Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 6 maart 2020 om 08:15
Noemden.
"Op 1 maart 2013 fuseerde het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis in bestuurlijk opzicht met het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis (OLVG). De namen van de beide ziekenhuizen bleven hetzelfde en ook de meeste afdelingen bleven intact tot 2015 toen het Sint Lucas Andreas werd hernoemd tot OLVG locatie West en het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis tot OLVG locatie Oost"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

vrijdag 6 maart 2020 om 10:22

vrijdag 6 maart 2020 om 10:28
Goed nieuws voor mij! De rotklus waar ik zo tegenaan zat te hikken ging steeds beter, tot ik er bijna lol in kreeg. Dat is zo fijn want in de toekomst moet ik dat nog veel vaker gaan doen. (mensen bellen). Voor nu is de klus zo'n beetje klaar, binnenkort zal hij wel weer verder gaan.
Als uitsmijter een gesprek gehad met iemand die echt zo'n mooie, diepe brombeerstem heeft. Nu heb ik een kleine brombeerstemcrush.
Als uitsmijter een gesprek gehad met iemand die echt zo'n mooie, diepe brombeerstem heeft. Nu heb ik een kleine brombeerstemcrush.

vrijdag 6 maart 2020 om 10:39
Ha, mooi!Maud*de*Braose schreef: ↑06-03-2020 10:28Goed nieuws voor mij! De rotklus waar ik zo tegenaan zat te hikken ging steeds beter, tot ik er bijna lol in kreeg. Dat is zo fijn want in de toekomst moet ik dat nog veel vaker gaan doen. (mensen bellen). Voor nu is de klus zo'n beetje klaar, binnenkort zal hij wel weer verder gaan.
Als uitsmijter een gesprek gehad met iemand die echt zo'n mooie, diepe brombeerstem heeft. Nu heb ik een kleine brombeerstemcrush.![]()
Life is short. Eat dessert first.

vrijdag 6 maart 2020 om 11:06
Neh. Als iemand gesprekken probeert te sturen en overdreven duidelijk gaat praten om te voorkomen dat de ander huh kan gaan zeggen heb je wel een stevig issueMaud*de*Braose schreef: ↑06-03-2020 10:33Ik heb het topic niet gelezen, nou ja, alleen een stukje de op. Was het geen aanstelleritus?

vrijdag 6 maart 2020 om 12:32
vrijdag 6 maart 2020 om 14:13
Fijn dat het gelukt is.Maud*de*Braose schreef: ↑06-03-2020 10:28Goed nieuws voor mij! De rotklus waar ik zo tegenaan zat te hikken ging steeds beter, tot ik er bijna lol in kreeg. Dat is zo fijn want in de toekomst moet ik dat nog veel vaker gaan doen. (mensen bellen). Voor nu is de klus zo'n beetje klaar, binnenkort zal hij wel weer verder gaan.
Als uitsmijter een gesprek gehad met iemand die echt zo'n mooie, diepe brombeerstem heeft. Nu heb ik een kleine brombeerstemcrush.![]()
Er lol in krijgen is wat overdreven hoor.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 6 maart 2020 om 14:16
Haha, dat dacht ik laatst ook toen ik er een at. Lekker zijn die loempia's.charlottew88 schreef: ↑06-03-2020 12:32Ik heb zojuist op de weekmarkt een Vietnamese loempia gegeten. Levensgevaarlijk natuurlijk Corona komt nu wel erg dichtbij.
vrijdag 6 maart 2020 om 14:20