Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??

zondag 1 maart 2020 om 23:23
Dat iemand zich op het oog keurig gedraagt en ouderen met "u" aanspreekt wil niet noodzakelijk zeggen dat hij of zij niet crimineel is. Criminaliteit en beleefdheid gaan prima samen.Miss-Pippilotta schreef: ↑01-03-2020 12:29Net zoals dat ik niet zeg dat er géén nette mensen tussen zitten.
Maar als je de nieuwsberichten bekijkt over dit kamp dan kun je toch wel stellen dat dit vrij extreem is. Ik zie dit gedrag in de meeste normale woonwijken niet op zo’n grote schaal en in zo’n extreme mate voorkomen.
En hier in de hele regio komen dezelfde berichten over bijna alle woonwagenkampen voorbij. Wat mij betreft geeft dat wel aan dat het tokkie-gehalte op woonwagenkampen hoger is. Wat niet wil zeggen dat er niet ook ‘normale’ mensen wonen.

maandag 2 maart 2020 om 08:46
Nou dat van Monique was kennelijk al gepland , Bridget had de slangenkuil dus kunnen ontwijken . Als ze hem gewoon lekker had gelaten en hem veel plezier met zijn zoontje had gewenst was het misschien wel anders gelopen . Misschien zeg ik hé.Cathy2020 schreef: ↑01-03-2020 22:59Mo en Dre hadden een knipperlicht relatie. Aangezien Dre aandacht nodig heeft en dat op dat moment niet kreeg van haar, is hij met Bridget gegaan die zeker weten dolverliefd was op hem. Dat geloof ik best.
Hij kreeg van haar de aandacht die hij nodig heeft en waar hij niet van buiten kan.
Bridget heeft 1 ding fout gedaan en dat is op zijn lip gaan zitten. Ze liet hem niet met rust Dat benauwde hem en op Curaçao tadaa kreeg hij weer alle aandacht van Monique. De vrouw die hem ook vrij laat omdat hij dat nodig heeft. Die hem door en door kent, nouja heel goed kent.
Ik denk dat hij het wel te gek vond al die subtiele hintjes zoals dat kettinkje, A loves M, het gele shirt, de zwarte nagellak die zij daar droeg, tietengate.
Wat dat met Bridget deed, boeide hem niet. Het gaat om hem.
Monique heeft het wat dat betreft heel slim gespeeld. Zeker op Curaçao.
Met haar familie en vriendinnen daar naar toe. Gepland of niet maakt niet uit.
Zij voelde zich daardoor gesterkt en Bridget kwam toch in een soort slangenkuil. En dan ook nog eens wanhopig op het vliegveld staan. Met een dikke lip, zal geen fraai gezicht geweest zijn. Nu ik hier zo over nadenk heb ik best medelijden met haar.
We kennen het allemaal, je hebt een date en komt daar net een puist opzetten. Echt zo genant. Nou zo moet zij zich ook gevoeld hebben maar dan nog een stuk erger met team Monique daar en de paparazzi er ook nog bij.
maandag 2 maart 2020 om 09:33
Story leest hier vrolijk mee en haalt z'n bronnen hier?
https://www.story.nl/artikel/showbizz/a ... 1582731009
https://www.story.nl/artikel/showbizz/a ... 1582731009

maandag 2 maart 2020 om 11:02
Das al heel lang bekend. Daarom moet je hier nooit dingen schrijven waarvan je niet wilt dat het buiten het forum komt.
Vele forummers hebben in de loop der jaren hun schrijfsels teruggevonden in de Viva en andere bladen. Het is echt oppassen geblazen.
Geen bijzonderheden

maandag 2 maart 2020 om 12:28
Staat zeker in de kleine lettertjes dat ze dit mogen doen? Ik vind het wel een kwalijke zaak, waarvan ik denk dat veel mensen zich dus totaal niet bewust zijn dat dit kan gebeuren. Ik heb ook ooit weleens dingen op het forum geschreven waarvan ik niet wilde dat het buiten het forum zou komen, bijvoorbeeld in de Viva o.i.d.
maandag 2 maart 2020 om 12:52
Er staat ergens dat de teksten die hier geschreven worden, eigendom worden van Sanoma. En je hebt op akkoord geklikt toen je je aan hebt gemeld dus je hebt geen poot om op te staan mocht je jouw teksten elders terugvinden.Miss-Pippilotta schreef: ↑02-03-2020 12:28Staat zeker in de kleine lettertjes dat ze dit mogen doen? Ik vind het wel een kwalijke zaak, waarvan ik denk dat veel mensen zich dus totaal niet bewust zijn dat dit kan gebeuren. Ik heb ook ooit weleens dingen op het forum geschreven waarvan ik niet wilde dat het buiten het forum zou komen, bijvoorbeeld in de Viva o.i.d.
Geen bijzonderheden
maandag 2 maart 2020 om 12:58
Miss-Pippilotta schreef: ↑02-03-2020 12:28Staat zeker in de kleine lettertjes dat ze dit mogen doen? Ik vind het wel een kwalijke zaak, waarvan ik denk dat veel mensen zich dus totaal niet bewust zijn dat dit kan gebeuren. Ik heb ook ooit weleens dingen op het forum geschreven waarvan ik niet wilde dat het buiten het forum zou komen, bijvoorbeeld in de Viva o.i.d.
Algemene voorwaarden.
"Door plaatsing van foto-, beeld-, video-, tekst- en/of ander materiaal door de deelnemer op de website Viva.nl geeft deelnemer volledige en onvoorwaardelijke toestemming aan Sanoma Media Netherlands dit materiaal onbeperkt (her) te gebruiken en te publiceren, onder meer ten behoeve van reclame-, promotionele, en andere (al dan niet commerciële) doeleinden, ten behoeve van Viva.nl en/of ten behoeve van derden, in print alsmede in elektronische vorm, onder meer via Internet en vergelijkbare netwerken en door middel van databanken en elektronische gegevensdragers zoals cd-roms, dvds en dergelijke."
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

maandag 2 maart 2020 om 14:03
Dus wees voorzichtig met wat je schrijft.Miss-Pippilotta schreef: ↑02-03-2020 13:58Wauw..... dat gaat best wel ver. Zo zie je maar dat het toch belangrijk kan zijn alle kleine lettertjes goed te lezen.
Geen bijzonderheden

maandag 2 maart 2020 om 19:46
Ja idd dat had ze beter kunnen doen.

maandag 2 maart 2020 om 21:16
Als je kampers kent waarom noem je ze dan geen reiziger?minnimouse schreef: ↑01-03-2020 10:33Ik ken kampers en dat zijn allemaal nette mensen. Zonder uitzondering spreken ze ouderen met ‘u’ aan, ze hebben respect voor anderen en delen graag met de mensen om hen heen.

maandag 2 maart 2020 om 21:22
Er zijn er iig maar weinig die in de uitkering lopen.minnimouse schreef: ↑01-03-2020 11:26Ik ontken helemaal niks.
Er wordt gezegd dat kampers vaak groene vingers hebben. Natuurlijk zijn er kampers die groene vingers hebben of zich met andere criminaliteit bezig houden, maar echt niet allemaal. En die nieuwsberichten bewijzen niet dat het overgrote deel van de kampers crimineel is.
Ik ken best wel wat kampers van dat grote kamp in Maastricht (Vinkenslag) en degene die ik ken, daarvan hebben de ouders veelal een eigen zaak (friettent, autohandel, schooheidssalon) en de kinderen hebben vaak 'gewoon' op school gezeten en werken in de kinderopvang, als kapster of als vrachtwagenchauffeur.

maandag 2 maart 2020 om 23:53
dinsdag 3 maart 2020 om 11:06
Ja! Super storend.
Deze had ik gemist: https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... om-waar-te
Wat Arie zegt. En ik begrijp niet dat ze het in elk interview over deze treurige situatie gaat hebben.

dinsdag 3 maart 2020 om 11:21
Is Bridget nog niet bij boulevard geweest sinds de breuk ?SonjaS schreef: ↑03-03-2020 11:06Ja! Super storend.
Deze had ik gemist: https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... om-waar-te
Wat Arie zegt. En ik begrijp niet dat ze het in elk interview over deze treurige situatie gaat hebben.
dinsdag 3 maart 2020 om 11:35
Goed voor de kijkcijfers maar denk ook dat Bridget het niet goed kan verkroppen, de manier hoe zij vernederd is en aan de kant gezet en dat Andre net doet alsof zij nooit bestaan heeft.
dinsdag 3 maart 2020 om 16:13
Lijkt me heel naar ook om te moeten/willen cashen op je eigen nederlaag met die interviews. Monique zal wel in haar vuistje lachen.Sjaantje37 schreef: ↑03-03-2020 11:35Goed voor de kijkcijfers maar denk ook dat Bridget het niet goed kan verkroppen, de manier hoe zij vernederd is en aan de kant gezet en dat Andre net doet alsof zij nooit bestaan heeft.
Of zou ALLES een grote publiciteitsstunt zijn geweest, van breuk tot Bridget en weer terug?

dinsdag 3 maart 2020 om 22:32
Nou de Telegraaf had voor Rachel haar 50ste verjaardag wel een charmantere foto mogen kiezen.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... er-monique
Monique is er niet bij want geen oppas.......daar geloof ik echt helemaal niets van. Zal Bridget er wel zijn?
Monique is er niet bij want geen oppas.......daar geloof ik echt helemaal niets van. Zal Bridget er wel zijn?

dinsdag 3 maart 2020 om 22:35
WAT IS DIT????????????Jojanneke12 schreef: ↑03-03-2020 22:32Nou de Telegraaf had voor Rachel haar 50ste verjaardag wel een charmantere foto mogen kiezen.

dinsdag 3 maart 2020 om 22:35
WAT IS DIT????????????Jojanneke12 schreef: ↑03-03-2020 22:32Nou de Telegraaf had voor Rachel haar 50ste verjaardag wel een charmantere foto mogen kiezen.