Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
05-03-2020 22:17
Duh........ :high5: :couple: :hug: :there: :vechten: :smooch: :-)-)
:rofl:
Wilhetnietweten schreef:
05-03-2020 22:00
West noemen we toch nog gewoon het Lucas?
Noemden.

"Op 1 maart 2013 fuseerde het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis in bestuurlijk opzicht met het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis (OLVG). De namen van de beide ziekenhuizen bleven hetzelfde en ook de meeste afdelingen bleven intact tot 2015 toen het Sint Lucas Andreas werd hernoemd tot OLVG locatie West en het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis tot OLVG locatie Oost"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Goedemorgen.

Ik vind dat ‘ik kan niet tegen huh’ topic echt grappiger dan gepast is :P
huh?
Th∅rdis schreef:
06-03-2020 08:53
Goedemorgen.

Ik vind dat ‘ik kan niet tegen huh’ topic echt grappiger dan gepast is :P
Wat is daar gepast dan (of ongepast?).
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
06-03-2020 10:22
Dit is ook mijn vraag.
Goed nieuws voor mij! De rotklus waar ik zo tegenaan zat te hikken ging steeds beter, tot ik er bijna lol in kreeg. Dat is zo fijn want in de toekomst moet ik dat nog veel vaker gaan doen. (mensen bellen). Voor nu is de klus zo'n beetje klaar, binnenkort zal hij wel weer verder gaan.
Als uitsmijter een gesprek gehad met iemand die echt zo'n mooie, diepe brombeerstem heeft. Nu heb ik een kleine brombeerstemcrush. :hihi:
Solomio schreef:
06-03-2020 10:22
Grinniken om andermans psychische leed vind ik niet gepast, maar ik moet er toch om grinniken. Het topic is verder niet ongepast ofzo
Goed bezig Maud!
Th∅rdis schreef:
06-03-2020 10:30
Grinniken om andermans psychische leed vind ik niet gepast, maar ik moet er toch om grinniken. Het topic is verder niet ongepast ofzo
Ik heb het topic niet gelezen, nou ja, alleen een stukje de op. Was het geen aanstelleritus?
Th∅rdis schreef:
06-03-2020 10:31
Goed bezig Maud!
Dank je, ik ben een beetje trots op mezelf.
En morgen wordt het eindelijk droog weer, ga ik er lekker op uit met mijn camera. Zo fijn, eindelijk weer eens.
Maud*de*Braose schreef:
06-03-2020 10:28
Goed nieuws voor mij! De rotklus waar ik zo tegenaan zat te hikken ging steeds beter, tot ik er bijna lol in kreeg. Dat is zo fijn want in de toekomst moet ik dat nog veel vaker gaan doen. (mensen bellen). Voor nu is de klus zo'n beetje klaar, binnenkort zal hij wel weer verder gaan.
Als uitsmijter een gesprek gehad met iemand die echt zo'n mooie, diepe brombeerstem heeft. Nu heb ik een kleine brombeerstemcrush. :hihi:
Ha, mooi!
Life is short. Eat dessert first.
*Bromt* Yes Maud!
Hier is het vandaag zonnig. Jammer dat ik gedwongen binnen zit.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Maud*de*Braose schreef:
06-03-2020 10:33
Ik heb het topic niet gelezen, nou ja, alleen een stukje de op. Was het geen aanstelleritus?
Neh. Als iemand gesprekken probeert te sturen en overdreven duidelijk gaat praten om te voorkomen dat de ander huh kan gaan zeggen heb je wel een stevig issue :proud:
Oudblond schreef:
06-03-2020 11:05
*Bromt* Yes Maud!
Morgen wordt het lekker weer.
Th∅rdis schreef:
06-03-2020 11:06
Neh. Als iemand gesprekken probeert te sturen en overdreven duidelijk gaat praten om te voorkomen dat de ander huh kan gaan zeggen heb je wel een stevig issue :proud:
Even gelezen. Die To heeft echt een issue.
Oudblond schreef:
06-03-2020 11:05
*Bromt* Yes Maud!
Oh jee. Ik haal mijn forummondkapje maar weer eens uit het vet.
Ik heb zojuist op de weekmarkt een Vietnamese loempia gegeten. Levensgevaarlijk natuurlijk Corona komt nu wel erg dichtbij.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Maud*de*Braose schreef:
06-03-2020 10:28
Fijn dat het gelukt is.
Er lol in krijgen is wat overdreven hoor.

David Dunning
charlottew88 schreef:
06-03-2020 12:32
Ik heb zojuist op de weekmarkt een Vietnamese loempia gegeten. Levensgevaarlijk natuurlijk Corona komt nu wel erg dichtbij.
Haha, dat dacht ik laatst ook toen ik er een at. Lekker zijn die loempia's.
Oudste is net thuis en heeft al 3x geniest. O_O

David Dunning
Elfje* schreef:
06-03-2020 14:16
Haha, dat dacht ik laatst ook toen ik er een at. Lekker zijn die loempia's.
Ja inderdaad :heart:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Solomio schreef:
06-03-2020 14:13
Fijn dat het gelukt is.
Er lol in krijgen is wat overdreven hoor.

Wie weet Solo, krijg jij nog eens lol in stukken schrijven. :-D
Solomio schreef:
06-03-2020 14:17
Je hebt hem toch wel eerst even afgesopt met dettol?
Solomio schreef:
06-03-2020 14:17
Wat zeiden ze bij de GGD?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven