Vakantiehuisje dicht bij stad en strand (met baby)

07-03-2020 21:22 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha viva'ers,

We gaan met onze kleine man (nog geen jaar) op vakantie in de zomer en zoeken een leuke locatie op fietsafstand van een leuke stad en strand. Een leuk zwembadje erbij is ook een pré. Het liefst dus op een vakantiepark omdat daar gelijk veel faciliteiten bij zitten zoals bijvoorbeeld een zwembad, maar ook een restaurant etc. etc.

Iemand leuke tips?

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
In Nederland?
Alle reacties Link kopieren
Port Zelande (NL) of Park de Haan (BE) ? Beide van Centerparcs.
Of het Roompot Park op Kijkduin/Den Haag?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
07-03-2020 21:23
In Nederland?
Ja in Nederland (of België) inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Girafjes schreef:
07-03-2020 21:26
Port Zelande (NL) of Park de Haan (BE) ? Beide van Centerparcs.
Of het Roompot Park op Kijkduin/Den Haag?
Thanks voor de tips. Port Zelande is niet echt in de buurt van leuke stadjes als ik het zo zie. De Haan kende ik niet, ziet er wel gaaf uit. Daar ga ik me even verder in verdiepen. Helemaal gerenoveerd zie ik! Roompot Park had ik inderdaad al gekeken, faciliteiten niet zo top voor zo'n park vond ik maar wel dicht bij strand, scheveningen en Den-Haag!

Benieuwd of er nog meer goede tips zijn :-)
Alle reacties Link kopieren
Port Zelande is niet heel dicht bij de stad voor zover ik me herinner. Roompot Kijkduin is dan dichterbij, hoewel niet heel dicht bij het centrum van Den Haag, maar wel bij een winkelcentrum waar je boodschappen kan doen.

Je hebt ook nog een park (en hotel) van Centerparcs in Zandvoort.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Zandvoort is heerlijk en je zit echt zo in Haarlem (fietsafstand) en Amsterdam (met de trein). Dus allebei ook grote, gezellige steden. :) Er zit een vakantiepark van Centerparcs in Zandvoort.
Alle reacties Link kopieren
Landal Slufter op Texel
Alle reacties Link kopieren
Schoorl, bergen
Alle reacties Link kopieren
Zandvoort inderdaad! Heb je ook nog de keus tussen huisje of hotel. Geweldig park, gelijk aan het strand en diverse faciliteiten waaronder een zwembad.

Op de eilanden ook diverse leuke parken dichtbij het strand.
JEMMER schreef:
07-03-2020 22:26
Zandvoort is heerlijk en je zit echt zo in Haarlem (fietsafstand) en Amsterdam (met de trein). Dus allebei ook grote, gezellige steden. :) Er zit een vakantiepark van Centerparcs in Zandvoort.
CenterParcs Zandvoort is inderdaad leuk, maar toch wel een aardig eindje fietsen naar Haarlem (drie kwartier).
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
07-03-2020 22:58
CenterParcs Zandvoort is inderdaad leuk, maar toch wel een aardig eindje fietsen naar Haarlem (drie kwartier).
Oja sorry was de afstand vergeten te vermelden. Dank voor de aanvulling Minke! Maar vind zelf altijd die tijd voorbij vliegen als ik van Haarlem naar Zandvoort fiets; is wel een leuke route!
Anders is tien minuutjes met de trein ook prima te doen.
JEMMER schreef:
07-03-2020 22:59
Oja sorry was de afstand vergeten te vermelden. Dank voor de aanvulling Minke! Maar vind zelf altijd die tijd voorbij vliegen als ik van Haarlem naar Zandvoort fiets; is wel een leuke route!
Anders is tien minuutjes met de trein ook prima te doen.
Ik heb het als puber heel vaak gefietst omdat ik in Haarlem woonde. Dat was toch altijd wel een hele klus, vooral omdat je best een eind vals plat hebt. En dan na een lange stranddag weer terug.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
07-03-2020 22:58
CenterParcs Zandvoort is inderdaad leuk, maar toch wel een aardig eindje fietsen naar Haarlem (drie kwartier).
Half uurtje!
Alle reacties Link kopieren
Domburg! Weet alleen even niet hoe het park heet...
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Roompot Egmond aan zee ook leuk.
Op loopafstand van het strand en Egmond.
Ik weet zo niet hoever het naar Alkmaar is op de fiets.

Wij zijn ook bij de Haan en Kijkduin geweest, vonden we ook allebei leuk!
Ik zou naar Texel kijken. Zitten een aantal parken en leuke stadjes.
Texel. Overal genoeg te doen in seizoen erg leuk vind ik zelf
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de tips!

Zandvoort, wat een goed idee! Had ik niet aan gedacht dat dat zo dicht bij Haarlem is. 30/45 minuten is geen probleem, hebben ook een auto ter beschikking. Blijkt een populair park te zijn, want zie dat er al veel is uitverkocht (in tegenstelling tot andere parken). Dus zal eens snel verder gaan kijken!

Egmond, ook half uurtje van Alkmaar zie ik. Alleen geen binnenzwembad. Dat is in Nederland wel een handig alternatief voor ons.

Texel trekt me niet zo, maar dat is persoonlijk. Maar misschien toch de moeite om nog even naar te kijken als alternatief!
Alle reacties Link kopieren
Texel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven