Stripclub

08-03-2020 17:14 108 berichten
Hoi!

Gaat jullie vriend wel eens naar een stripclub? Met bijvoorbeeld een vriend, of alleen bij bijvoorbeeld een vrijgezellenfeest?

Mijn vriend vroeg wat ik er van zou vinden als hij er heen zou gaan tijdens de skivakantie met zijn broer. Ik heb er eigenlijk geen mening over maar vroeg me af hoe jullie meningen/ervaringen zijn!
Volgens mij gaat hij er niet heen, maar ik zou het op geen probleem vinden als die het zou doen.
Alle reacties Link kopieren
Nee.
Ik ben weleens geweest maar eerlijk gezegd vind ik het nogal sneu gedoe van mannen die te veel zuipen, die stoer willen doen maar die het niet zijn. Daarbij is alles in zo een tent erop gericht om je geld uit de zakken te kloppen door er zo weinig mogelijk voor te doen...veel suggestie, een plek waar mannen met weinig inhoud een nog lege portemonnee oplopen. Ik vind het vooral dom.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zou er ook geen probleem mee hebben. Mijn partner heeft dit in het verleden (voordat wij elkaar kenden) weleens gedaan, maar zou er volgens mij nu niks meer aan vinden. Wel schattig dat je vriend je mening erover vraagt.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Nee, in onze familie/vriendenkring alleen maar leuke vrijgezellenfeestjes.

Een kookworkshop.
Boogschieten.
Kanoën.
Bonbons maken.

Geeen stripclub, ook niet voor de dames.
Vraag ff aan je vriend of hij het bij 3 glazen alcohol wil houden. Anders slepen ze hem alsnog naar zo'n hol toe.
Vorig jaar was er een topic van een forummer wiens vriend op skivakantie (jawel) op een andere vrouw was gekropen. Zijn uitleg: 'Ik was dronken.' Zij, overstuur op het forum: "Ik had nu zwanger moeten zijn van ons tweede kind, maar hij is vreemdgegaan. Hoe kan ik hem ooit vertrouwen?" Richtte vervolgens haar woede op andere forummers.

Slotsom: geen stripclub, geen prostituee, geen dronkenschap.
Edit: en ook geen literair evenement.
anoniem_394844 wijzigde dit bericht op 08-03-2020 17:33
3.58% gewijzigd
viva-amber schreef:
08-03-2020 17:25
Ik ben weleens geweest maar eerlijk gezegd vind ik het nogal sneu gedoe van mannen die te veel zuipen, die stoer willen doen maar die het niet zijn. Daarbij is alles in zo een tent erop gericht om je geld uit de zakken te kloppen door er zo weinig mogelijk voor te doen...veel suggestie, een plek waar mannen met weinig inhoud een nog lege portemonnee oplopen. Ik vind het vooral dom.
Precies dat, en daardoor enorm onaantrekkelijk. Echt een afknapper eerste klas als hij dat leuk zou blijken te vinden.
Odense* schreef:
08-03-2020 17:29
Slotsom: geen stripclub, geen prostituee, geen dronkenschap.
Ik had een ex die was vreemdgegaan na een literair evenement dus dat moet ook op het lijstje
ldp schreef:
08-03-2020 17:30
Precies dat, en daardoor enorm onaantrekkelijk. Echt een afknapper eerste klas als hij dat leuk zou blijken te vinden.
Ik hou er wel van, beetje ranzige glamour. Ik ga dan ook gewoon mee.
Odense* schreef:

Een kookworkshop.
Boogschieten.
Kanoën.
Bonbons maken.

Dat lijkt me dan weer wel de hel
Ik ben er ooit geweest op een vrijgezellenfeest. Wat een trieste bedoening. En zo onschuldig is het niet. Het huwelijk werd zelfs bijna afgeblazen.
Murrmurr schreef:
08-03-2020 17:32
Dat lijkt me dan weer wel de hel
Welke activiteit? Of allemaal?

Degenen die niet houden van kanoën, boogschieten of klimmuren, sluiten gezellig aan bij het etentje daarna.

Het vervelende is dat je nooit (echt, nooit) een activiteit vindt die iedereen leuk vindt. Zelf tegen fietsen heeft er wel weer iemand principiële bezwaren.
Alleen samen eten is algemeen geaccepteerd.
anoniem_394844 wijzigde dit bericht op 08-03-2020 17:38
29.06% gewijzigd
Murrmurr schreef:
08-03-2020 17:31
Ik had een ex die was vreemdgegaan na een literair evenement dus dat moet ook op het lijstje
Was het thema “stripverhalen”?
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Murrmurr schreef:
08-03-2020 17:31
Djeez, ben je dan tegenwoordig nergens meer veilig ;-) ?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

oudebaas schreef:
08-03-2020 17:34
Was het thema “stripverhalen”?
;-)
merano wijzigde dit bericht op 08-03-2020 17:35
1.77% gewijzigd
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Odense* schreef:

Een kookworkshop.
Boogschieten.
Kanoën.
Bonbons maken.

Nou, enig.
Nee, ik val niet op mensen die de schimmige sekswereld eigenhandig gaan zitten sponsoren.

Ik ga/kan hem niets verbieden, maar als ik het weet kan hij lekker als vrijgezel doen wat hij wil.
Gelukkig heb ik ( zo ver ik weet) een man die ook niet denkt dat die dames dat allemaal doen omdat ze zo van seks houden.
simon1911 schreef:
08-03-2020 17:34
Ik ben er ooit geweest op een vrijgezellenfeest. Wat een trieste bedoening. En zo onschuldig is het niet. Het huwelijk werd zelfs bijna afgeblazen.
Een huwelijk afblazen vanwege een plat vrijgezellenfeest? Er zal wel meer aan de hand geweest zijn denk ik.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Eurus schreef:
08-03-2020 17:35
Nou, enig.
Alles beter dan kutjes kijken voor geld.

Al zou ik ook voor die voorbeelden denk ik wel vriendelijk bedanken ;-)
Lijkt me simpel. Als hij mag dan jij ook. Vraag hem maar eens wat hij ervan zou vinden als jij regelmatig naar een stripclub gaat.
Verdient nog leuk ook, denk ik.

Luci_Morgenster schreef:
08-03-2020 17:37
Alles beter dan kutjes kijken voor geld.

Al zou ik ook voor die voorbeelden denk ik wel vriendelijk bedanken ;-)
Nou, bonbons freubelen met de meisjes met een wijntje erbij vind ik toch niet heel veel beter :proud:
merano schreef:
08-03-2020 17:37
Lijkt me simpel. Als hij mag dan jij ook. Vraag hem maar eens wat hij ervan zou vinden als jij regelmatig naar een stripclub gaat.
Verdient nog leuk ook, denk ik.
Want zij gaat dan als danser/stripper?
Wanneer je elkaar toestemming moet gaan vragen voor uitjes dan is er sowieso iets vreemds aan de hand. Toestemming vraag je als kind aan je ouders niet aan een gelijkwaardige partner. Zit je daar straks een avond alleen op vakantie je af te vragen waarom je man liever geld uit geeft aan een vreemde naakte vrouw dan dat jullie met zijn allen een gezellig avond hebben...het is zo tokkie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Eurus schreef:
08-03-2020 17:38
Nou, bonbons freubelen met de meisjes met een wijntje erbij vind ik toch niet heel veel beter :proud:
Ik wel. En waarom heb ik al getikt. Ik snap echt niet wat er leuk aan is. En dat mensen denken dat die dames dat allemaal zo gezellig en echt oprecht geil vinden. Debiel is het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven