Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
IK WOU DAT IK NOOIT GEKEKEN HAD
Jojanneke12 schreef:
03-03-2020 22:32
Nou de Telegraaf had voor Rachel haar 50ste verjaardag wel een charmantere foto mogen kiezen.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... er-monique

Monique is er niet bij want geen oppas.......daar geloof ik echt helemaal niets van. Zal Bridget er wel zijn?
Natuurlijk niet.
Frappant ook dat Rox er niet is.
Die foto inderdaad, mijn god.... :-o
Nothing happens for a reason
Mijn hemel. Mijn man noemt mensen weleens veenlijk, maar dat is in dit geval niet ver bezijden de waarheid.
Wees toch verstandig met de zonnebank, beste mensen!
KAN ER DE VOLGENDE KEER EEN WAARSCHUWING KOMEN VOOR SCHOKKENDE BEELDEN?
Betty_Slocombe schreef:
03-03-2020 22:41
Mijn hemel. Mijn man noemt mensen weleens veenlijk, maar dat is in dit geval niet ver bezijden de waarheid.
Wees toch verstandig met de zonnebank, beste mensen!
ik was eens een keer bij het veenlijk in assen maar dat ziet er jonger en frisser uit hoor!
Rachel is lekker naturel.

En goed verhaal over die oppas :nope:
S-Meds schreef:
03-03-2020 22:35
WAT IS DIT????????????
:rofl: Mother-in-law of the witches

Tering wat ziet ze eruit zeg!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
S-Meds schreef:
03-03-2020 22:42
ik was eens een keer bij het veenlijk in assen maar dat ziet er jonger en frisser uit hoor!
:-D

Een waarschuwing vooraf is zeker noodzaak.

Jee, wat erg.
Jemig, dat is inderdaad geen flatteuze foto nee.. Zou dat nou echt alleen door de zonnebank komen?
Verrassend, dat Rox niet op Rachel's feest is en haar ex wel met zijn nieuwe vriendin.
En André en Monique hadden geen oppas. Tuuuuuuuuuuuurlijk.
Dreetje heeft het over het verjaardagsfeest van de zwarte weduwe. Waarom???!??
Ben zeker geen liefhebber van deze mevrouw maar ergens heeft ze een punt.

https://www.ad.nl/show/rtl-boulevard-he ... ~ae9a87ac/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zou Rag dan ook ruzie hebben met Rox?
Is toch wel erg vreemd dat ze niet aanwezig is bij deze mijlpaal van de 65e 50e verjaardag van haar moeder.
SallySpectra* schreef:
03-03-2020 23:12
Dreetje heeft het over het verjaardagsfeest van de zwarte weduwe. Waarom???!??
Lijkt me duidelijk.

Rachel lacht wel op het filmpje, dus no hard feelings naar Dreetje die weer bij Mo is?
Taralina schreef:
03-03-2020 23:38
Is toch wel erg vreemd dat ze niet aanwezig is bij deze mijlpaal van de 65e 50e verjaardag van haar moeder.
Ja, wordt al langer beweerd.
Rox wilde een tijd geleden geen commentaar geven, maar zei iets wat volgens haar genoeg zei.
Stront aan de knikker dus.
Taralina schreef:
03-03-2020 23:38
Is toch wel erg vreemd dat ze niet aanwezig is bij deze mijlpaal van de 60e 50e verjaardag van haar moeder.
Haar ex en zijn vriendin waren er wel. Dus....

Ach die mensen hangen toch aan elkaar van dispuut, onmin en verder gedram? Vind het verstandig dat dochter Roxanne zich verre houdt van dit geziek en gezeik. Beter voor zichzelf, haar partner en het kleintje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
heeft iemand Yasmijn al gewaarschuwd voor die foto?
S-Meds schreef:
03-03-2020 23:51
heeft iemand Yasmijn al gewaarschuwd voor die foto?
Effe doorgeven in de Hazesalert app. Komt de klap wat minder hard aan.
Geen oppas :HA: Die Rox lijkt me wel een leuke, verstandige vrouw ,gezien het nest waar ze uit komt . Ergens zag ik langskomen dat Rachel zegt dat ze het leuk hebben samen,ik weet niet meer waar maar dat kan bij haar per seconde veranderen volgens mij.
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
zouden ze tweelingzussen zijn? Oh nee, sonja is DERTIG jaar ouder

Afbeelding

Afbeelding
:HA:

Ga je lekker Meds? Heerlijk gezellig sfeertje en als vanouds! :heart:
Gelooid leer hóeft niet lelijk te zijn.
Nu wel.
en nog eens deze twee zien ,dan zeg ik nog eens en morgen gezond weer op (als ik nog kan slapen nu)
Ik zie net de reactie van Dre .Die spottende blik en lach als hij zegt dat ze geen oppas voor die kleine hadden.. Hij heeft echt overal sch... aan volgens mij Aan de ene kant kan ik dat dan ook wel weer waarderen het is niet zo schijnheilig als de meeste bn-ers. Maar hij wist geen cadeau voor haar .. ik had minstens een enorme Sarah pop geknutseld voor langs de deur en op elke lantaarnpaal en boom een foto : Je zult het misschien niet kunnen zien maar dit meisje wordt vandaag 5x tien
Byrma schreef:
04-03-2020 00:14
Ik zie net de reactie van Dre .Die spottende blik en lach als hij zegt dat ze geen oppas voor die kleine hadden.. Hij heeft echt overal sch... aan volgens mij Aan de ene kant kan ik dat dan ook wel weer waarderen het is niet zo schijnheilig als de meeste bn-ers. Maar hij wist geen cadeau voor haar .. ik had minstens een enorme Sarah pop geknutseld voor langs de deur en op elke lantaarnpaal en boom een foto : Je zult het misschien niet kunnen zien maar dit meisje wordt vandaag 5x tien

Als tekst op de foto: je kunt het meteen zien, dit meisje wordt vandaag 5X10.
Enn schreef:
04-03-2020 00:08
:HA:

Ga je lekker Meds? Heerlijk gezellig sfeertje en als vanouds! :heart:
Gelooid leer hóeft niet lelijk te zijn.
Nu wel.
Meestal wordt leer juist mooier naarmate het ouder is. Tja..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven