Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)

Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoera het is weekend! Ik ben er moe an dus ook meteen huispak aangetrokken en op de bank.
Morgenmiddag gaan we naar een evenementje ,van mijn werk , maar wel gezellig.
Jonge jonge, ben wel lekker bezig deze week, Sjaan Stuntel... :facepalm:
(Heb mn duim net verbrand aan de combi-oven, ik dacht er even niet aan dat als je zo'n ding voorverwarmd het rek in de oven ook heet is... :facepalm: :$)

Dolfje: fijn, prettig weekend!
Rouge: toch geen ramp dat je mij niet te eten vroeg toen je van de week BB at want heb ontdekt dat ik nog een bakkie BB in de diepvries heb staan. (Ook pom en morgen ook nog een portie roti, mits ik de 2 porties in de koelkast morgen niet allebei opeet... :biggrin:)
Fawaka, dat wordt een Suri-weekje.. :hihi:
Man had Saoto bij de toko gehaald en die hebben we al op en kip kerrie en dat gooien we zo op een broodje. Lekker!
Eet smakelijk Dolfje.
Ik heb net op: zoete aardappelfrietjes uit de airfryer, salade en een kabelkauw-groente ehhh, geval van de markt.
Goedemorgen.
Sjaan Stuntel gaat vrolijk door, heb net toen ik de beesten eten gaf weer eens een bakje brokjes laten vallen :biggrin: :rofl:
En katlief heeft een aantal blaadjes van mijn agenda gemolt... >:-( ;-D (Heb hem ook mobile hoor..)
We gaan weer lekker...

Afbeelding
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 08-03-2020 08:21
12.48% gewijzigd
Goedemorgen. Ook al wakker hier.
Ga dadelijk eerst even Wie is de mol kijken, dan douchen en vanmiddag een pokemon afspraak voor we naar het evenement gaan. Druk weekend zo als je op zaterdag moet werken en zondag weg moet.
Wakker sinds 6u :bonk: Tijdens lange vakantie geen lange nachtrust gehad, maar meer dan 8 uur slaap zit blijkbaar ook niet in mijn systeem. Inmiddels van telefoon naar laptop overgestapt :mrgreen:

Heb een vliegtuigairco-verkoudheid. Zou naar een verjaardag vandaag, maar dat is aan de andere kant van het land én ze zijn wat minder laconiek over Corona, dus ik blijf thuis.
Hoeft ook niet, 8 uur slaap is genoeg voor een volwassene.

Je weet het nooit bij mij, ik zelf ook niet maar ik heb best veel gedaan afgelopen dagen en nu behoefte aan een bankhang-dagje. Of ochtendje... (ik ben niet goed in pyama dagen...)
Heel de dag bankhangen kan ik ook niet echt, ga meestal toch even naar buiten op zo’n dag.
Straks op de fiets maar het waait toch weer best hard hier en net wat druppels. Zo irritant, ik wil dat het eens lekker weer wordt. Ondanks dat we geen echt strenge winter hebben gehad ben ik het al beu.
dolfje schreef:
08-03-2020 11:56
Heel de dag bankhangen kan ik ook niet echt, ga meestal toch even naar buiten op zo’n dag.
Straks op de fiets maar het waait toch weer best hard hier en net wat druppels. Zo irritant, ik wil dat het eens lekker weer wordt. Ondanks dat we geen echt strenge winter hebben gehad ben ik het al beu.
Ik ben de regen ook zat Dolfje.
Ik zit overigens nog steeds in Pyama ;-D
Ng is trouwens behoorlijk wispelturig en ik word stapelgek van hem, heb mn telefoon maar even uitgezet. Ik wil niet vooruitlopen maar ik snap er weinig van en ik heb hier echt geen zin in dus hij bekijkt het maar even.
Hoezo wispelturig dan Phoebe?

Ik stond net met een groepje andere gekken in de regen een ex-raid van pokemon te doen. Hopelijk straks als we op de fiets weg moeten iets droger. Het is niet ver maar met die miezer wordt je zeiknat.
dolfje schreef:
08-03-2020 12:47
Hoezo wispelturig dan Phoebe?

Ik stond net met een groepje andere gekken in de regen een ex-raid van pokemon te doen. Hopelijk straks als we op de fiets weg moeten iets droger. Het is niet ver maar met die miezer wordt je zeiknat.
Niks, misverstandje/ te snel conclusies getrokken...
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 08-03-2020 19:36
33.06% gewijzigd
Ah wat een gedoe weer dan. Ik gun je dat het eens een keertje lekker vanzelf gaat.
dolfje schreef:
08-03-2020 13:00
Ah wat een gedoe weer dan. Ik gun je dat het eens een keertje lekker vanzelf gaat.
Ja dat gun ik mezelf ook en zo leek het ook te gaan tot nu toe.

Even tekst wijzigen want misschien toch paniek om niks. Hij bleef maar bellen en ik wilde niet kinderachtig doen dus heb ik even opgenomen. Hij komt zo even hierheen.
@phoebebs het is niet bepaald een geheim :hihi: oh echt hahahaha hoe groot is jouw vriezer wel niet.
sang geniet

ik heb hier ook een vent die me KNETTERGEK maakt..., heb geen zin om in veel details te treden maar de koud oorlog is weer begonnen ik heb bijna zin om mijn spullen te pakken en naar een vriendin te gaan helaas is die heks knock out van een feestje :roll: dus dat wordt em niet en ik heb geen zin om naar mijn ouders tegaan was daar gister al.

@dolfje ik ook, ik wil zon!!! :furious:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik blij dat ik vrijgezel ben..
Kwebbeltje91 schreef:
08-03-2020 16:11
:high5:
Kwebbeltje91 schreef:
08-03-2020 16:11

Het heeft soms wel z'n momenten hè. :rofl:
Zal maar niet over mijn kat beginnen das ook een vent :whistle: :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
RikM schreef:
08-03-2020 16:20
Het heeft soms wel z'n momenten hè. :rofl:
:biggrin:

Ik ben me een partij moe. Afgelopen nacht slecht geslapen, geen idee waarom. Vriendin sliep trouwens als een blok haha. Was gezellig, veel gelachen en bijgekletst.
Nu wat opruimen hier. Heb geen zin om te koken, dus ik maak wat soep warm en eet een broodje hamburger. Morgen weer een dag hoor..
Vanavond er op tijd in denk ik. :roll:
Ik heb vanmiddag een paar biertjes op en dat voel ik wel. Daarna hebben we de frietpan aangeslingerd en we hebben net ook een stuk chocola op en om het nog erger te maken er ligt ook nog een zak paprikachips in de kast.
Morgen maar weer gezond :P
Phoebemeaculpa schreef:
08-03-2020 13:03
Ja dat gun ik mezelf ook en zo leek het ook te gaan tot nu toe.

Even tekst wijzigen want misschien toch paniek om niks. Hij bleef maar bellen en ik wilde niet kinderachtig doen dus heb ik even opgenomen. Hij komt zo even hierheen.
Even mezelf quoten, het was een misverstand. Niks aan het handje, we hebben gewandeld en wat gedronken en dat was erg leuk.
We lopen niet te hard van stapel en dat is erg fijn.
Gelukkig maar!
Rouge__ schreef:
08-03-2020 16:25
Zal maar niet over mijn kat beginnen das ook een vent :whistle: :hihi:
:proud:
Ik heb 2 meiden.
En mijn vriezer is niet huge maar voor surifood maak ik ruimte.
Net Roti op, 1 portie maar kreeg ik niet op..
Wel erg lekker :-P)

Dank Dolf, te snel conclusies trekken, daar ben ik expert in :$
Goedemorgen.
Vergadering, paar uur kantoor, klein dingetje buiten de deur ( op een school dus of dat door gaat nu met corona?) en ik ben weer klaar. Het is hier veel rustiger dan normaal op straat..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven