Onzin klets en zeurtopic part deux
vrijdag 15 november 2019 om 09:12
Feest! Happy new topic!
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
zaterdag 7 maart 2020 om 17:51
Jonge jonge, ben wel lekker bezig deze week, Sjaan Stuntel...
(Heb mn duim net verbrand aan de combi-oven, ik dacht er even niet aan dat als je zo'n ding voorverwarmd het rek in de oven ook heet is...
)
Dolfje: fijn, prettig weekend!
Rouge: toch geen ramp dat je mij niet te eten vroeg toen je van de week BB at want heb ontdekt dat ik nog een bakkie BB in de diepvries heb staan. (Ook pom en morgen ook nog een portie roti, mits ik de 2 porties in de koelkast morgen niet allebei opeet...
)
Fawaka, dat wordt een Suri-weekje..
(Heb mn duim net verbrand aan de combi-oven, ik dacht er even niet aan dat als je zo'n ding voorverwarmd het rek in de oven ook heet is...
Dolfje: fijn, prettig weekend!
Rouge: toch geen ramp dat je mij niet te eten vroeg toen je van de week BB at want heb ontdekt dat ik nog een bakkie BB in de diepvries heb staan. (Ook pom en morgen ook nog een portie roti, mits ik de 2 porties in de koelkast morgen niet allebei opeet...
Fawaka, dat wordt een Suri-weekje..
zondag 8 maart 2020 om 08:08
Goedemorgen.
Sjaan Stuntel gaat vrolijk door, heb net toen ik de beesten eten gaf weer eens een bakje brokjes laten vallen
En katlief heeft een aantal blaadjes van mijn agenda gemolt...
(Heb hem ook mobile hoor..)
We gaan weer lekker...
Sjaan Stuntel gaat vrolijk door, heb net toen ik de beesten eten gaf weer eens een bakje brokjes laten vallen
En katlief heeft een aantal blaadjes van mijn agenda gemolt...
We gaan weer lekker...
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 08-03-2020 08:21
12.48% gewijzigd
zondag 8 maart 2020 om 09:11
Wakker sinds 6u
Tijdens lange vakantie geen lange nachtrust gehad, maar meer dan 8 uur slaap zit blijkbaar ook niet in mijn systeem. Inmiddels van telefoon naar laptop overgestapt
Heb een vliegtuigairco-verkoudheid. Zou naar een verjaardag vandaag, maar dat is aan de andere kant van het land én ze zijn wat minder laconiek over Corona, dus ik blijf thuis.
Heb een vliegtuigairco-verkoudheid. Zou naar een verjaardag vandaag, maar dat is aan de andere kant van het land én ze zijn wat minder laconiek over Corona, dus ik blijf thuis.
zondag 8 maart 2020 om 11:56
zondag 8 maart 2020 om 12:37
Ik ben de regen ook zat Dolfje.dolfje schreef: ↑08-03-2020 11:56Heel de dag bankhangen kan ik ook niet echt, ga meestal toch even naar buiten op zo’n dag.
Straks op de fiets maar het waait toch weer best hard hier en net wat druppels. Zo irritant, ik wil dat het eens lekker weer wordt. Ondanks dat we geen echt strenge winter hebben gehad ben ik het al beu.
Ik zit overigens nog steeds in Pyama
Ng is trouwens behoorlijk wispelturig en ik word stapelgek van hem, heb mn telefoon maar even uitgezet. Ik wil niet vooruitlopen maar ik snap er weinig van en ik heb hier echt geen zin in dus hij bekijkt het maar even.
zondag 8 maart 2020 om 12:57
Niks, misverstandje/ te snel conclusies getrokken...
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 08-03-2020 19:36
33.06% gewijzigd
zondag 8 maart 2020 om 13:03
Ja dat gun ik mezelf ook en zo leek het ook te gaan tot nu toe.
Even tekst wijzigen want misschien toch paniek om niks. Hij bleef maar bellen en ik wilde niet kinderachtig doen dus heb ik even opgenomen. Hij komt zo even hierheen.
zondag 8 maart 2020 om 16:03
@phoebebs het is niet bepaald een geheim
oh echt hahahaha hoe groot is jouw vriezer wel niet.
sang geniet
ik heb hier ook een vent die me KNETTERGEK maakt..., heb geen zin om in veel details te treden maar de koud oorlog is weer begonnen ik heb bijna zin om mijn spullen te pakken en naar een vriendin te gaan helaas is die heks knock out van een feestje
dus dat wordt em niet en ik heb geen zin om naar mijn ouders tegaan was daar gister al.
@dolfje ik ook, ik wil zon!!!
sang geniet
ik heb hier ook een vent die me KNETTERGEK maakt..., heb geen zin om in veel details te treden maar de koud oorlog is weer begonnen ik heb bijna zin om mijn spullen te pakken en naar een vriendin te gaan helaas is die heks knock out van een feestje
@dolfje ik ook, ik wil zon!!!
Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 8 maart 2020 om 16:19
zondag 8 maart 2020 om 16:20
Het heeft soms wel z'n momenten hè.
zondag 8 maart 2020 om 16:38
Ik ben me een partij moe. Afgelopen nacht slecht geslapen, geen idee waarom. Vriendin sliep trouwens als een blok haha. Was gezellig, veel gelachen en bijgekletst.
Nu wat opruimen hier. Heb geen zin om te koken, dus ik maak wat soep warm en eet een broodje hamburger. Morgen weer een dag hoor..
Vanavond er op tijd in denk ik.
zondag 8 maart 2020 om 19:32
zondag 8 maart 2020 om 19:34
Even mezelf quoten, het was een misverstand. Niks aan het handje, we hebben gewandeld en wat gedronken en dat was erg leuk.Phoebemeaculpa schreef: ↑08-03-2020 13:03Ja dat gun ik mezelf ook en zo leek het ook te gaan tot nu toe.
Even tekst wijzigen want misschien toch paniek om niks. Hij bleef maar bellen en ik wilde niet kinderachtig doen dus heb ik even opgenomen. Hij komt zo even hierheen.
We lopen niet te hard van stapel en dat is erg fijn.
zondag 8 maart 2020 om 19:39