Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
donderdag 5 maart 2020 om 18:27
Nee. Je . Mag. Hier. Niet. Mee-eten.
En al helemaal niet tot de 18e je salaris komt. Breng maar 3 paar schoenen terug naar de winkel. Gewone therapie is goedkoper dan elke week voor 300 euro uitgeven aan 'weet-ik-veel'.
Ik heb zo geen behoefte aan eters als ik heb gewerkt. Zo eens per drie weken vind ik een redelijke hoeveelheid, en dan niet dezelfde personen.
En al helemaal niet tot de 18e je salaris komt. Breng maar 3 paar schoenen terug naar de winkel. Gewone therapie is goedkoper dan elke week voor 300 euro uitgeven aan 'weet-ik-veel'.
Ik heb zo geen behoefte aan eters als ik heb gewerkt. Zo eens per drie weken vind ik een redelijke hoeveelheid, en dan niet dezelfde personen.
donderdag 5 maart 2020 om 19:07
Dus omdat jij al je geld uitgeeft aan extra eten, want stel je voor dat je 3 weken in quarantaine moet, kunnen jullie niet komen voor mijn verjaardag want geld op.
Van de week riep je nog dat jij je niet zo druk maakte om het virus en dat ik me ook niet zo aan moest stellen. Nu ben jij degene in blinde paniek want misschien moet je thuis zitten en lach ik je alleen maar uit om de idioterie die je in je hoofd haalt.
Ik had van de week wel echt een kleine reden tot paniek door het sluiten van het ziekenhuis en de bijbehorende polikliniek. Maar dat was ook maar een dagje. Jij bent echt serieus bang voor iets wat misschien niet eens gaat gebeuren....
zal wel weer een smoes zijn zoals ik eigenlijk wel gewend ben van je, zoals dat jaren geleden ook zo was. Nooit geld om te komen en daardoor altijd smoesjes verzinnen....
Van de week riep je nog dat jij je niet zo druk maakte om het virus en dat ik me ook niet zo aan moest stellen. Nu ben jij degene in blinde paniek want misschien moet je thuis zitten en lach ik je alleen maar uit om de idioterie die je in je hoofd haalt.
Ik had van de week wel echt een kleine reden tot paniek door het sluiten van het ziekenhuis en de bijbehorende polikliniek. Maar dat was ook maar een dagje. Jij bent echt serieus bang voor iets wat misschien niet eens gaat gebeuren....
zal wel weer een smoes zijn zoals ik eigenlijk wel gewend ben van je, zoals dat jaren geleden ook zo was. Nooit geld om te komen en daardoor altijd smoesjes verzinnen....

vrijdag 6 maart 2020 om 01:11
Moeten er nou echt filmpjes en foto's gemaakt worden van iemand die onwel is geworden, gewond is, of een ongeluk heeft gehad?
Als ik naast je had gestaan, had ik je mobiel uit je klauwen gerukt en de foto's en filmpjes verwijderd. Je bent gewoon een gore, achterlijke, asociale ramptoerist.
Echt, ik ben er zo klaar mee.
Dit wilde ik wel hardop zeggen, maar goed, dat kon niet, dus dan maar hier.
Als ik naast je had gestaan, had ik je mobiel uit je klauwen gerukt en de foto's en filmpjes verwijderd. Je bent gewoon een gore, achterlijke, asociale ramptoerist.
Echt, ik ben er zo klaar mee.
Dit wilde ik wel hardop zeggen, maar goed, dat kon niet, dus dan maar hier.
Geeft niet, het droogt wel weer op.
vrijdag 6 maart 2020 om 10:28
Weekend twijfelen en nadenken dinsdagmiddag officiële gesprek over contractverlenging heb nog geen ja of nee gezegd, dus kan er nog onderuit, durf ik het risico aan dat ik niet op tijd wat anders heb en thuis kom te zitten....
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
vrijdag 6 maart 2020 om 11:37
Ahh Google is weer stuk zeker.
Ik word gek van je. Als je nog 1 vraag met een simpel te googlen antwoord of een dom antwoord stelt tape ik je in het magazijn aan de muur en prop je mond vol met een stofdoek voor ik hem dichttape.
Modepopje ga ergens in een hoek mooi staan wezen, uit de weg in stilte. Dan kan ik tenminste doorwerken.
Ik word gek van je. Als je nog 1 vraag met een simpel te googlen antwoord of een dom antwoord stelt tape ik je in het magazijn aan de muur en prop je mond vol met een stofdoek voor ik hem dichttape.
Modepopje ga ergens in een hoek mooi staan wezen, uit de weg in stilte. Dan kan ik tenminste doorwerken.
vrijdag 6 maart 2020 om 15:43
Vandaag is gewoon een poepdag. Qua werk wil het niet lukken, ik voel me een enorme loser die niets kan, en ik ben gewoon stikchagrijnig dat alles anders loopt dan ik had gepland. En voor de rest heb ik gewoon even schijt aan deze dag. Ik ga niet meer werken, maar mezelf nu gewoon even heel zielig vinden. Morgen doe ik wel weer vrolijk en productief, maar voor vandaag is 't klaar.
vrijdag 6 maart 2020 om 21:02

zaterdag 7 maart 2020 om 01:51
Damn wat ben jij een knappe man; weet niet zo goed wat ik moet zeggen tegen je en daar heb ik normaliter geen last van.....
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu

zaterdag 7 maart 2020 om 09:56
Ik kijk bewust nooit naar het nieuws omdat ik er alleen maar weemoedig van word, maar toen ik mijn TV aanzette gisteren stond hij toevallig direct op het nieuws en ik kreeg even fijn dat bericht in mijn gezicht geduwd van die vrouw die opgepakt is omdat ze 50 verwaarloosde katten en 5 stinkdieren in huis had. Ik zag katten zitten in konijnenkooien. Ze zagen er niet uit.
Man wat werd ik naar van die beelden. Ik had direct weg moeten zappen. Zo'n mens kan ik dan echt wel vermoorden.
Ik heb mijn kat maar even verteld dat hij geluk heeft dat hij bij mij terecht gekomen is en niet bij zo'n mafkees. Fijn dat de dieren in elk geval gered zijn en nu maar hopen dat ze niet te verwilderd zijn om te herplaatsten. Echt woest was ik.
Ik kan zo niet tegen dierenleed.
Man wat werd ik naar van die beelden. Ik had direct weg moeten zappen. Zo'n mens kan ik dan echt wel vermoorden.
Ik heb mijn kat maar even verteld dat hij geluk heeft dat hij bij mij terecht gekomen is en niet bij zo'n mafkees. Fijn dat de dieren in elk geval gered zijn en nu maar hopen dat ze niet te verwilderd zijn om te herplaatsten. Echt woest was ik.
Ik kan zo niet tegen dierenleed.

zaterdag 7 maart 2020 om 10:48
Wat zie jij er vreselijk ongezond uit.
Ik zeg zoiets niet in je gezicht want ik heb je maar een paar keer gezien en laat iedereen vrij in wat ze wel of niet eten. Eigen keuze. Maar volgens mij moet je jouw manier van eten eens heel erg gaan heroverwegen, want dit lijkt echt ten koste van jezelf te gaan.
Ik zeg zoiets niet in je gezicht want ik heb je maar een paar keer gezien en laat iedereen vrij in wat ze wel of niet eten. Eigen keuze. Maar volgens mij moet je jouw manier van eten eens heel erg gaan heroverwegen, want dit lijkt echt ten koste van jezelf te gaan.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
I'm on energy saving mode

zaterdag 7 maart 2020 om 11:13
Zo. Ik heb gister de contactenlijst van mijn telefoon eens opgeschoond. Flink wat mensen verwijderd. De man van de fietsenwinkel op dat vakantiepark heb ik tenslotte geen contact meer mee.
Maar ook een paar mensen waarvan ik dacht: "Oh, wat heerlijk, dat jij geen onderdeel meer uitmaakt van mijn leven".
Maar ook een paar mensen waarvan ik dacht: "Oh, wat heerlijk, dat jij geen onderdeel meer uitmaakt van mijn leven".