 2 maart 2020 om 22:42
Kap GDV nu eens met die updates over dat virus! Ieder uur! Acht stuks op rij. Stik maar in je leesbevestiging, ik bevestig helemaal niets meer. “Ieder kind neemt een handzeepje of pompflacon mee”. Ik hang ‘m wel zo’n zeepje aan zo’n touw om die mijn schoonmoeder ieder jaar weer schenkt.
Met je RIVM. 99% van die kinderen hebben vanavond fijn zitten judoën met half Kreis Heinsberg. Er zitten dertig kinderen op die school die wonen in Gangelt, Wehr of
Tuddern. We zitten er vijf kilometer vanaf. En daar hebben ze alles dichtgegooid waardoor iedere indoorhorror aan deze kant van de grens nokkievol zit met Duitse kindertjes. Het is hier geen Amsterdam muts! Hier krioelt alles door elkaar heen. Of jullie die toko nu dichtgooien of niet, voor die virusverspreiding maakt het geen drol meer uit.
Met je RIVM. 99% van die kinderen hebben vanavond fijn zitten judoën met half Kreis Heinsberg. Er zitten dertig kinderen op die school die wonen in Gangelt, Wehr of
Tuddern. We zitten er vijf kilometer vanaf. En daar hebben ze alles dichtgegooid waardoor iedere indoorhorror aan deze kant van de grens nokkievol zit met Duitse kindertjes. Het is hier geen Amsterdam muts! Hier krioelt alles door elkaar heen. Of jullie die toko nu dichtgooien of niet, voor die virusverspreiding maakt het geen drol meer uit.

maandag 2 maart 2020 om 22:56
Nou sorry juf, ik zit hier dus met een kind dat huilend wakker wordt omdat hij bang is dat de hele wereld doodgaat van het corona virus.
Dus dan kun jij het overdreven vinden dat hij overstuur is als een ander kind hem in het gezocht spuugt, ik vind het dan weer raar dat je dat gespuug juist in deze tijd normaal vind.
Kind vindt het zo ongeveer een moordaanslag, ok overdreven, maar spugen is toch sowieso smerig en ze zijn geen kleuters meer.
Dus dan kun jij het overdreven vinden dat hij overstuur is als een ander kind hem in het gezocht spuugt, ik vind het dan weer raar dat je dat gespuug juist in deze tijd normaal vind.
Kind vindt het zo ongeveer een moordaanslag, ok overdreven, maar spugen is toch sowieso smerig en ze zijn geen kleuters meer.
maandag 2 maart 2020 om 23:56
Ik heb jaren geleden een sollicitatiecursus gevolgd bij UWV. En die cursusleider (geen idee waar ze die vandaan geplukt hadden) bedacht toen we het over leeftijd hadden dat het misschien handig was om je geboortedatum om te draaien. En dan maar zeggen als het uitkwam dat het een typfout was.
Leek me een prima idee als je solliciteert op een financiële baan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

dinsdag 3 maart 2020 om 08:25
Goed idee! Dan ben ik geboren in 1996, maar ik studeerde in 1994 af. Hoe dan ?nlies schreef: ↑02-03-2020 23:56Ik heb jaren geleden een sollicitatiecursus gevolgd bij UWV. En die cursusleider (geen idee waar ze die vandaan geplukt hadden) bedacht toen we het over leeftijd hadden dat het misschien handig was om je geboortedatum om te draaien. En dan maar zeggen als het uitkwam dat het een typfout was.
Leek me een prima idee als je solliciteert op een financiële baan
dinsdag 3 maart 2020 om 08:27

dinsdag 3 maart 2020 om 10:34
dinsdag 3 maart 2020 om 11:43
dinsdag 3 maart 2020 om 12:00
dinsdag 3 maart 2020 om 15:51
ja, zo iemand heb ik dus ook in mijn 'vriendenkring' zegt regelmatig dat we een bakkie moeten doen maar het komt echt nooit uit. Alles is al voorbij gekomen van dooie kat, tot onverwachts werken, naar de kapper, op school helpen, man is verkouden etc.
En hou jij nou eens op met je gedram! Soms hoor ik hele week niets van je, en ik vind dat best. Ik snap best dat niet iemand elke dag tijd heeft. Maar dat je mij nu al 4 dagen stalkt met appjes/facebook berichtjes/mailtjes met hallo?? ?? ben je er nog??
Vind ik vet vet vet irritant! Helemaal omdat het niet is dat je iets heftigs moet melden maar gewoon beetje slap geouwehoer over wat de neef van de groenteboer zijn vrouw heeft gezegd.
En hou jij nou eens op met je gedram! Soms hoor ik hele week niets van je, en ik vind dat best. Ik snap best dat niet iemand elke dag tijd heeft. Maar dat je mij nu al 4 dagen stalkt met appjes/facebook berichtjes/mailtjes met hallo?? ?? ben je er nog??
Vind ik vet vet vet irritant! Helemaal omdat het niet is dat je iets heftigs moet melden maar gewoon beetje slap geouwehoer over wat de neef van de groenteboer zijn vrouw heeft gezegd.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..