Twijfel over intenties van eerste date

04-03-2020 17:33 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lezers van viva,

Ik zou graag advies willen over het volgende:

Ik heb een leuke man leren kennen via Tinder, eigenlijk al 1,5 jaar sporadisch contact maar nooit afgesproken ( omdat hij tijd in het buitenland heeft gewoond, ik twijfelde over zijn iets jongere leeftijd, en ga zo maar door). afgelopen weekend is het er eindelijk van gekomen, en hebben we elkaar ontmoet.

Het was op zich wel gezellig, hij is naar mijn huis gekomen, we hebben veel gepraat, wijntje gedaan, nog een wandeling gemaakt, gezoend en ook seks gehad. hij knuffelde me ook de hele nacht, en de volgende ochtend is hij naar huis gegaan, na mij een lange knuffel gegeven te hebben.

Hij appte dezelfde dag nog over koetjes en kalfjes, en de volgende appte hij met de vraag of ik hem die week na het weekend dus weer wilde zien, want hij wilde mij graag weer zien. ik liet weten die specifieke dagen niet te kunnen ,waarop ik het antwoord kreeg : helaas niks aan te doen.

dat is nu 2 dagen geleden en verder heb ik niks meer gehoord. moet ik nu initiatief nemen om iets te appen, of gewoon wachten tot volgende week en iets voorstellen? het kan zijn dat hij denkt dat ik geen interesse heb doordat ik de dagen die hij voorstelde niet kan

verder twijfel ik ook, omdat hij heel erg aandrong op willen zoenen, en ik het vermoeden heb dat hij misschien wel van de scharrels is en niet een serieuze relatie.

wat denken jullie?
britt-vanveen schreef:
04-03-2020 22:40
Ik zei. Oh dan de week erna want zaterdag heb ik ...., en toen zei hij ok jammer niks aan te doen.
Okay. (Sorry, ik lees op een vet klein scherm met ads die intens rondspringen wat lezen bagger maakt en vraag dingen die al gevraagd zijn. Even wennen..)
Je zou kunnen vragen of hij op een van twee a drie specifieke data kan en eventueel zeggen hoe je het vond met hem. Lijkt je dat wat?
britt-vanveen schreef:
04-03-2020 22:35
Maar toch is het respectloos om na intimiteit zo weinig te laten horen. Ik vond hem gepikeerd overkomen, toen ik liet weten deze week niet te kunnen. Daarna niks meer gehoord sinds zondag nu

Hij zij dat hij het jammer vond. Nu jij weer. Wat een kinderachtig/puberaal gedoe, van begin tot eind. Maar zet er een streep onder, dit wordt niks.
Wat ik denk?
Dat je twijfels gegrond zijn.
Als die je héél leuk had gevonden, had hij wel gehapt na jou mededelingen dat je de week erop wel kan. Next!
Shine010 schreef:
04-03-2020 22:49
Wat ik denk?
Dat je twijfels gegrond zijn.
Als die je héél leuk had gevonden, had hij wel gehapt na jou mededelingen dat je de week erop wel kan. Next!
Ja idd, of hij gaat van het weekend of begin volgende appen om weer te peilen. Maar tussendoor contact vind ik ook wel fijn en normaal
nog even een update:

ik stuurde hem dus vandaag een appje, of hij volgende week nog wil afspreken. hij reageerde met " ja, lijkt me echt heel erg gezellig, welke dag kan je?" dus reageerde met in het weekend, of ergens eind van de week.
dan kan hij dus niet, want hij gaat een weekend naar zijn ouders....hij stelde 2 doordeweekse dagen voor, begin van de week en de rest van de tijd is hij druk met sport.

ik heb hem geblokkeerd en hij kan de tering krijgen. ik werk doordeweeks, en als hij in het weekend geen tijd heeft/kan maken houd het op.

daarnaast is hij niet alleen kinderachtig, maar ook ontzettend gierig. hij vroeg voor hij langskwam of hij een flesje mee moest nemen, dat is hetzelfde als vragen als iemand jarig is, of je een cadeautje mee moet nemen. zoiets vraag je niet, maar doe je gewoon als je galant bent. maar goed, hij had dus gratis al mijn drank opgezopen.

en toen we eten bestelde, wie betaalde ? juist ja

en dan nog janken om 20 euro voor een Uber, en met het openbaar vervoer gaan.

next dan maar weer!
anoniem_396224 wijzigde dit bericht op 05-03-2020 21:00
0.14% gewijzigd
p
anoniem_396224 wijzigde dit bericht op 05-03-2020 20:59
Reden: dubbel
99.82% gewijzigd
Oh oké nou succes met vinden van de perfecte man zou ik zeggen. Volgens mij deed hij verkeerd maar oké.
Nou, dit ligt toch echt aan jou.
Merys schreef:
05-03-2020 21:02
Nou, dit ligt toch echt aan jou.
dus jij vind het normaal dat iemand alleen 2 doordeweekse dagen tijd heeft? hoe gaat dat dan werken als je aan een relatie wil beginnen op termijn? iemand hoeft echt niet gelijk al zijn dingen aan de kant te schuiven, maar als er in het begin al weken geen tijd is om elkaar te zien dan houd het op voor mij. en dat opgeteld met de rest..
Huh wat een vreemde manier van communiceren heb je zeg.
Heb je hem nou geblokt omdat het jou niet uitkwam wanneer jullie konden afspreken?
Terwijl hij dus blijkbaar ook: gierig, opdringerig en niet galant was?

Snap niet waarom je sowieso nog een afspraak met hem wilde plannen als je zo negatief over hem denkt maar goed.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
britt-vanveen schreef:
05-03-2020 21:04
dus jij vind het normaal dat iemand alleen 2 doordeweekse dagen tijd heeft? hoe gaat dat dan werken als je aan een relatie wil beginnen op termijn? iemand hoeft echt niet gelijk al zijn dingen aan de kant te schuiven, maar als er in het begin al weken geen tijd is om elkaar te zien dan houd het op voor mij. en dat opgeteld met de rest..

Hoeveel topics onder hoeveel nicks ga je nog openen?
De antwoorden blijven namelijk hetzelfde hoor.
Oh wauw, wat sneu dat deze man een sociaal leven had voordat hij jou ontmoette. Deze afspraak stond waarschijnlijk al even en als jij nu al vindt dat hij alles voor jou aan de kant moet zetten, wens ik je een lang single leven toe. Dramaqueen.
Bye bye loessssszzzzz
Dus je blokkeert hem omdat hij niet kon maar toen jij niet kon was dat oké?
Ik vind het niet zo gek dat iemand "maar" op twee doordeweekse avonden tijd heeft. Kennelijk waren het niet de avonden waarop jij tijd hebt. Waarom verwijt je hem dat hij niet kan kan spreken, terwijl je zelf ook twee doordeweekse avonden afspraken hebt?

En een weekend naar zijn ouders lijkt me een heel plausibele reden dat hij niet kan. Het zal vaker voorkomen, dat iemand met wie je wilt daten "alleen" tweede doordeweekse avonden kan en een volgepland weekend heeft.
britt-vanveen schreef:
05-03-2020 20:58
nog even een update:

ik stuurde hem dus vandaag een appje, of hij volgende week nog wil afspreken. hij reageerde met " ja, lijkt me echt heel erg gezellig, welke dag kan je?" dus reageerde met in het weekend, of ergens eind van de week.
dan kan hij dus niet, want hij gaat een weekend naar zijn ouders....hij stelde 2 doordeweekse dagen voor, begin van de week en de rest van de tijd is hij druk met sport.

ik heb hem geblokkeerd en hij kan de tering krijgen. ik werk doordeweeks, en als hij in het weekend geen tijd heeft/kan maken houd het op.

daarnaast is hij niet alleen kinderachtig, maar ook ontzettend gierig. hij vroeg voor hij langskwam of hij een flesje mee moest nemen, dat is hetzelfde als vragen als iemand jarig is, of je een cadeautje mee moet nemen. zoiets vraag je niet, maar doe je gewoon als je galant bent. maar goed, hij had dus gratis al mijn drank opgezopen.

next dan maar weer!
En jij bent god’s gift to men?
britt-vanveen schreef:
05-03-2020 21:04
Op de termijn na jouw appje? Ja
Als er al met 1 van jullie 2 wat mis is, is het met jou. Je reageert echt raar op het feit dat hij niet kan.
:woa:
Jeetje wat een kinderachtig gedoe, vooral van jou kant:
*Bang zijn dat hij alleen wil scharrelen terwijl jij zelf ook vooral 'zin had in een leuke avond'. Als jij dat wil is het blijkbaar wel ok.
*Je laten overhalen tot seks terwijl zijn attitude je niet aanstaat
*Geen concreet tegenvoorstel doen als je niet kunt maar het weer van hem verwachten
*Hem blokkeren!!! Stop dit soort dingen gewoon netjes als het je niet bevalt
*Waarom spreek je een date 1 thuis af???

Ik vraag ook zo vaak of ik iets zal meenemen als ik word uitgenodigd, soms wil iemand iets specifiek hebben. En als diegene nee zegt verzin ik zelf iets.

Willen afspreken op een doordeweekse dag lijkt me juist een teken dat het niet alleen om de seks gaat want dan kan ie waarschijnlijk niet dronken worden en de hele nacht blijven.

Moet ie echt onmiddellijk alles aan de kant gooien voor jou? Hij kent je nog niet eens. Deze jongen neemt zelf initiatief tot opnieuw afspreken, komt met concrete voorstellen, antwoordt op jouw appjes, dat gaat gewoon goed toch?

Mag iemand misschien zelf bepalen of hij het ov of een Uber neemt?

Enige verkeerde van zijn kant wat ik hoor is te pushy zijn tijdens eerste date. En dat is ruk. Dus dat is dan de reden om het daar bij te laten. Al die andere reden zijn gedachtenkronkels van jou.

Daten is tegenwoordig een ramp, wat een gezeik allemaal. Normale omgangsvormen schijnt teveel gevraagd te zijn. Ik ben teleurgesteld geraakt in een hoop mannen. Maar als zij dit soort vrouwen treffen dan snap ik wel dat zij er ook ziek van worden.
Succes met de volgende!
Jufjoke schreef:
06-03-2020 07:46
:woa:

Dit!!!!
britt-vanveen schreef:
05-03-2020 20:58
nog even een update:

next dan maar weer!
Serieus ?????
Hoe oud ben jij zeg?
En dan zeg je hij kan de tering krijgen en dat hij kinderachtig is.
Jij bent hier juist ontzettend kinderachtig.
Denk dat deze man blij mag zijn dat jij verder geen interesse meer in hem hebt.
Blijf in jezelf geloven !
Merys schreef:
04-03-2020 22:16
En als iemand herhaaldelijk aandringt op zoenen geef je toe ipv hem je huis uit te zetten?
Ja iew je gaat toch niet een man lopen zoenen? Ziek dat hij het in zijn hoofd haalt op een date.

EDIT: Oh ik was nog niet ver genoeg, ze wilde niet en hij bleef tien keer drammen en aandringen. Euh heb je nou Stockholmsyndroom? Ik snap dit niet.
Ik begin te vermoeden dat dit geschreven is door iemand die gewoon Britt van Veen graag een hak wil zetten.
Nu weet ik waarom mannen vrouwen zo moeilijk kunnen vinden.
weird!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven