Niet ruilen maar lullen: de kletszone.

17-04-2009 18:55 1031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Het concept is bekend: jij van je zooi af, een ander blij. Nou hebben we de neiging nogal veel te kletsen. Vandaar de strikte onderverdeling: lullen hier, ruilen daar. Waar is daar: op het niet lullen maar ruilen topic.

niet lullen... maar ruilen

Hier wordt in principe gekletst maar het kan voorkomen dat er door al het kletsen per ongeluk nog geruild wordt.
Va liet me trouwens weten dat ze even een weekje rust neemt van het forum maar dat iedereen die nog spul krijgt het gewoon krijgt maar dat het misschien ietsjes langer kan gaan duren. Over een week is ze weer terug.
Zo het vreemdgaan op/met marktplaats is ook weer achter de rug.

Heb het apparaat voor zoon gescoord, nu nog even zien hoe het hier te krijgen.

Zal eens kijken of ik vanavond weer wat foto's kan maken.

Heb hartstikke leuke zwarte schoenen met hoge hakken, alleen mijn kleine teentjes vinden ze niet zo fijn.

Ene model is zomerschoen en opengewerkt, zit teen klem tussen 2 bandjes en die andere zijn dicht en doen ook zeer.

mt 39 allebei
Zien Jacqie!!

Zet je ze op het andere topic, de foto's?
668, the neighbour of the Beast
Ja Jacqie, ik wil ze ook wel zien!

Zal van de week ook eens kijken of ik nog het een en ander kan vinden.........
Complimenten Zwieber, goed gedaan.

Marels, jij ook een prima brief geschreven. Niets mis mee, toch?

Doet me deugd te zien dat hier de rust weer is weergekeerd. Gelukkig niet belachelijk veel gepost.
quote:[

Balen dat je zolang op je verzendkosten moet wachten Zwieber..ja dat was ik.. en vind het inmiddels wel vervelend, vond het echt leuk om heel kledingpakket aan iemand anders te doneren maar nu baal ik wel, gevolg is wel dat ik nu eerst wacht tot ik verzendkosten binnen heb voor ik pakket opstuur...vind ik ook wel weer slecht van mezelf.. en vind het ook heel moeilijk om er zo iets van te zeggen maar heb al 3 mailtjes naar dr gestuurd en geen reactie...vandaar dat ik het toch hier ff gedropt heb. Hoop wel dat alles goed is bij LMS. (en als het je even niet uitkomt om te betalen is ook prima maar laat het me even weten)
Volgens mij is ze laatst bij Moordwijf thuis geweest spullen ophalen. Misschien heeft zij een telefoonnummer voor je?
Biba, heeft ze uitdrukkelijk toegezegd dat ze zou betalen? Mijn ervaring is niet zo goed, vrees ik.
Goed Biba, dat je het toch even op het forum vraagt.

Ik hoop dat ze snel wat van zich laat horen! (waren mijn verzendkosten inmiddels binnen? weet niet meer of je gemaild had of niet)

Leuk om te merken dat het ruilen toch weer een nieuwe impuls heeft gekregen. Hopelijk blijft dat ook zo.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ah Biba dus.. Raar dat je niks hoort maar je weet nooit wat de reden is natuurlijk.. Ik hoop voor je dat het je nog krijgt. Wachten tot de verzendkosten er zijn voordat je iets stuurt is op zich best een goed idee hoor. Er komen nu ook nieuwe ruilers bij en je weet niet meteen wat voor vlees je in de kuip hebt, al ga je wel uit van het goede natuurlijk.
quote:Biba72 schreef op 19 april 2009 @ 08:46:

hmm nou.. hopenlijk gaat daar dan alles goed..probeer ff mijn eigen gevoel opzij te zetten want ik baal een beetje dat ik al 4 weken moet wachten op verzendkosten..

Toch niet van mij? want ik heb het overgemaakt hoor.

is overigens ook nog geen 4 weken geleden bednek ik me nu
ik lees nu pas goed.. sorry biba
He Bam je ging toch nog iets op hyves zetten? Of niet?
ik heb besloten om het maar te laten rusten.. In elk geval voorlopg, ik blijf natuurlijk wel een vrouw
Vlinder, Heb een buikdrager, maar hij wil alleen erin als hij de wereld in kijkt. En dat kan nog niet zo lang omdat hij nog erg jong is. Is niet goed voor zijn nekje. Misschien toch kijken voor zo'n draagzak waar hij in kan liggen. Weet jij een goede??

Biba, vervelent zeg dat je je verzenkosten nog niet hebt. Kan me goed voorstellen dat je het de volgende keer pas opstuurd als je het geld hebt!
Dat dacht ik al, goed plan

Heb je het shirtje nog gevonden?
Taartje check www.draagdoek.nl Superfijne dingen!! Ik ben er in elk geval zeer tevreden mee
quote:Schravelvot schreef op 19 april 2009 @ 19:48:

Ah Biba dus.. Raar dat je niks hoort maar je weet nooit wat de reden is natuurlijk.. Ik hoop voor je dat het je nog krijgt. Wachten tot de verzendkosten er zijn voordat je iets stuurt is op zich best een goed idee hoor. Er komen nu ook nieuwe ruilers bij en je weet niet meteen wat voor vlees je in de kuip hebt, al ga je wel uit van het goede natuurlijk.Voor de verzender wel prettiger denk ik, maar de ontvangende partij kan misschien juist denken; o ik heb nog niks gehad dus maak nog geen verzendkosten over.. Meestal maakte ik zelf verzendkosten over zodra ik het pakketje gehad had. Blijft toch een kwestie van vertrouwen he..
schravelvot, kan je kindje hier ook in liggen?? Kan alleen maar vinden dat ze erin zitten. Zien er wel erg leuk uit!!
Ik ben mss te goed van vertrouwen... als ik bij een ruil de verzendkosten betaal, maak ik die meteen over. En als ik iets verstuur wacht ik niet op het geld voor het versturen.

Tot nu toe gaat het goed, alleen de dvd's van LMS heb ik (nog) niet gehad.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Trouwens Marels, zijn de vesten nog bij Rosanna terecht gekomen? Paste zij ze wel?
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
fout
quote:bambino schreef op 19 april 2009 @ 19:55:

ik heb besloten om het maar te laten rusten.. In elk geval voorlopg, ik blijf natuurlijk wel een vrouw

niets zo wisselvallig, toch

ik laat het dus niet helemaal rusten, heb inmiddels actie ondernomen.

zijn namelijk grenzen aan wat ik accepteer en die zijn ver héél ver overschreden.
Oh ik ben zo'n wanbetaler. Ik vergeet het altijd gewoon. Jacqui moest me wel 5 keer mailen geloof ik. Maar iedereen krijgt het ALTIJD!
quote:Zwieber schreef op 19 april 2009 @ 20:27:

Oh ik ben zo'n wanbetaler. Ik vergeet het altijd gewoon. Jacqui moest me wel 5 keer mailen geloof ik. Maar iedereen krijgt het ALTIJD!viel mee, was 3 x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven