Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
Je bent met echt alles té.
Aanwezig, dom, doorzichtig, groot, arrogant, bestempeld.

Gelukkig voor jou zie je het zelf niet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik merk dat ik, als single in mijn gesettelde vriendinnengroep, er steeds minder bij lijk te horen. Dat doet pijn. Ik merk ook dat het me steeds meer moeite kost om niet zelf een steekje jaloezie/pijn te voelen wanneer iemand wéér een te vieren mijlpaal mededeelt. Het voelt soms alsof ik al zo'n 6 jaar met iedereen mee vier; nieuwe relaties/samenwonen/koophuizen/verlovingsfeestjes/vrijgezellenfeestjes/bruiloften/kraambezoeken etc. terwijl ik me soms een beetje 'onzichtbaar' voel omdat ik dat allemaal niet meemaak. En nu ik dit typ voel ik me weer een crappy vriendin voor deze gevoelens.
Absoluut geen crappy vriendin Timetraveller :redrose:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Mam je bedoelt het goed maar ik ben fucking 37 en als ik vind dat mijn spullen gewassen moeten worden dan regel ik dat zelf. Ik had mijn spullen op de zolder trap gelegd omdat ik straks toch die kant op moet. Het was geen was. Ik logeer bij jou dit weekend en neem mijn eigen troep gewoon mee naar huis na afloop. Lief dat je wil helpen maar vraag het even en als je het dan doet zonder te vragen kijk dan iig mijn zakken na want nu kan ik dus mijn mooie nieuwe kleding wegflikkeren omdat ik reserve tena lady dingen in mijn broekzak had zitten vanwege mijn blaas ontsteking. Wat een rommel geeft waar een pakje zakdoekjes u tegen zegt en aangezien ik zwarte kleding draag....

Reuze goed bedoeld hoor hartstikke fijn maar blijf gewoon met je vingers van mijn spullen als ik je niks heb gevraagd.
Timetraveler schreef:
07-03-2020 20:05
Ik merk dat ik, als single in mijn gesettelde vriendinnengroep, er steeds minder bij lijk te horen. Dat doet pijn. Ik merk ook dat het me steeds meer moeite kost om niet zelf een steekje jaloezie/pijn te voelen wanneer iemand wéér een te vieren mijlpaal mededeelt. Het voelt soms alsof ik al zo'n 6 jaar met iedereen mee vier; nieuwe relaties/samenwonen/koophuizen/verlovingsfeestjes/vrijgezellenfeestjes/bruiloften/kraambezoeken etc. terwijl ik me soms een beetje 'onzichtbaar' voel omdat ik dat allemaal niet meemaak. En nu ik dit typ voel ik me weer een crappy vriendin voor deze gevoelens.
Daar heb ik als single met bijna alleen single vrienden nu helemaal geen last van. Aanrader!

Waarom kunnen huizen niet eens zo gebouwd worden dat je gewoon eens rustig kunt zitten?
Dan weer de benedenbuurman die hele dagen de boel bij elkaar stampt en dan weer die asielzoeker die de muziek dagelijks loeihard heeft. Ik wil rust!
Zo, dat was een pijnlijk ongemakkelijke aflevering van Dit was het Nieuws. Knap hoe Harm en de team captains het hebben opgevangen. Wát een irritante gast. Ik bedoel die ene die eruit ziet alsof hij met zijn hoofd tussen twee verdiepingen van een facelift is blijven hangen.
Ik vind hier dingen van.
Ik begrijp het, ik snap het, ben zelfs blij voor jullie. Jullie vieren de liefde en het huwelijk. Maar zet GVD tegen die bruid dat ze een keer dat huis uitkomt en aan dat huwelijk begint. 2 Uur lang 85 db getoeter met vreugdekreten en gejengel is geen goed begin van een goede burenrelatie met het nieuwbakken echtpaar.

Disclaimer: ik heb knallende hoofdpijn.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
[quote=Oudblond post_id=31068824 time=1583666860 user_id=195549]
Ik begrijp het, ik snap het, ben zelfs blij voor jullie. Jullie vieren de liefde en het huwelijk. Maar zet GVD tegen die bruid dat ze een keer dat huis uitkomt en aan dat huwelijk begint. 2 Uur lang 85 db getoeter met vreugdekreten en gejengel is geen goed begin van een goede burenrelatie met het nieuwbakken echtpaar.

Ach arme!
Oordoppen en parcetamol.
Stiekem wist ik wel dat je eigenlijk een grote hebberd bent...maar mijn vriendschap met jou heeft nu wel een deuk opgelopen nu ik zie dat jij dat kledingstuk dat je van mij hebt overgenomen voor een vriendenprijsje, nu te koop hebt voor meer.
Hmmm....niet zo netjes...
Een paar procent van mij overweegt om het op de man af te vragen, maar aan de andere kant...dit is een les voor mij. Niet eerst aan jou aanbieden, maar meteen verkopen voor het bedrag dat ik er voor wil hebben.
Ozo.
Oudblond schreef:
08-03-2020 12:27

Disclaimer: ik heb knallende hoofdpijn.
politie gebeld inmiddels?
Ozo.
hallekie schreef:
08-03-2020 13:53
Nee joh! Zelfs met hoofdpijn kwam dat niet bij me op. Ze gaan denk ik niet elke zondag trouwen...

De bruid is intussen in de bolide gestapt en het feest zet zich elders voort. Hier is de rust wedergekeerd.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
08-03-2020 13:58
Nee joh! Zelfs met hoofdpijn kwam dat niet bij me op. Ze gaan denk ik niet elke zondag trouwen...

De bruid is intussen in de bolide gestapt en het feest zet zich elders voort. Hier is de rust wedergekeerd.
:thumbsup:
hallekie schreef:
08-03-2020 13:53
Die doen dáár niets aan.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
"Net 5, powered by Linda".

Die zin heb ik vanavond al zo vaak gehoord, begin er helemaal zat van te worden...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Buurman de HELE dag heb je tijd om gitaar te spelen. Waarom moet het altijd na 22 uur 's avonds?
Zo ontzettend bang.
Ik ben zo gemeen soms, man lompe actie, voelt zich hartstikke schuldig en ik zit um te pesten... "Hoop voor je dat het niet blauw wordt want hoe leg ik dat uit, m'n man liet perongeluk een deobus tegen m'n kaak vallen, komt zo ongeloofwaardig over :sarcastic: "

En ja dat gebeurde wel echt :facepalm: , staat naast me net deobus gepakt wil zich naar me toebuigen voor een kus en *pats* bus gleedt uit z'n hand :rofl: hij past ook nog eens bij me qua absurde lompheid :flirting:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Hele weekend uit huis gevlucht. Leuk hoor. Zo'n naar gevoel om weer terug te zijn. En ja hoor, de ellende is er gewoon weer. Wat een *** buren ! Kan ik bij iemand logeren. Volgens weekend maar een hotel boeken ofzo. Het is te gek voor woorden maar ja helaas wel de realiteit.
Wat een verschil.
Jou hoor ik amper en als je vriend thuis is hoor ik contant zijn ''loop''
Zou het dan toch iets met gewicht te maken hebben?
De bovenbuurvrouw is slank en haar vriend iets forser en/of ''stevige'' loop
Michella_1991 schreef:
09-03-2020 07:11
Wat een verschil.

Gewicht maakt niet uit, het is de manier van lopen. Sommige mensen lopen op hun hiel, dat dreunt meer door.

Volgens mij maken mannen over het algemeen meer herrie trouwens. Als mijn buurvrouw alleen thuis is hoor ik nooit wat, maar als haar vriend thuis is hoor ik voortdurend gerommel. Mannen zijn over het algemeen wat lomper.
Vooral dat op de hakken lopen hoor je heel goed. En als je dan ook nog bijvoorbeeld laminaat hebt, dan kun je je lol op. Schoenen met een harde zool of hak maken ook onwijs veel herrie bij sommige mensen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Michella_1991 schreef:
09-03-2020 07:11
Wat een verschil.
Senior onderbuurman hoor ik nooit lopen, maar junior onderbuurman loopt enorm op zijn hakken.
Heeft dus inderdaad weinig met gewicht te maken.

En , wat ik vandaag hoorde, huizen gebouwd vanaf 1990 zijn beter geisoleerd qua geluid.
kerst wijzigde dit bericht op 09-03-2020 15:33
10.26% gewijzigd
Wat mij betreft kan de hele wereld doodvallen!
Buurvrouw heeft nog de brutaliteit me alweer op boodschap te sturen, terwijl ik met achillesspeesonsteking zit.

Jawel, het is weer tijd dat ik ongesteld moet worden :-D
Pfoe, sinds vorige week komen geluiden harder binnen dan daarvoor. Alsof ik door m'n diagnose ineens 'mag' ergeren aan geluid. Had de neiging om medestudenten te slaan tijdens het hoorcollege. :$
¡Apagando las luces!
Timetraveler schreef:
07-03-2020 20:05

Ach joh, nog even en de eerste echtscheidingen dienen zich aan :biggrin: :devil:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven