Afknappers

02-03-2020 18:07 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu al enige tijd alleen, lees als in single....en eigelijk ook best happy single. Ben nog lang niet toe aan relatie maar vind het wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen om af en toe wat gezelligs te gaan doen. Nu kwam ik via fb op een site voor gescheiden ouders met kinderen. Ik had zoiets van “ leuk!”. Ik dacht dus serieus dat we konden praten over de dingen waar je tegen aanloopt tijdens en na de scheiding, of hoe je dingen aanpakt met kinderen etc. Waarschijnlijk te naïef gedacht🤪 Ik stelde mij nl voor en kreeg gelijk al via messenger berichten van vage mannen. Daar zit ik dus echt niet op te wachten! Accepteer de verzoeken dan ook niet.

Ik ben van mening dat als je echt iemand wil leren kennen dat je dan af en toe (openbaar) reageert op fb en dan zo verder. Maar nee gelijk opdringerig worden. Ik merk dat ik dan gelijk begin te steigeren. Ik heb daar zo,n hekel aan.

Jullie ook wel zulke afknappers gehad? Ik heb dit onder “relaties” gezet, wist niet pcies onder welke pijler.
Ja, vragen om naaktfoto's e.d terwijl ik een relatie crisis had. Ben nog steeds samen met die partner en ook niet gedaan natuurlijk. Maar het was een jongen van de kleuterschool waar ik goede herinneringen aan had. Ik zag hem dus ook nog zo. Nu niet meer.
justagirly schreef:
02-03-2020 18:09
Ja, vragen om naaktfoto's e.d terwijl ik een relatie crisis had. Ben nog steeds samen met die partner en ook niet gedaan natuurlijk. Maar het was een jongen van de kleuterschool waar ik goede herinneringen aan had. Ik zag hem dus ook nog zo. Nu niet meer.
Oh wat erg!! Gelukkig heb ik dat nog nooit gehad.
Wil je voorbeelden van afknappers?
O.k.. Vrouwen willen een schone man.
Een man die zich wast. En een schoon overhemd aantrekt. En deodorant gebruikt.

Een hartstikke leuke kerel op mijn werk stinkt naar zweet. Ook al 's morgens om 9:00.
Stinken = Afknapper.

Maar... zo zeggen sommige kerels: "Vrouwen houden toch van zweet?" (Dat hebben ze op t.v. gezien o.i.d.)
Vers zweet na het sporten: ja.
Niet drie dagen ingedroogd zweet.

Yuk.
Ik ben alweer heel lang getrouwd inmiddels, maar ik kan me nog wel wat afknappers herinneren. Bijvoorbeeld lelijke politieke ideeen en standpunten. Dat was voor mij vaak de nummer een afknapper. Of bepaalde woorden verkeerd zeggen of gebruiken. Ook geen goed teken voor mij.
Opdringerige mannen zijn overal.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het André Hazes- of Blij Ei-type. Een lelijk volks accent.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ieuw , dat zweet verhaal🤢
Ik ben ook al 10 jaar gelukkig in de liefde, maar onverzorgde mannen vond ik destijds een enorme afknapper ( zwarte tanden, ontbrekende tanden etc). :P
Voor iedereen een groene tuin
Ooit op tinder een man die mij op de kast wilde krijgen met wat prikkelende, vrouwonvriendelijk "grapjes". Want ja, hij wilde me wel een beetje uitproberen. Kijken hoe ik zou reageren.

Wat een kleuter.
Ik had ooit een jongen ontmoet op een feestje, hele mooie knul en ik kon met hem lachen, dus ik hem bij me thuis uitgenodigd. Hij wilde meteen van bil, en hoewel ik normaliter helemaal geen problemen had met one night stands voelde ik daar die keer nou net helemaal niks voor.
Het werd nog een hele ongemakkelijke toestand, want hij woonde ver weg en moest dus wel bij me blijven slapen. Op de bank. De volgende dag ging hij met de eerste trein boos naar huis, en een paar weken later hoorde ik dat hij er een hoerenkast op na hield met allemaal 'ex-vriendinnetjes' als personeel. Dat was best wel een afknapper ja, voor zover ik al niet afgeknapt was.
Mannen met een Facebook profiel vol FvD citaten. Opdringerige mannen. Mannen die niet kunnen spellen. Onverzorgde mannen.

Maar ik ben al voorzien van de leukste, liefste man. Dus ik hoef me daar allemaal niet meer druk over te maken.
Lady*Voldemort schreef:
02-03-2020 18:25
Ik had ooit een jongen ontmoet op een feestje, hele mooie knul en ik kon met hem lachen, dus ik hem bij me thuis uitgenodigd. Hij wilde meteen van bil, en hoewel ik normaliter helemaal geen problemen had met one night stands voelde ik daar die keer nou net helemaal niks voor.
Het werd nog een hele ongemakkelijke toestand, want hij woonde ver weg en moest dus wel bij me blijven slapen. Op de bank. De volgende dag ging hij met de eerste trein boos naar huis, en een paar weken later hoorde ik dat hij er een hoerenkast op na hield met allemaal 'ex-vriendinnetjes' als personeel. Dat was best wel een afknapper ja, voor zover ik al niet afgeknapt was.
Wow😱 hij wou je dus gewoon ff uittesten of je goed zou zijn voor in zijn hoerenkast. Wat een lul!
Misschien wordt dit een te lange lijst hahaha! (V) :popcorn:

Slechte hygiëne! Op alle vlakken!
Respectloos omgaan met verkopers/ober etc (eigenlijk gewoon ook op alle vlakken)
Geen humor
Slecht passende kleding vooral bh

op apps: Met je dieren op de foto, gebruik van 'grappige' filters en het ohhh zo duidelijk aangeven wat je niveau is.

Zie opeens waarom ik nog single ben :facepalm:
Lady*Voldemort schreef:
02-03-2020 18:25
Zoiets ook ooit meegemaakt, was het soms dezelfde? :biggrin:
Voor iedereen een groene tuin
Dwarrel75 schreef:
02-03-2020 18:31
Wow😱 hij wou je dus gewoon ff uittesten of je goed zou zijn voor in zijn hoerenkast. Wat een lul!
Ja he :mrgreen:

Het is trouwens al lang geleden hoor, niemand had toen ooit nog van loverboys gehoord. Maar ik ben nog steeds heel blij dat ik toch aanvoelde dat er iets niet klopte.
Onverzorgdheid is zeker een afknapper.
Verder vind ik het verschrikkelijk als een man alleen maar ja en amen zegt, 24/7 bij je wil en totaal geen “eigen” leven heeft!
Lady*Voldemort schreef:
02-03-2020 18:36
Ja he :mrgreen:

Het is trouwens al lang geleden hoor, niemand had toen ooit nog van loverboys gehoord. Maar ik ben nog steeds heel blij dat ik toch aanvoelde dat er iets niet klopte.
Lang leve vrouwelijke intuitie😄
Globe83 schreef:
02-03-2020 18:32
Respectloos omgaan met verkopers/ober etc (eigenlijk gewoon ook op alle vlakken)

Dat vind ik een enorme afknapper.

Denigrerend praten tegen een serveerster.

Yuk.
Op voetbal zitten of van voetbal houden.
Tanden, moet kloppen
Handen, moeten mannelijk zijn
Voeten, geen lelijke tenen of vorm
Dunne benen,
Sissy boy’s, ik hou van alfa mannetjes, maar wel met fatsoen graag.
- Jezelf beter voelen dan een ander die een baan heeft die minder verdient en minder status heeft
- Niet openstaan voor de mening van de ander want hij heeft immers altijd gelijk
- Gierig zijn
- Te opdringerig
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Globe83 schreef:
02-03-2020 18:32
Misschien wordt dit een te lange lijst hahaha! (V) :popcorn:

Slechte hygiëne! Op alle vlakken!
Geen humor
Slecht passende kleding vooral bh

op apps: Met je dieren op de foto, gebruik van 'grappige' filters en het ohhh zo duidelijk aangeven wat je niveau is.

Zie opeens waarom ik nog single ben :facepalm:
Ben jij een man ? Ik denk iets anders,maar idd die "grappige🤮" filters en ook niveau blegh.

Alles hierboven, waarom ben ik single, doe niet aan al die fratsen.
fietsen varen vrouwelijk doen
retrostar schreef:
02-03-2020 18:15
Het André Hazes- of Blij Ei-type. Een lelijk volks accent.
Ik noem dat het Daniel Ricciardo type :P Ik wil hem af en toe een klap in het gezicht geven en roepen 'doe eens niet zo vrolijk joh!'
Maar Daniel zn humor vind ik dan wel weer sexy.

Tanden, als we het hebben over lichamelijke afknappers. Ik vind een lelijk en dan vooral niet goed onderhouden gebit echt een afknapper.
Verder vind ik de 13 in een dozijn jongens een afknapper. Die niet anders durven te zijn, of daarbij eigenlijk henzelf durven zijn. Dus zeg maar de gemiddelde boer zoekt vrouw man die gisteren voor de vrouwelijke boer schreef. SAAI!
'Happiness is only real when shared'.
Volgens mij zijn alle afschuwelijke dates afknappers en irritante gewoontes van mannen de afgelopen maand al eens besproken.
justagirly schreef:
02-03-2020 18:09
Ik begrijp sowieso van veel mannen de overgang in hun hoofd niet van 'leuk praatje over de noordzuidlijn' bijvoorbeeld, naar het dringend willen bespreken van hun eigen/jouw geslachtsdelen.
Echt in 2 minuten, zo van 'nu ik de aandacht toch heb, maar gelijk naar de reden waarom ik eigenlijk met je praat'.
Het is wel duidelijk maar zou het weleens werken?
'oeh een leuke man in de tram, gelukkig begint hij over mijn borsten, daar heb ik het de hele dag nog niet over gehad. En kan ik ook gelijk en plein public mijn cupmaat scanderen en naar zijn formaat vragen'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven