Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
woensdag 4 maart 2020 om 00:30

woensdag 4 maart 2020 om 09:27
[quote=S-Meds post_id=31051408 time=1583276714 user_id=287855]
zouden ze tweelingzussen zijn? Oh nee, sonja is DERTIG jaar ouder

Sonja is mooi oud geworden vind ik.
En ja, Rachel ziet er echt wel veel ouder uit dan ze is.
Dat is grotendeels te danken aan haar genen.. maar het roken en vele zonnebanken heeft beslist bijgedragen.
zouden ze tweelingzussen zijn? Oh nee, sonja is DERTIG jaar ouder

Sonja is mooi oud geworden vind ik.
En ja, Rachel ziet er echt wel veel ouder uit dan ze is.
Dat is grotendeels te danken aan haar genen.. maar het roken en vele zonnebanken heeft beslist bijgedragen.

woensdag 4 maart 2020 om 09:37
Ik zie een foto dat ze onder een paraplu naar de ingang loopt, die is toch niet zo erg?Jojanneke12 schreef: ↑03-03-2020 22:32Nou de Telegraaf had voor Rachel haar 50ste verjaardag wel een charmantere foto mogen kiezen.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... er-monique
Monique is er niet bij want geen oppas.......daar geloof ik echt helemaal niets van. Zal Bridget er wel zijn?
woensdag 4 maart 2020 om 09:43
Aan de andere kant is Brigdet begonnen met modder smijten, dus vind deze opmerking nog wel meevallen ook al is het onder de gordel.

woensdag 4 maart 2020 om 09:50
Billy_Mean schreef: ↑04-03-2020 09:32Sonja ziet er zacht uit.
Rachel zou ik een blokje voor omlopen.
Uitstraling is inderdaad ook een dingetje.
woensdag 4 maart 2020 om 10:16
Maar niet zo kwetsend toch? Het ligt er allemaal zo dik bovenop, het lijkt zo fake van Dre, zo'n overdreven post. Daar denk je na 56 bier (denk ik) toch niet aan? En steeds die jubelende 'bners' met die hartjes reacties...Sjaantje37 schreef: ↑04-03-2020 09:43Aan de andere kant is Brigdet begonnen met modder smijten, dus vind deze opmerking nog wel meevallen ook al is het onder de gordel.

woensdag 4 maart 2020 om 10:28
Het is allemaal fake wat Dre betreft, hij pakt alles wat hij kan.
En of het net zo kwetsend is wat Bridget doet, ze hadden samen een mediastilte afgekondigd wat hun (ex) relatie betreft en zij heeft werkelijk geen moment haar klep gehouden.
Daarbij staat ze gewoon gigantisch voor paal mede door Hazes. Als ze dan toch de media opzoekt had dan gewoon de waarheid verteld over de breuk ipv dat gekontdraai wat ze nu doe in interviews en op de radio. Ze is gewoon keihard in de maling genomen door die kleuter.
Had in je eigen programma je verhaal gedaan, maar nu verdient ze er centjes aan. Alles voor de poen.

woensdag 4 maart 2020 om 11:04
Dat vond ik in het begin ook maar vind ze allemaal sneu worden nuSjaantje37 schreef: ↑04-03-2020 09:43Aan de andere kant is Brigdet begonnen met modder smijten, dus vind deze opmerking nog wel meevallen ook al is het onder de gordel.
woensdag 4 maart 2020 om 11:24
Dat ben ik wel met je eens...het wordt nu echt middelbare school niveau daarom hoop ik ook echt voor Bridget dat ze de draad weer oppakt, nog een keer in Boulevard haar zegje doet en dat het Hazes circus achter zich laat.
Een verliefd mens is nu ook niet het meest rationele persoon op aarde.

woensdag 4 maart 2020 om 11:33
Misschien hebben ze de foto in het artikel wel aangepast maar ik vind deze foto nog wel mee vallen toch. Strakgetrokken dat wel maar dat looilederen gezicht op een foto hier eerder geplaatst vind ik schokkender om te zien. Of dat interview met Aran over het contact met Monique, dat er niet is. Toen schrok ik.
Even voor de duidelijkheid, Rachell staat toch links op de foto, vanuit de kijker gezien?

woensdag 4 maart 2020 om 11:36
Rachell is denk ik een type dat de ene keer dik met de een is en dan weer met de ander. Maar net hoe haar pet staat.minnimouse schreef: ↑03-03-2020 22:59Verrassend, dat Rox niet op Rachel's feest is en haar ex wel met zijn nieuwe vriendin.
En André en Monique hadden geen oppas. Tuuuuuuuuuuuurlijk.
Onbetrouwbaar en vals en sluit vriendschap met iemand als het haar goed uitkomt.
woensdag 4 maart 2020 om 11:41
Bij die BN-ers is het inderdaad zoals de wind waait, waait mijn jasje.
Eerst hartjes toen Monique was gedumpt, want "sterke vrouw, you go girl" etc.etc.
Nu ze weer bij elkaar zijn gewoon wéér hartjes.
En het zou me niet verbazen als dezelfde usual suspects indertijd hartjes hebben geplaatst bij foto's van Bridget en Hazes.
Om te kotsen.
Nothing happens for a reason

woensdag 4 maart 2020 om 11:42
Just my two cents...
Ik denk dat B. een heel berekenend mens is. Ze overschatte zichzelf en staat nu gigantisch voor lul. Terecht en eigen schuld. Dan heb je 2 opties: Of de tegenaanval of, oei ego-technisch wel een lastige, het slachtoffer gaan uithangen. Ik denk dat het het laatste is geworden want als ze zich "kwetsbaar opstelt" en haar verdriet etaleert kan ze waarschijnlijk op iets meer sympathie rekenen. Ach... Arme B, zo verliefd, ja dan doe je rare dingen. Als 'slachtoffer' komt ze misschien weer een beetje in de gratie.
Maar ik geloof er geen drol van dat ze slachtoffer is. Het zal haar, van binnen, vast woest maken dat ze deze rol moet pakken. Maar als ze niet helemaal uitgekotst wil worden moet ze haar ego even opzij zetten en de zielige gekwetste vrouw spelen. De tegenaanval levert haar natuurlijk al helemaal geen sympathie op. Heel berekenend en manipulatief.
Eng mens vind ik het het. Wat mij betreft verdwijnt ze gewoon helemaal van de buis. Die column van Angela de Jong in AD vind ik spot-on.
Ik denk dat B. een heel berekenend mens is. Ze overschatte zichzelf en staat nu gigantisch voor lul. Terecht en eigen schuld. Dan heb je 2 opties: Of de tegenaanval of, oei ego-technisch wel een lastige, het slachtoffer gaan uithangen. Ik denk dat het het laatste is geworden want als ze zich "kwetsbaar opstelt" en haar verdriet etaleert kan ze waarschijnlijk op iets meer sympathie rekenen. Ach... Arme B, zo verliefd, ja dan doe je rare dingen. Als 'slachtoffer' komt ze misschien weer een beetje in de gratie.
Maar ik geloof er geen drol van dat ze slachtoffer is. Het zal haar, van binnen, vast woest maken dat ze deze rol moet pakken. Maar als ze niet helemaal uitgekotst wil worden moet ze haar ego even opzij zetten en de zielige gekwetste vrouw spelen. De tegenaanval levert haar natuurlijk al helemaal geen sympathie op. Heel berekenend en manipulatief.
Eng mens vind ik het het. Wat mij betreft verdwijnt ze gewoon helemaal van de buis. Die column van Angela de Jong in AD vind ik spot-on.
woensdag 4 maart 2020 om 11:46
Uit Ditjes en datjes, bron: zgn vrienden van Bridget:
Het liefdesleven van André Hazes heeft het afgelopen jaar in een stroomversnelling gestaan. In een paar maanden tijd ging hij van Monique naar Bridget en weer terug. Het aanhankelijke gedrag van Bridget zou het probleem zijn geweest. Maar het lijkt erop dat de twee allebei heel serieus waren.
Bridget zou tijdens de relatie juist volledig mee zijn gegaan in zíjn snelle levenstempo, omdat ze zo gelukkig was. Vrienden van haar vertellen nu in Story: ,,Hun relatie ging als een raket, het duizelde af en toe weleens. Maar ze hadden zoveel plezier dat ze zich overal doorheen lachten. En eerlijk is eerlijk: ze konden niet van elkaar afblijven.’’
Verlovingsring uit Londen
Bridgets vriendenkring doet nu een boekje open tegen Story. André zou bijvoorbeeld veel werk hebben gemaakt van Bridgets verlovingsring. Hij zou er speciaal voor naar Londen zijn gevlogen, om bij het peperdure Tiffany & Co een ring uit te kiezen. Natuurlijk koos hij bewust niet voor hun filiaal in Amsterdam, want daar zou hij meteen herkend zijn.
Vrienden beweren daarnaast dat de trouwdatum zelfs al vast stond. Naast de trouwerij zouden er ook plannen zijn voor een liefdesbaby. Bridget werd gespot in een verloskundigenpraktijk en sprak later met Story over haar babywens. Een tweede kind was met André al besproken: ze stond er zeker open voor.
Het liefdesleven van André Hazes heeft het afgelopen jaar in een stroomversnelling gestaan. In een paar maanden tijd ging hij van Monique naar Bridget en weer terug. Het aanhankelijke gedrag van Bridget zou het probleem zijn geweest. Maar het lijkt erop dat de twee allebei heel serieus waren.
Bridget zou tijdens de relatie juist volledig mee zijn gegaan in zíjn snelle levenstempo, omdat ze zo gelukkig was. Vrienden van haar vertellen nu in Story: ,,Hun relatie ging als een raket, het duizelde af en toe weleens. Maar ze hadden zoveel plezier dat ze zich overal doorheen lachten. En eerlijk is eerlijk: ze konden niet van elkaar afblijven.’’
Bridgets vriendenkring doet nu een boekje open tegen Story. André zou bijvoorbeeld veel werk hebben gemaakt van Bridgets verlovingsring. Hij zou er speciaal voor naar Londen zijn gevlogen, om bij het peperdure Tiffany & Co een ring uit te kiezen. Natuurlijk koos hij bewust niet voor hun filiaal in Amsterdam, want daar zou hij meteen herkend zijn.
Vrienden beweren daarnaast dat de trouwdatum zelfs al vast stond. Naast de trouwerij zouden er ook plannen zijn voor een liefdesbaby. Bridget werd gespot in een verloskundigenpraktijk en sprak later met Story over haar babywens. Een tweede kind was met André al besproken: ze stond er zeker open voor.
woensdag 4 maart 2020 om 11:48
Ze heeft een nieuw 4 jarig contract getekend.Bloemkoolroosje schreef: ↑04-03-2020 11:42
Ik vraag me af of rtl met dat contract verplicht is om haar ook zendtijd te geven?

woensdag 4 maart 2020 om 11:48
Sjaantje37 schreef: ↑04-03-2020 11:46Uit Ditjes en datjes, bron: zgn vrienden van Bridget:
Geloof er geen reet van.

woensdag 4 maart 2020 om 11:52
Geen idee eigenlijk... Misschien niet. Er zijn toch wel meer presentatoren die ineens 'op de bank' zitten?
Van mij mag ze daar aanschuiven.