Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
PilarPalabundar schreef:
01-03-2020 11:20
Er zijn er ook nog die in coke en XTC, etc. zitten of in de stroperij. Of andere zware criminaliteit en dan zijn er ook nog met een oliebollenkraam of autohandel/sloperij ofzo. Maar Meds heeft echt een punt, beetje naïef om dat te ontkennen.
En dan vinden ze het gek dat ik denk dat Mo haar familie misschien een hartige woordje heeft gesproken met Andre, die in Curaçao omsloeg als een blad aan een boom.

Hij had in ieder geval aan Bridget kunnen laten weten, wijffie blijf thuis want ik ben weer terug bij mijn wijf.
fashionvictim schreef:
29-02-2020 11:10
Ik vind het kind van André dus echt helemaal geen leuk kind om te zien. Zo jong als hij is vind ik hem er al uitzien als een ordinaire voetbalhooligan in de dop. Zeker als hij weer eens lekker classy zijn middelvinger opsteekt.

Wow dit is laag zeg! Een jochie van 3 jaar zo afzeiken.
PilarPalabundar schreef:
01-03-2020 11:20
Er zijn er ook nog die in coke en XTC, etc. zitten of in de stroperij. Of andere zware criminaliteit en dan zijn er ook nog met een oliebollenkraam of autohandel/sloperij ofzo. Maar Meds heeft echt een punt, beetje naïef om dat te ontkennen.
Ik ontken helemaal niks.
Er wordt gezegd dat kampers vaak groene vingers hebben. Natuurlijk zijn er kampers die groene vingers hebben of zich met andere criminaliteit bezig houden, maar echt niet allemaal. En die nieuwsberichten bewijzen niet dat het overgrote deel van de kampers crimineel is.

Ik ken best wel wat kampers van dat grote kamp in Maastricht (Vinkenslag) en degene die ik ken, daarvan hebben de ouders veelal een eigen zaak (friettent, autohandel, schooheidssalon) en de kinderen hebben vaak 'gewoon' op school gezeten en werken in de kinderopvang, als kapster of als vrachtwagenchauffeur.
minnimouse schreef:
01-03-2020 11:26
Ik ontken helemaal niks.
Er wordt gezegd dat kampers vaak groene vingers hebben. Natuurlijk zijn er kampers die groene vingers hebben of zich met andere criminaliteit bezig houden, maar echt niet allemaal. En die nieuwsberichten bewijzen niet dat het overgrote deel van de kampers crimineel is.

Ik ken best wel wat kampers van dat grote kamp in Maastricht (Vinkenslag) en degene die ik ken, daarvan hebben de ouders veelal een eigen zaak (friettent, autohandel, schooheidssalon) en de kinderen hebben vaak 'gewoon' op school gezeten en werken in de kinderopvang, als kapster of als vrachtwagenchauffeur.

Of worden zanger 😃. Denk niet dat de Bauers grote criminelen zijn. Hooguit wildplassen omdat het wc hok een meter of 10 van de camper vandaan stond toen Frans nog thuis woonde.
minnimouse schreef:
Ik ontken helemaal niks.

En daarvan weet jij ook niet wat voor 'hobby's zij er op na houden. Als buitenstaander kom je daar ook helemaal niet achter, het houdt elkaar allemaal het handje boven het hoofd.
You say potato.
I say vodka.
PilarPalabundar schreef:
01-03-2020 11:33
En daarvan weet jij ook niet wat voor 'hobby's zij er op na houden. Als buitenstaander kom je daar ook helemaal niet achter, het houdt elkaar allemaal het handje boven het hoofd.
Man, man, man ... kom jij dan eens met bewijzen dat bijna elke kamper crimineel is als je het zo goed weet?
Wanneer je de vrouw van je minnaar een brief gaat sturen met 'de waarheid' dan ben je wel ziek hoor...https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... -een-brief
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
minnimouse schreef:
01-03-2020 10:33
Ik ken kampers en dat zijn allemaal nette mensen. Zonder uitzondering spreken ze ouderen met ‘u’ aan, ze hebben respect voor anderen en delen graag met de mensen om hen heen.
En ik ken ook heeeel veel kampers die totaal geen nette mensen zijn. En waaraan je gelijk ziet en merkt dat het ‘kampvolk’ is.
En op heel veel kampen hier in de regio is ook gewoon echt altijd ‘tokkie-gedoe’ (drugs, invallen, vechtpartijen, wapens, you name it). Beetje raar om dat te ontkennen en te doen alsof de meeste kampers ‘nette mensen’ zijn..
minnimouse schreef:
01-03-2020 11:34
Man, man, man ... kom jij dan eens met bewijzen dat bijna elke kamper crimineel is als je het zo goed weet?

En dat is nou juist het probleem, het bewijzen, juist omdat het zo'n gesloten gemeenschap is. Opsporingsdiensten doen echt enorm hun best hoor binnen de kaders van de wet, maar het valt vies tegen om ze ergens voor veroordeeld te krijgen en daar heb ik helaas persoonlijk ervaring mee. En als ik anderen dan hoor over wat een goede mensen het zijn, die geen vlieg kwaad doen, kan ik me alleen maar verbazen over zoveel naïviteit.
You say potato.
I say vodka.
viva-amber schreef:
01-03-2020 11:38
Wanneer je de vrouw van je minnaar een brief gaat sturen met 'de waarheid' dan ben je wel ziek hoor...https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... -een-brief

Vind het wel lollig dat iemand zichzelf zo overschat dat ze denkt dat Monique daarop zat te wachten.
You say potato.
I say vodka.
minnimouse schreef:
Ik ontken helemaal niks.

En alles wat daar gebeurd is negeer je voor het gemak maar gewoon??
Nette mensen daar op Vinkenslag... aparte definitie van ‘nette mensen’ heb je dan.
Alsof dat allemaal in een willekeurige woonwijk ook vaak en op zo’n extreme manier of grote schaal gebeurt.
Er grappig trouwens dat je nu juist Vinkenslag aanhaalt als goed voorbeeld. :hihi:
Miss-Pippilotta schreef:
01-03-2020 11:50
En alles wat daar gebeurd is negeer je voor het gemak maar gewoon??
Nette mensen daar op Vinkenslag... aparte definitie van ‘nette mensen’ heb je dan.
Alsof dat allemaal in een willekeurige woonwijk ook vaak en op zo’n extreme manier of grote schaal gebeurt.
Zeg ik dan dat alle mensen op Vinkenslag nette mensen zijn? Nee dus.
Miss-Pippilotta schreef:
01-03-2020 11:43
En ik ken ook heeeel veel kampers die totaal geen nette mensen zijn. En waaraan je gelijk ziet en merkt dat het ‘kampvolk’ is.
En op heel veel kampen hier in de regio is ook gewoon echt altijd ‘tokkie-gedoe’ (drugs, invallen, vechtpartijen, wapens, you name it). Beetje raar om dat te ontkennen en te doen alsof de meeste kampers ‘nette mensen’ zijn..
Nogmaals, dat zeg ik helemaal niet.
Er wordt gedaan alsof alle kampers crimineel zijn en dat is niet zo. Kun je van alles bij gaan halen, maar je hebt geen bewijzen. Net zoals dat niet elke Belg dom is en niet elke Hollander gierig.
minnimouse schreef:
01-03-2020 12:11
Nogmaals, dat zeg ik helemaal niet.
Er wordt gedaan alsof alle kampers crimineel zijn en dat is niet zo. Kun je van alles bij gaan halen, maar je hebt geen bewijzen. Net zoals dat niet elke Belg dom is en niet elke Hollander gierig.
Volgens mij werd dat helemaal niet gezegd.
Maar er is wel degelijk een trend en er zijn veel meer berichten over ‘tokkie-gedrag’ op kampen dan in de meeste vinex-wijken.
Zeggen dat dat allemaal niks zegt en dat de meeste kampers nette mensen zijn vind ik dan ook nogal naïef en wereldvreemd.
Maar oké, ieder zijn ding!
Terug on topic ;)
Miss-Pippilotta schreef:
01-03-2020 12:25
Volgens mij werd dat helemaal niet gezegd.
Maar er is wel degelijk een trend en er zijn veel meer berichten over ‘tokkie-gedrag’ op kampen dan in de meeste vinex-wijken.
Zeggen dat dat allemaal niks zegt en dat de meeste kampers nette mensen zijn vind ik dan ook nogal naïef en wereldvreemd.
Maar oké, ieder zijn ding!
Terug on topic ;)
De meeste kampers die ik ken, dát zeg ik.

Ontopic inderdaad.
minnimouse schreef:
01-03-2020 12:09
Zeg ik dan dat alle mensen op Vinkenslag nette mensen zijn? Nee dus.
Net zoals dat ik niet zeg dat er géén nette mensen tussen zitten.
Maar als je de nieuwsberichten bekijkt over dit kamp dan kun je toch wel stellen dat dit vrij extreem is. Ik zie dit gedrag in de meeste normale woonwijken niet op zo’n grote schaal en in zo’n extreme mate voorkomen.
En hier in de hele regio komen dezelfde berichten over bijna alle woonwagenkampen voorbij. Wat mij betreft geeft dat wel aan dat het tokkie-gehalte op woonwagenkampen hoger is. Wat niet wil zeggen dat er niet ook ‘normale’ mensen wonen.
Ik heb geen medelijden met Bridget en zeker niet na dat achterlijke interview met Vrouw, maar de paar filmpjes die ik heb zien langskomen, waarop zij en André gefilmd werden, vond ik toch wel sneu voor haar. Hij was duidelijk dronken/aangeschoten en zette haar best voor lul. Dat vind ik echt niet chique. Nou is hij verre van chique natuurlijk, maar je zag aan haar dat ze echt verliefd op hem is/was, en dat is gewoon spelen met iemands gevoelens.

Die post op insta van André met dat kwijl verhaal over die auto dan, man wat een oppervlakkigheid.
Always look on the bright side of life
Cathy2020 schreef:
Wow dit is laag zeg! Een jochie van 3 jaar zo afzeiken.
Nou nou... Ze mag toch zeggen dat ze het geen leuk jochie vind?
Always look on the bright side of life
minnimouse schreef:
Ik ontken helemaal niks.

maar dat zeg ik ook helemaal niet. maar er is wel bovengemiddeld meer criminaliteit
Miss-Pippilotta schreef:
01-03-2020 12:29
Net zoals dat ik niet zeg dat er géén nette mensen tussen zitten.
Maar als je de nieuwsberichten bekijkt over dit kamp dan kun je toch wel stellen dat dit vrij extreem is. Ik zie dit gedrag in de meeste normale woonwijken niet op zo’n grote schaal en in zo’n extreme mate voorkomen.
En hier in de hele regio komen dezelfde berichten over bijna alle woonwagenkampen voorbij. Wat mij betreft geeft dat wel aan dat het tokkie-gehalte op woonwagenkampen hoger is. Wat niet wil zeggen dat er niet ook ‘normale’ mensen wonen.
probleem is op een kamp dat je ook heus wel weet van elkaar waar je mee bezig bent. maar de afspraak is zwijgen
Flowerspowers schreef:
01-03-2020 12:55
Ik heb geen medelijden met Bridget en zeker niet na dat achterlijke interview met Vrouw, maar de paar filmpjes die ik heb zien langskomen, waarop zij en André gefilmd werden, vond ik toch wel sneu voor haar. Hij was duidelijk dronken/aangeschoten en zette haar best voor lul. Dat vind ik echt niet chique. Nou is hij verre van chique natuurlijk, maar je zag aan haar dat ze echt verliefd op hem is/was, en dat is gewoon spelen met iemands gevoelens.

Die post op insta van André met dat kwijl verhaal over die auto dan, man wat een oppervlakkigheid.
Die reactie van monique is nog erger, gelukkig wrijft zij het er bij Bridget niet in hoor :facepalm:
Elke foto die ik voorbij zie komen van André en Monique valt het me op dat André zo geforceerd/gemaakt lacht. Toen je de foto's van André en Bridget samen zag straalde hij wel. Voor de rest hoop ik voor André en Mo dat het goed blijft gaan maar betwijfel het, en dat ligt niet eens aan Monique maar André zelf.
Someonenew schreef:
01-03-2020 14:58
Elke foto die ik voorbij zie komen van André en Monique valt het me op dat André zo geforceerd/gemaakt lacht. Toen je de foto's van André en Bridget samen zag straalde hij wel. Voor de rest hoop ik voor André en Mo dat het goed blijft gaan maar betwijfel het, en dat ligt niet eens aan Monique maar André zelf.
Echt knap dat je dat soort dingen ziet
Yildizlar schreef:
01-03-2020 15:00
Echt knap dat je dat soort dingen ziet
Tsja mijn ogen functioneren goed gelukkig. En ja van een foto en zeker de ogen kun je veel aflezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven