Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
dinsdag 3 maart 2020 om 22:37
Natuurlijk niet.Jojanneke12 schreef: ↑03-03-2020 22:32Nou de Telegraaf had voor Rachel haar 50ste verjaardag wel een charmantere foto mogen kiezen.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... er-monique
Monique is er niet bij want geen oppas.......daar geloof ik echt helemaal niets van. Zal Bridget er wel zijn?
Frappant ook dat Rox er niet is.
Die foto inderdaad, mijn god....

Nothing happens for a reason

dinsdag 3 maart 2020 om 22:42
ik was eens een keer bij het veenlijk in assen maar dat ziet er jonger en frisser uit hoor!Betty_Slocombe schreef: ↑03-03-2020 22:41Mijn hemel. Mijn man noemt mensen weleens veenlijk, maar dat is in dit geval niet ver bezijden de waarheid.
Wees toch verstandig met de zonnebank, beste mensen!

dinsdag 3 maart 2020 om 23:36
Ben zeker geen liefhebber van deze mevrouw maar ergens heeft ze een punt.
https://www.ad.nl/show/rtl-boulevard-he ... ~ae9a87ac/
https://www.ad.nl/show/rtl-boulevard-he ... ~ae9a87ac/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

dinsdag 3 maart 2020 om 23:41
Lijkt me duidelijk.SallySpectra* schreef: ↑03-03-2020 23:12Dreetje heeft het over het verjaardagsfeest van de zwarte weduwe. Waarom???!??
Rachel lacht wel op het filmpje, dus no hard feelings naar Dreetje die weer bij Mo is?
dinsdag 3 maart 2020 om 23:42
Ja, wordt al langer beweerd.
Rox wilde een tijd geleden geen commentaar geven, maar zei iets wat volgens haar genoeg zei.
Stront aan de knikker dus.
dinsdag 3 maart 2020 om 23:43
Haar ex en zijn vriendin waren er wel. Dus....
Ach die mensen hangen toch aan elkaar van dispuut, onmin en verder gedram? Vind het verstandig dat dochter Roxanne zich verre houdt van dit geziek en gezeik. Beter voor zichzelf, haar partner en het kleintje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 3 maart 2020 om 23:58
Effe doorgeven in de Hazesalert app. Komt de klap wat minder hard aan.
woensdag 4 maart 2020 om 00:03
Geen oppas
Die Rox lijkt me wel een leuke, verstandige vrouw ,gezien het nest waar ze uit komt . Ergens zag ik langskomen dat Rachel zegt dat ze het leuk hebben samen,ik weet niet meer waar maar dat kan bij haar per seconde veranderen volgens mij.

ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
woensdag 4 maart 2020 om 00:08
woensdag 4 maart 2020 om 00:14
Ik zie net de reactie van Dre .Die spottende blik en lach als hij zegt dat ze geen oppas voor die kleine hadden.. Hij heeft echt overal sch... aan volgens mij Aan de ene kant kan ik dat dan ook wel weer waarderen het is niet zo schijnheilig als de meeste bn-ers. Maar hij wist geen cadeau voor haar .. ik had minstens een enorme Sarah pop geknutseld voor langs de deur en op elke lantaarnpaal en boom een foto : Je zult het misschien niet kunnen zien maar dit meisje wordt vandaag 5x tien
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
woensdag 4 maart 2020 om 00:21
Byrma schreef: ↑04-03-2020 00:14Ik zie net de reactie van Dre .Die spottende blik en lach als hij zegt dat ze geen oppas voor die kleine hadden.. Hij heeft echt overal sch... aan volgens mij Aan de ene kant kan ik dat dan ook wel weer waarderen het is niet zo schijnheilig als de meeste bn-ers. Maar hij wist geen cadeau voor haar .. ik had minstens een enorme Sarah pop geknutseld voor langs de deur en op elke lantaarnpaal en boom een foto : Je zult het misschien niet kunnen zien maar dit meisje wordt vandaag 5x tien
Als tekst op de foto: je kunt het meteen zien, dit meisje wordt vandaag 5X10.