Stigmatisering van rechtse mannen
woensdag 4 maart 2020 om 18:36
Ik ben een man van 40 jaar, en sinds twee jaar actief op Tinder. Aldus heb ik vele duizenden profielen van vrouwen voorbij zien komen. Gebaseerd op eigen observaties zie ik een duidelijke trend, namelijk dat veel Tinder-dames expliciet op voorhand mannen uitsluiten die PVV of FvD stemmen.
Een eerste punt dat ik wil maken (maar niet specifiek bij relatie-pijler past) is dat ik niet begrijp dat Wilders en Baudet over een kam geschoren worden. Van Wilders kun je nog zeggen dat hij een ongelikte beer is die zich in debatten weinig aantrekt van fatsoensnormen of respect voor zijn opponenten. In die zin kan ik begrijpen dat sommige vrouwen waardering voor die stijl van politiek bedrijven onaantrekkelijk vinden. Maar wat heeft Thierry in Godsnaam ooit gedaan om tot paria uitgeroepen te worden? Dat is toch gewoon een keurige jongeman met hele doorsnee standpunten en een prima toon? Ik vind dat die jongen zeer onheus behandeld wordt.
Mijn tweede punt past wel volledig bij de thematiek van de relatie-pijler. Want wordt, in het kielzog van Thierry, niet ook de FvD-kiezer zeer onheus behandeld? Ik denk dat een van de voordelen van het traditionele man-vrouw-model is dat beide seksen elkaar kunnen aanvullen en versterken. Binnen dat model geeft de vrouw de man iets mee van haar zachtheid en empathie, terwijl de man de scherpe randjes van haar politieke naïviteit haalt en haar behoedt voor linkse wensdromen. Maar dat model valt en staat dan wel dat beide seksen elkaars specifieke kwaliteiten en inbreng waarderen. Als mannen in feite 'pikstraf' krijgen voor een eventueel conservatief tegengeluid dat ze inbrengen in de relatie, wordt het wel heel verleidelijk om de eigen politieke integriteit geweld aan te doen en mee te doen met de slappe, linkse riedel. In dat geval stuit Forum niet alleen in de politieke arena op een cordon sanitaire, maar wordt ook de electorale basis verzwakt. Moeten we dat als maatschappij willen?
(Overigens is het nog maar de vraag of vrouwen inderdaad massaal afknappen op het Forum-geluid. Volgens de wet van Hans Teeuwen worden linkse dames juist bloedgeil van rechtse praat. Als dat zou kloppen proberen vrouwen wellicht onbewust om deze geilheid al in de kiem te smoren door de ontmoeting van meet af aan al uit de weg te gaan).
Een eerste punt dat ik wil maken (maar niet specifiek bij relatie-pijler past) is dat ik niet begrijp dat Wilders en Baudet over een kam geschoren worden. Van Wilders kun je nog zeggen dat hij een ongelikte beer is die zich in debatten weinig aantrekt van fatsoensnormen of respect voor zijn opponenten. In die zin kan ik begrijpen dat sommige vrouwen waardering voor die stijl van politiek bedrijven onaantrekkelijk vinden. Maar wat heeft Thierry in Godsnaam ooit gedaan om tot paria uitgeroepen te worden? Dat is toch gewoon een keurige jongeman met hele doorsnee standpunten en een prima toon? Ik vind dat die jongen zeer onheus behandeld wordt.
Mijn tweede punt past wel volledig bij de thematiek van de relatie-pijler. Want wordt, in het kielzog van Thierry, niet ook de FvD-kiezer zeer onheus behandeld? Ik denk dat een van de voordelen van het traditionele man-vrouw-model is dat beide seksen elkaar kunnen aanvullen en versterken. Binnen dat model geeft de vrouw de man iets mee van haar zachtheid en empathie, terwijl de man de scherpe randjes van haar politieke naïviteit haalt en haar behoedt voor linkse wensdromen. Maar dat model valt en staat dan wel dat beide seksen elkaars specifieke kwaliteiten en inbreng waarderen. Als mannen in feite 'pikstraf' krijgen voor een eventueel conservatief tegengeluid dat ze inbrengen in de relatie, wordt het wel heel verleidelijk om de eigen politieke integriteit geweld aan te doen en mee te doen met de slappe, linkse riedel. In dat geval stuit Forum niet alleen in de politieke arena op een cordon sanitaire, maar wordt ook de electorale basis verzwakt. Moeten we dat als maatschappij willen?
(Overigens is het nog maar de vraag of vrouwen inderdaad massaal afknappen op het Forum-geluid. Volgens de wet van Hans Teeuwen worden linkse dames juist bloedgeil van rechtse praat. Als dat zou kloppen proberen vrouwen wellicht onbewust om deze geilheid al in de kiem te smoren door de ontmoeting van meet af aan al uit de weg te gaan).
zondag 8 maart 2020 om 09:32
Das niet belangrijk, de échte vraag is: komt het ooit nog goed met hém?Doornroosje75 schreef: ↑08-03-2020 09:25Zit ik dan, met mijn PvdA stemmende man. Komt het ooit nog goed met mij?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 8 maart 2020 om 09:33
Nee, híj moet het uitmaken.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 8 maart 2020 om 09:39
Dit. Rechten voor vrouwen en homo’s gelden voor PVV en FvD alleen als de Islam er aan gekoppeld kan worden.Lachattenoir schreef: ↑08-03-2020 09:04Precies. Kim en Eva zijn wat mij betreft net zo naïef als menig GL stemmende Amsterdamse bakfietsmoeder. Enige verschil is dat ze niet Jesse napraten maar Thierry. Dat het twee hoger opgeleide vrouwen zijn, zegt mij verder niets.
Verder is het natuurlijk onzin dat PVV en FvD opkomen voor de rechten en vrijheden van vrouwen die onder druk komen te staan door de toestroom van niet-Westerse migranten. PVV en FvD houden zich vooral bezig met dat laatste stuk. Maar niet met als doel de vrijheden van vrouwen te beschermen. En al helemaal niet om de positie van vrouwen te verbeteren. Ik stem niet op GL of (mag ik een teiltje?) D66. Dat betekent niet dat ik dan maar op Baudet of Wilders stem.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
zondag 8 maart 2020 om 09:44
Klopt wel en voor links tellen de rechten voor vrouwen en homo's vooral als de boze blanke man er aan gekoppeld kan worden maar voor wie tellen die rechten nou echt voor iedereen?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
zondag 8 maart 2020 om 09:53
Net zo als Baudet een uitzondering is in het "misbruik" van de allochtoon zie je die zelfde uitzondering ter linker zijde. Klaver hoor je eigenlijk weinig tot nooit over witte mannen van middelbare leeftijd. Tuurlijk geldt dat wel Silvana, maar is die niet marginaal?Rosabella1 schreef: ↑08-03-2020 09:44Klopt wel en voor links tellen de rechten voor vrouwen en homo's vooral als de boze blanke man er aan gekoppeld kan worden maar voor wie tellen die rechten nou echt voor iedereen?
Links en de PvdD heeft wel direct afstand genomen van bijvoorbeeld stalbezettingen.
Ik vind Baudet een kleine huilebalk die z8jn eigen ongelijk niet kan of wil inzien. Daartegenover staan types als Klaver en Jetten. Dat vind ik drammers, zeurkousen die cijfers misbbruiken. Oh en Marijnissen.......
2east wijzigde dit bericht op 08-03-2020 09:54
Reden: Typo
Reden: Typo
0.49% gewijzigd
jouw leven is een keuze
zondag 8 maart 2020 om 09:59
Ben ik met je eens ik denk dat Baudet er verstandig aan doet om zelf naar de achtergrond te verdwijnen en Kevin Kreuger als lijsttrekker aan te stellen.2east schreef: ↑08-03-2020 09:53Net zo als Baudet een uitzondering is in het "misbruik" van de allochtoon zie je die zelfde uitzondering ter linker zijde. Klaver hoor je eigenlijk weinig tot nooit over witte mannen van middelbare leeftijd. Tuurlijk geldt dat wel Silvana, maar is die niet marginaal?
Links en de PvdD heeft wel direct afstand genomen van bijvoorbeeld stalbezettingen.
Ik vind Baudet een kleine huilebalk die z8jn eigen ongelijk niet kan of wil inzien. Daartegenover staan types als Klaver en Jetten. Dat vind ik drammers, zeurkousen die cijfers misbbruiken. Oh en Marijnissen.......
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.

zondag 8 maart 2020 om 10:06
Eens. Vreselijk de beide kampen.2east schreef: ↑08-03-2020 09:53Net zo als Baudet een uitzondering is in het "misbruik" van de allochtoon zie je die zelfde uitzondering ter linker zijde. Klaver hoor je eigenlijk weinig tot nooit over witte mannen van middelbare leeftijd. Tuurlijk geldt dat wel Silvana, maar is die niet marginaal?
zondag 8 maart 2020 om 10:32
Hahaha!Bombus-Sylvarum schreef: ↑08-03-2020 06:57Dat geldt niet voor de nieuwe generatie vrouwen. Het bekendste voorbeeld is Eva Vlaardingerbroek.
Waar je 10 jaar geleden de leuke vrouwen vond bij linkse partijen, zo tref je ze nu bij rechtse partijen.
PVV en FvD komen op voor de rechten en vrijheden van vrouwen die onder druk komen te staan door de toestroom van niet-Westerse migranten en de culturele “verrijking” die het met zich meebrengt.
Om 10 uur vandaag spreekt ze op NPO1 over het hedendaagse feminisme.
Ik kijk naar d'r en ik luister;
Ik wordt niet begrepen
Ik wordt gestigmatiseerd
Buitenlanders.....
Lekker elitair ook....
jouw leven is een keuze
zondag 8 maart 2020 om 10:34

zondag 8 maart 2020 om 11:22
Niet per definitie. Ik ben iemand die van literatuur en boeken lezen houdt. Nagenoeg de meeste vrouwen tot en met HBO-niveau lezen geen literatuur. Hooguit wat van die romannetjes.
Dus ja het zegt wel degelijk wat.

zondag 8 maart 2020 om 11:28
Ah, dus als een vrouw het doet dan is het dus vanwege haar carrière. Maar als ze een links geluid laat horen is het natuurlijk volledig oprecht. Probeer je nu te zeggen dat vrouwen onoprecht zijn als het aankomt op een scherpe politieke mening?boebezoebe schreef: ↑08-03-2020 08:24Die Vlaardingerbroek maakt gewoon haar carriere van haar 'frisse geluid' hoor. Als net afgestudeerde krijg je met genunanceerde tweetjes en uitspraken geen aandacht. Maar met het napraten van Baudet of Jan Roos en co wel. Want het is wat onverwachter, dat een jonge meid dat doet.
Ik vind Kim Boon en Eva Vlaardingerbroek interessante figuren in een medialand dat gedomineerd wordt door hysterische Heleen Mees-types. Het werd een keer tijd dat het oeh-vrouwen-zijn-zo-zielig-verhaal eens door vrouwen zelf werd tegengesproken. Je weet wel... dat we weer uitgaan dat niet alles om zielige vrouwen en minderheden draait. En ja, veel vrouwen én mannen wisten dat al, maar publiekelijk werd het nauwelijks tegengesproken.boebezoebe schreef: ↑08-03-2020 08:24Die Kim Boon van hetzelfde laken een pak. En hoe meer Kim en Eva worden geretweet door mensen die het níet eens met ze zijn, hoe meer reikwijdte ze krijgen tot ze 'ineens' een soort van belangrijk figuur die veel aandacht krijgen terwijl ze weinig meer hebben gedaan dan tweet in de wereld slingeren met 'dingen die je eigenlijk niet zeggen mag', maar ondertussen superbelegen of uitgekauwd zijn. Het is altijd iets van dat feminsten maar stom zijn omdat ze niet willen dat mannen de deur voor ze open houden, dat er niet hard genoeg gestraft wordt in Nederland of dat asielzoekers teveel geld kosten. Ik bedoel werkelijk álles wat zei zegt wordt al jaaaren gezegd, dus ik snap niet wat er nou zo bijnzonder aan is.
Dat geldt voor de meeste mediatypes. Wat heeft Heleen Mees eigenlijk gedaan? En Sharon Gesthuizen? Enzovoort. Ook allemaal vrouwen met een scherpe mening. Het verschil tussen Eva, Kim enerzijds en Heleen en Sharon anderzijds is dat de tijdsgeest is verandert. En er is kennelijk behoefte aan vrouwen die een nuchter geluid laten horen.boebezoebe schreef: ↑08-03-2020 08:24Het is me ook een raadsel waarom er bij die twee altijd met hun opleiding gedweept wordt, want er zijn ontzettend veel mensen met een universitaire dimploma (waarbij sommigen dan ook nog eens iets bijzonders gepresteerd in of na hun studie). Dus zo bijzonder is dat nou ook weer niet. Wat Eva nou verder heeft bijgedragen (waardoor ze al die aandacht verdient), op een stage bij de FvD na, weet ik niet. Ik ben er niet van onder de indruk.
Tjah in dezelfde zin dat Asha Ten Broeke en Heleen Mees om dezelfde redenen niet echt serieus meer worden genomen. Maar zoals altijd meet je liever met twee maten wanneer het uitkomt.boebezoebe schreef: ↑08-03-2020 08:24Vooral die Eva die vind dat je alles mag zeggen is nogal snel gepikeerd als ze commentaar krijgt, wat ik dan weer enorm grappig vind. Maar goed, staat iedereen vrij om het een 'leuke vrouw' te vinden natuurlijk, ik vind het vooral een Katie Hopkins of Ann Coulter in the making. Of in het Nederlands een Nederlandse vrouwlijke vorm van Jan Roos/Dijkgraaf.
Op een gegeven moment kunnen die ook niks meer anders, want dan verdienen ze de kost met hun 'je mag het eigenlljk niet zeggen - al zeggen we dit al 15 jaar' meningen. Het is een verdienmodel, de outragemachine/verontwaardigheidsmechine van sociale media. En het werkt, want ze komt er nu dus al mee op tv.

zondag 8 maart 2020 om 11:32
Vrouwen staan anders in het leven. Daar stellen zowel mannen als vrouwen hun verwachtingspatroon op in. Ik omring me met sterke vrouwen en ik heb je verhaal voorgelegd: het wordt in mijn kringen niet herkend. Hooguit dat het wat gedoe oplevert zodra er kinderen zijn en daar niet altijd even handig mee wordt omgegaan.boebezoebe schreef: ↑08-03-2020 08:37En no offense naar jongen meiden, maar ook is was veel skeptischer over feminisme toen ik jonger was. Omdat ik gewoon nog minder last van ouderwetse instellingen (zowel bij mannen als vrouwen trouwens) had gehad. Ik merkte het op mijn werk pas toen ik tegen de 30 liep en er van mij andere dingen werd verwacht en me minder werd gegund dan mannelijke collega's.
Geldt eveneens voor vrijwel alle mensen. Hoe val je anders op één of andere manier op?boebezoebe schreef: ↑08-03-2020 08:37En het scoort ook punten bij sommige mannen natuurlijk, net doen alsof jíj een anders soort vrouw bent, die niet zo moeilijk of lastig is. (Terwijl die mannen je daar misschien eventjes voor belonen, maar je er niet beter door gaan behandelen en un seksisme alleen voor de andere vrouwen reserveren).
Het feminisme is een karikatuur geworden van wat eens een serieuze strijd was.boebezoebe schreef: ↑08-03-2020 08:37Ik vind overigens dat je alles in het feminisme moet bevragen en er kritisch over mag (nee, moet) zijn. Maar dat flauwe trucje van feministen/feminisme als een soort karikatuur afschilderen en daar dan los op gaan, nee. Dat vind ik nou totaal niet intressant of 'een fris geluid', maar wel iets waar Eva zich graag van bediend.

zondag 8 maart 2020 om 11:38
Iedere politicus kleedt de waarheid in zoals hem of haar dat uitkomt.boebezoebe schreef: ↑08-03-2020 08:51Als er iemand steeds zijn eigen feiten verzint (of dat nou over triencontroleurs is, of over klimaatwetenschap), dan is het wel Baudet. Wel geinig dat je met dat argument komt hoor.
Dat van die treincontroleurs was dom, maar hij had wel een punt. Sommige Marokkaanse treincontroleurs kunnen best agressief zijn in hun aanpak en zijn snel gepikeerd als ze niet serieus worden genomen. Maar goed, Baudet had last van prinsesjes-redden-syndroom en pakte die afslag. Beter had hij op de cultuurverschillen gewezen, dan was er een serieuze discussie geweest.
En bij de klimaatwetenschap mogen best wel vraagtekens worden gezet. Heb jij een politicus in de Tweede Kamer gehoord die Baudets verhaal grondig onderuit heeft kunnen halen? Nee, want die zijn er niet. Zie daar ook gelijk het probleem met de politieke kant van klimaatwetenschap.
zondag 8 maart 2020 om 11:38
Valt me op dat je me vanalles in de schoenen probeert te schuiven wat ik niet zeg. Jammer hoor. Met Heleen Mees heb ik niks, Sharon Gesthuizen ken ik niet eens.Bombus-Sylvarum schreef: ↑08-03-2020 11:28Ah, dus als een vrouw het doet dan is het dus vanwege haar carrière. Maar als ze een links geluid laat horen is het natuurlijk volledig oprecht. Probeer je nu te zeggen dat vrouwen onoprecht zijn als het aankomt op een scherpe politieke mening?
Zo scherp is het niet, het is oude wijn in een nieuwe zak. het niveau 'briefje van Jan', maar dan uitgesporken door een jonge meid. Die verder iks daarin gepresteert heeft. Geen diepgravend onderzoek heeft gedaan of expert is na jaren in een bepaald sector werken of zo. Wellicht dat het er bij jouw in gaat als koek omdat het in je straatje past (wat natuurlijk mag). Maar een fris geluid is het niet te noemen, het heeft de frisheid van een halfvolle zak borrelnoortje die nog over is van oud & nieuw.
Ik vind Kim Boon en Eva Vlaardingerbroek interessante figuren in een medialand dat gedomineerd wordt door hysterische Heleen Mees-types. Het werd een keer tijd dat het oeh-vrouwen-zijn-zo-zielig-verhaal eens door vrouwen zelf werd tegengesproken. Je weet wel... dat we weer uitgaan dat niet alles om zielige vrouwen en minderheden draait. En ja, veel vrouwen én mannen wisten dat al, maar publiekelijk werd het nauwelijks tegengesproken.
Mees en ten Broeke wrden altijd tegengeproken. Ik weet niet onder welke steen jij leeft, maar genoeg tegenspraak hoor.
Dat geldt voor de meeste mediatypes. Wat heeft Heleen Mees eigenlijk gedaan? En Sharon Gesthuizen? Enzovoort. Ook allemaal vrouwen met een scherpe mening. Het verschil tussen Eva, Kim enerzijds en Heleen en Sharon anderzijds is dat de tijdsgeest is verandert. En er is kennelijk behoefte aan vrouwen die een nuchter geluid laten horen.
Nuchter? Eva V die huillie huilie doet als er een kritisch artikel over vrouwen als haar verschijnt. Zij heeft precies hetzelfde zelfmedelijden toontje als TO
Tjah in dezelfde zin dat Asha Ten Broeke en Heleen Mees om dezelfde redenen niet echt serieus meer worden genomen. Maar zoals altijd meet je liever met twee maten wanneer het uitkomt.
boebezoebe wijzigde dit bericht op 08-03-2020 12:05
23.82% gewijzigd
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
zondag 8 maart 2020 om 11:45
Bij de wetenschap is er gewoon een consensus. Kun je wel verzinnen dat ze ongelijk hebben, maar er is 99% consensus over klimaatverandering. Hard roepen dat het niet waar is maakt het niet minder waar. Waar je vragen bij kan stellen is hoe we met klimaatverandering om gaan. Wie uiteindelijk de rekening betaalt, wat eerlijk is en niet. Daar kan genoeg politieke discussie over bestaan (en die is er ook al 25 jaar) en dat is prima. Wetenschappers demoniseren alsof ze onbetrouwbaar zijn is een eng en naar kunstje (niet een nieuw kunstje trouwens).Bombus-Sylvarum schreef: ↑08-03-2020 11:38Iedere politicus kleedt de waarheid in zoals hem of haar dat uitkomt.
Dat van die treincontroleurs was dom, maar hij had wel een punt. Sommige Marokkaanse treincontroleurs kunnen best agressief zijn in hun aanpak en zijn snel gepikeerd als ze niet serieus worden genomen. Maar goed, Baudet had last van prinsesjes-redden-syndroom en pakte die afslag. Beter had hij op de cultuurverschillen gewezen, dan was er een serieuze discussie geweest.
En bij de klimaatwetenschap mogen best wel vraagtekens worden gezet. Heb jij een politicus in de Tweede Kamer gehoord die Baudets verhaal grondig onderuit heeft kunnen halen? Nee, want die zijn er niet. Zie daar ook gelijk het probleem met de politieke kant van klimaatwetenschap.
Wat Baudet deed wbt het treinincident was niet dom, het was schandalige stemmingmakerij. Liegen, liegen, liegen net zolang totdat mensen het maar normaal vinden en goedpraten. Serieus, hoe ethisch ben je bezig als je dat soort liegerij recht gaat praten met 'hij heeft wel een punt'. Als je een punt wil maken doe het dan gewoon met feiten, niet met dingen verzinnen.
Weer on-topic: met iemand die dat gemanipuleer goed praat wil ik dus niet daten/zoenen/seksen/trouwen etc.
boebezoebe wijzigde dit bericht op 08-03-2020 11:52
8.90% gewijzigd
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

zondag 8 maart 2020 om 11:48
Bijzonder hè, dat je aangeeft dat je Kim en Eva niets vindt, en dat hij er dan meteen vanuit gaat dat je de dames op links wel wat vindt.boebezoebe schreef: ↑08-03-2020 11:38Valt me op dat je me vanalles in de schoenen probeert te schuiven wat ik niet zeg. Jammer hoor. Met Heleen Mees heb ik niks, Sharon Gesthuizen ken ik niet eens.
zondag 8 maart 2020 om 11:49
Ja, inderdaad. Heleen Mees in ook amper links te noemen trouwens.Lachattenoir schreef: ↑08-03-2020 11:48Bijzonder hè, dat je aangeeft dat je Kim en Eva niets vindt, en dat hij er dan meteen vanuit gaat dat je de dames op links wel wat vindt.

zondag 8 maart 2020 om 11:50
Waar haal jij je feiten vandaan? Je vult wel van alles zelf in he.Bombus-Sylvarum schreef: ↑08-03-2020 11:22Nagenoeg de meeste vrouwen tot en met HBO-niveau lezen geen literatuur. Hooguit wat van die romannetjes.

zondag 8 maart 2020 om 11:59
Er is niets feitelijks aan zijn posts. Het staat zo vol met 'persoonlijke observaties' en niet onderbouwde stellingen, aannames en wat nog meer, dat ik er ook niet meer voor voel om erop in te gaan.CommonSense schreef: ↑08-03-2020 11:50Waar haal jij je feiten vandaan? Je vult wel van alles zelf in he.
Nee, dan vond ik zelfs de topicstarter toch echt een stuk realistischer en nuchterder.

zondag 8 maart 2020 om 12:08
Bombus jij hebt nogal de neiging om enkel en alleen andere stellingen aan te vallen. Je eigen stelling verdedigen, begínt je niet eens aan. Als niet voor (extreem) rechts bent, ben je dús tegen en zal je dús wel voor Heleen Mees en Sharon Gersthuizen kiezen.Bombus-Sylvarum schreef: ↑08-03-2020 11:28Ah, dus als een vrouw het doet dan is het dus vanwege haar carrière. Maar als ze een links geluid laat horen is het natuurlijk volledig oprecht. Probeer je nu te zeggen dat vrouwen onoprecht zijn als het aankomt op een scherpe politieke mening?
Ik vind Kim Boon en Eva Vlaardingerbroek interessante figuren in een medialand dat gedomineerd wordt door hysterische Heleen Mees-types. Het werd een keer tijd dat het oeh-vrouwen-zijn-zo-zielig-verhaal eens door vrouwen zelf werd tegengesproken. Je weet wel... dat we weer uitgaan dat niet alles om zielige vrouwen en minderheden draait. En ja, veel vrouwen én mannen wisten dat al, maar publiekelijk werd het nauwelijks tegengesproken.
Dat geldt voor de meeste mediatypes. Wat heeft Heleen Mees eigenlijk gedaan? En Sharon Gesthuizen? Enzovoort. Ook allemaal vrouwen met een scherpe mening. Het verschil tussen Eva, Kim enerzijds en Heleen en Sharon anderzijds is dat de tijdsgeest is verandert. En er is kennelijk behoefte aan vrouwen die een nuchter geluid laten horen.
Tjah in dezelfde zin dat Asha Ten Broeke en Heleen Mees om dezelfde redenen niet echt serieus meer worden genomen. Maar zoals altijd meet je liever met twee maten wanneer het uitkomt.
Jij doet, net als je lichtend voorbeeld Baudet, aan drogredeneringen. Het ongelijk van ddeéén is niet automatisch het gelijk van de ander. Ik heb Van Vlaardingenbrimoek vanochtend nérgens overtuigend haar gelijk horen aantonen.
Gisteren op de radio werden we door FvD gewaarschuwd dat NL werd "overspoeld" door vluchtelingen. En als bewijs werd.de noodopvang in Leeuwarden gepresenteert. Bijna triomfantelijk.
Wel ging de spreker voorbij aan het feit dat afgelopen 5 jaar de aantallen vluchtelingen nagenoeg gelijk z8jn (CBS) maar het aantal asielplaatsen drastisch zijn afgenomen door aflopende (huur-)contracten en rijksbezuinigingen.
Wij noemden dat vroeger liegen en bedriegen. Stemmingmakerij. Volksmennerij en opruiing.
Moet ik nog uitleggen hoe ONTZETTEND FOUT Baudet zat met zijn conducteurs vs. Marokkanen-tweet.....?
jouw leven is een keuze