Niet ruilen maar lullen: de kletszone.

17-04-2009 18:55 1031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Het concept is bekend: jij van je zooi af, een ander blij. Nou hebben we de neiging nogal veel te kletsen. Vandaar de strikte onderverdeling: lullen hier, ruilen daar. Waar is daar: op het niet lullen maar ruilen topic.

niet lullen... maar ruilen

Hier wordt in principe gekletst maar het kan voorkomen dat er door al het kletsen per ongeluk nog geruild wordt.
quote:zusje78 schreef op 20 april 2009 @ 14:10:

En eeeeigenlijk... moet het het andere topic dan heten:

Niet lullen maar ruilen: de zooizone.

Eígenlijk.... Vind ik ook wel erg leuk, bij deze
Thanks!

*is erg vereerd*
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
pfffffffffffffffff zijn jullie ook zo verkouden??? Mijn neus zit al 3 dgn mega verstopt..en ik word er zo sneuig van!!!!!!!!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
ladies.... Ben even een weekje haast niet op het forum geweest en moet me een ongeluk lezen! Zal m'n baas blij mee zijn

Ik zat ff niet zo lekker in mijn vel, ik heb ook nog een paar ruilen uit staan. Zus: jij krijgt nog wat van mij, ik stuur je vanavond even een mailtje.

Zwieber: de tas voor jou gaat deze week nog op de post, moet er nog ff een mooi doosje voor zoeken. Weet niet of Varisha nog meeleest: maar ook jij ontvangt nog een mailtje, en Moordwijf ook.

Gaat gelukkig weer veel beter met me, maar heb het onwijs druk. Dan ben ik blij dat ik 's avonds op de bank kan ploffen en m'n verstand op 0 kan zetten... Het beginnen van een kennel is niet niks kan ik jullie vertellen!

Ik heb begrepen dat er nu 2 topics zijn en ik heb nog niet echt wat gefotografeerd wat ik kan ruilen. Dat ga ik z.s.m. doen, en dan zet ik het daar wel neer. Vind het wel een goed idee om het gescheiden te houden, want er is soms geen doorkomen aan, hahaha!

Groetjes allemaal!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Complimenten voor de 2 nieuwe topictitels, ik vind ze geweldig
zo dan wat een eensgezindheid hier leuke naam voor dit topic en wel zo duidelijk!
quote:borodini schreef op 20 april 2009 @ 14:15:

Dat worden dan 2 verzoekjes aan de Angel...

Zwieehieeep, zwieeeberrrr, ga jij even naar de angels. Jij bent uiteindelijk de opper-ruil-klets-topic openster Zwieber is de laatste dagen vooral bezig met ingestort te zijn dus ik ben niet zo ad-rem overal bij als normaal
quote:Zwieber schreef op 20 april 2009 @ 17:07:

[...]

Zwieber is de laatste dagen vooral bezig met ingestort te zijn dus ik ben niet zo ad-rem overal bij als normaal

tsk

Hoop dat het instorten niet al te erg is ? (f)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Valt vies tegen Boro. Ben het instorten een beetje ontwend. Steeds pijn in mijn borst als ik aan mijn werk denk. Ben echt doodmoe de hele tijd en veel hoofdpijn.
Oei, dat klinkt als idd heel erg instorten wat vervelend zwieber, ik hoop dat je wat rust krijgt. Sterkte ermee
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Hey Zwieber, wat een vervelende situatie. Werk je momenteel of zit je ziek thuis? Sterkte in elk geval!
Ik zit nu ziek thuis, Sallie. En vanmiddag werd het nog leuker: mijn portemonnee is gejat. Dus vanavond mag ik naar het politiebureau aangifte doen. Wel de pasjes al geblokkeerd. Hopelijk is het tenminste een lekker ding...unlikely though.
Das vervelend Zwieber..
Jullie zijn schatten!
En ook nog je portemonnee gejat.. Het zit dus even helemaal niet mee
He bah! Zwieber wat naar allemaal. Sterkte meid!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ik vind de 2 topictitels wel erg veel op elkaar lijken, moet soms 2x kijken of ik in het ruil of lulkletstopic zit
Hee Zwieb dat is waardeloos, zowel het instorten als je gejatte portomonnee.

@Borodini, heb aan marels ook het adres gevraagd voor kaartje, vind je dat oke?
Ik ook Schravelvot maar ik vind ze wel enorm leuk!
Dat sowieso!
quote:Viva Angel5 schreef op 20 april 2009 @ 08:36:

Ik heb begrepen dat er geruchten gaan dat er van alles gemeld zou zijn bij ons. Om hierin dan in elk geval duidelijkheid te verschaffen; er zijn bij ons hierover geen mails binnengekomen, ook niet in de forummailbox. Er zijn ook geen topics of berichten gerapporteerd.

Verder; ik wil nog even benadrukken dat viva géén marktplaats is, het topic is oorspronkelijk opgezet om je medeforummers te kunnen helpen met spulletjes die jij over hebt en zij nodig heeft. Het winkeltjes opzetten en linken zoals gebeurde, is dus ook een ontwikkeling die we niet graag zien. Ik had begrepen dat dat inmiddels al wel duidelijk was, maar wil toch even het standpunt van Viva hierover duidelijk maken.

Verder; mocht Viva iets kunnen betekenen in de "beschuldigingen"-discussie, dan hoor ik het graag.

*Ik post dit ook even op het andere ruiltopic.Five bedankt dat je het even voor mij wilde uitzoeken/nakijken
zo vroeg gegeten en nu gaan we het grote mp ding ophalen, nah ja, ik breng man naar vriendin en de mannen gaan het halen en slepen en tillen enzo meer.

Ik kletst wel ff met vriendin en tut met de kleine., veel beter
Zwieb, mooi klote meid. Even een verplichte pas op de plaats dus, even aan jezelf denken nu.

En ik moet ook goed kijken Schravel, en ik heb ze voorgesteld . Kwestie van wennen, daar houd ik het op .
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Jeetje, Zwieb, wat ontzettend kl*te voor je...

Ik duim voor je dat je tenminste een lekkere politie-agent hebt om je verhaal tegen te doen vanavond!
Het is nog verrekte moeilijk om niet aan mijn werk te denken. Ik denk dat ik me er nu pas van bewust ben hoeveel ik dat deed/doe. Pas op de plaats maken is nog verrekte moeilijk zo.

*wordt helemaal gek van de hoofdpijn*

Als ik rare dingen begin te schrijven weten jullie waarom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven