Waterkoker rookt

05-03-2020 21:20 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoii allemaal! Oke een beetje een apart onderwerp, maar ik zette net mijn waterkoker op het onderstel neer, en het begon ineens te roken!

Dus ik naar beneden, buiten afwachten tot het minder werd,
Mijn vraag is, hoe kan dit? Had het idee dat de waterkoker bijna in brand vloog.

Nu heb ik de waterkoker opnieuw net aangezet, hij doet het nog wel.
Is ie nu aan vervanging toe? Of iets met kortsluiting? En is de waterkoker nog te gebruiken of een nieuwe aanschaffen?
Ik zou gewoon wachten tot je keuken in de hens vliegt.
Dat je er nog over twijfelt... tijd voor een nieuwe!
Er komt rook uit je waterkoker en dan ga jij weg om te wachten tot het 'minder' is? Ik hoop dat je bedoelt 'tot de rook weggetrokken was nadat je dat ding uit het stopcontact gehaald had'.
En nee die gebruik je niet meer. Die is klaar voor vervanging.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik zou een pannetje water opzetten voor de thee en ondertussen een nieuwe waterkoker bestellen ;-D .
Ik zou er een nicotine pleister op plakken. Is ie nou helemaal gek geworden?! Zo maar binnen gaan staan roken!?!
Als je niet te veel buren hebt èn een goede brandverzekering, dan kan die waterkoker nog best een tijdje mee.
Ik zag vandaag een hele leuke waterkoker bij de LIDL voor 2 tientjes. Zo leuk dat ik het haast jammer vond dat we een quooker hebben.

Al met al zal ik dus afscheid nemen van je rokende waterkoker en de diepte investering van een nieuwe overwegen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Had je m niet aangezet met te weinig/geen water erin?
Ja ik denk dat ik de knop per ongeluk aangedrukt had, toen de waterkoker rookte ging ik naar buiten, en zag dat er een heel klein laagje inzat. Maar denk dat ik em maar buiten laat staan, als ik jullie verhalen zo hoor 😂. Stom dat ik net nog ff ging checken of ie het nog deed of niet. Gevaarlijk
natuurlijk ga je die weggooien en een nieuwe kopen, sjonge jonge
Gekke vraag inderdaad.
Je hebt hele goedkope waterkokers, dus tijd voor een nieuwe.
:facepalm: :facepalm: meen je dit serieus? Of heb je echt zo weinig te doem
Was het rook of waterdamp/stoom? Da's nogal een verschil... als je hem inderdaad aan hebt gezet met nauwelijks water erin hoeft er niks aan de hand te zijn.
@roosje Ja ik las op internet dat rook kan ontstaan omdat er te weinig water in zit. Niet zo zeer dat het direct kapot is. Maar goed neem het zekere voor het onzekere;) was duur en had em nog niet lang, maar staat nu buiten en daar blijft het ook
Je waterkoker rookt, jij gaat naar beneden en buiten wachten tot het minder wordt (ipv dat ding uit te zetten, te blussen of het raam uit te smijten) daarna zet je hem gewoon nog een keertje aan en je opent een topic op het Vivaforum?? Wauw.....
Soms, heel soms, wordt een topic geopend waarbij ik denk "HOE DAN?!?!"

Ooit iemand met een overstroming, nu iemand met een waterkoker die bijna in de hens vliegt...
Nou wacht ff dat veranderd de zaak wel wat. Als je er geen of te weinig water in doet is roken logischer.
Om eerlijk te zijn weet ik niet of de waterkoker niet gewoon weer gebruikt kan worden als je er nu wel voldoende water in doet.
Ik geloof dat ik dat dan zou proberen, er dus bij blijven staan de eerste keren.

Het is wel heel zonde als je hem wegdoet terwijl je hem nog wel kan gebruiken. Ik dacht nog: je kan een waterkoker niet verkeerd gebruiken maar idd het kan dus wel.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Of de "rook" is gewoon waterdamp hahaha
Maar ik zou ook toch echt een nieuwe bestellen. Klinkt levens gevaarlijk.
Ja precies, rook/ waterdamp, i don’t know.. heb inmiddels een nieuwe besteld! De oude staat buiten, ik denk dat de oorzaak gewoon het kleine beetje water was wat er nog in zat.
Mila9336 schreef:
05-03-2020 21:50
Ja precies, rook/ waterdamp, i don’t know.. heb inmiddels een nieuwe besteld! De oude staat buiten, ik denk dat de oorzaak gewoon het kleine beetje water was wat er nog in zat.
Kleine beetje wat er nog in zat? Dus je hebt hem aangezet terwijl deze zo goed als leeg was? Je moet er wel water in doen hè haha. Meestal staat er een lijntje op wat het minimum moet zijn.
anoniem_395720 wijzigde dit bericht op 05-03-2020 21:56
Reden: Typvoutje :)
0.34% gewijzigd
Mila9336 schreef:
05-03-2020 21:50

:facepalm:

Het verschil tussen rook en waterdamp zie en ruik je toch wel??
Hahah @ sophie, ja ging per ongeluk, de knop zit aan de bovenkant, bij het handvat🙈🙈
Pergamon schreef:
05-03-2020 21:46
Soms, heel soms, wordt een topic geopend waarbij ik denk "HOE DAN?!?!"

Ooit iemand met een overstroming, nu iemand met een waterkoker die bijna in de hens vliegt...
:rofl: dat ja!

@TO: Jeemig, wat wil je? De darwin-award winnen?!?
Been there, done that, got the T-shirt.
Lees even de gebruiksaanwijzing voor je iets gebruikt.
Been there, done that, got the T-shirt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven