Stripclub
zondag 8 maart 2020 om 17:14
Hoi!
Gaat jullie vriend wel eens naar een stripclub? Met bijvoorbeeld een vriend, of alleen bij bijvoorbeeld een vrijgezellenfeest?
Mijn vriend vroeg wat ik er van zou vinden als hij er heen zou gaan tijdens de skivakantie met zijn broer. Ik heb er eigenlijk geen mening over maar vroeg me af hoe jullie meningen/ervaringen zijn!
Gaat jullie vriend wel eens naar een stripclub? Met bijvoorbeeld een vriend, of alleen bij bijvoorbeeld een vrijgezellenfeest?
Mijn vriend vroeg wat ik er van zou vinden als hij er heen zou gaan tijdens de skivakantie met zijn broer. Ik heb er eigenlijk geen mening over maar vroeg me af hoe jullie meningen/ervaringen zijn!
zondag 8 maart 2020 om 20:23
Ik heb heel veel respect voor mijzelf. En ook voor de vrouwen die (vrijwillig) een beroep als stripper uitvoeren. En zeker de paaldansacts. Is echt geen sinecure hoor. Waar ik geen respect voor heb zijn sneue mannen. En daar komen er helaas best wel wat van in zo'n tent, jammer voor de dames.cranberryjuice schreef: ↑08-03-2020 19:42Vrouwen hebben deze tijden echt geen respect voor zichzelf met hun ‘ ik zou geen probleem vinden ‘
Nee mijne gaat er niet heen. Krijgt elke vrijdag avond strip show van mij
Sneu vind ik ook een man aan de ketting. Geen respect voor.
zondag 8 maart 2020 om 20:30
zondag 8 maart 2020 om 20:46
Elke vrijdagavond? Tis maar waar je zin in hebt. Wat is het verband met zelfrespect?cranberryjuice schreef: ↑08-03-2020 19:42Vrouwen hebben deze tijden echt geen respect voor zichzelf met hun ‘ ik zou geen probleem vinden ‘
Nee mijne gaat er niet heen. Krijgt elke vrijdag avond strip show van mij
zondag 8 maart 2020 om 21:01
Toch is het zo. Een vond het echt heel smerig (was zoiets als de bananenbar maar dan met meer verlopen types die dingen deden met pingpongballetjes, was allemaal niet zo fris ook).ManOpHetPrikbord schreef: ↑08-03-2020 17:56Een man die zich voordoet als slachtoffer na een bezoekje aan een stripclub, dit geloof je toch niet echt hoop ik?
En de ander was meer een act op locatie, er kwamen hele sneue meisjes binnen. De meeste mannen vonden het niet leuk, een paar wel en de mannen die het niet leuk vonden gingen met de meisjes praten. Het bleek echt foute boel en er moest net gedaan worden of er een vrolijke avond was want anders zouden de mannen die buiten stonden boos worden.
Die hele vriendengroep is uit elkaar gevallen.
zondag 8 maart 2020 om 21:12
Die arme man wil eigenlijk gewoon voetbal kijken of met zijn vrienden de kroeg in maar ja, ze staat alweer klaar
zondag 8 maart 2020 om 22:18
Precies.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
maandag 9 maart 2020 om 07:43
Hangt ervan af. Mijn vriendin kreeg filmpjes onder ogen waarin haar bruidegom met overgave slagroom van de doos van de stripper likte. Bruiloft ging ook niet meer door.
maandag 9 maart 2020 om 07:55
Ga naar een burlesqueavond.
Het enige dat je dan mag gebruiken is je stem om de performer aan te moedigen.
Niemand die het waagt om een vinger uit te steken.
Lilith Dusk.
https://m.youtube.com/watch?v=axL9nF3WLZw
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
maandag 9 maart 2020 om 09:02
Bij een stripact schijnt slagroomlikken wel vaker opgedrongen te worden. Zowel bij mannelijke als vrouwelijke strippers gebeurt dat op vrijgezellenfeestjes. Vaak zonder dat de vrijgezel het echt wil. Maar ja, groepsdruk en drank.
Gelukkig heb ik nooit dergelijke vrijgezellenfeestjes meegemaakt. Mijn ex wel, van haar weet ik dat de slagroomspuit een vast onderdeel is bij mannelijke strippers.
Om hiervoor nou een bruiloft te annuleren...
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
maandag 9 maart 2020 om 09:10
In zo een kring zou ik sowieso niet terecht willen komen. Beter dat je van te voren het licht ziet dan daarna.oudebaas schreef: ↑09-03-2020 09:02Bij een stripact schijnt slagroomlikken wel vaker opgedrongen te worden. Zowel bij mannelijke als vrouwelijke strippers gebeurt dat op vrijgezellenfeestjes. Vaak zonder dat de vrijgezel het echt wil. Maar ja, groepsdruk en drank.
Gelukkig heb ik nooit dergelijke vrijgezellenfeestjes meegemaakt. Mijn ex wel, van haar weet ik dat de slagroomspuit een vast onderdeel is bij mannelijke strippers.
Om hiervoor nou een bruiloft te annuleren...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 9 maart 2020 om 09:35
Dat is een ander verhaal. Ik neem aan dat als je gaat trouwen toch wel een beetje weet hoe je aanstaande in elkaar steekt en wie zijn of haar vriend(inn)en zijn.viva-amber schreef: ↑09-03-2020 09:10In zo een kring zou ik sowieso niet terecht willen komen. Beter dat je van te voren het licht ziet dan daarna.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
maandag 9 maart 2020 om 09:57
Hm..ik snap haar wel. Ze vond hem gewoon ranzig daarna, en had weinig zin iedere keer in de stress te zitten elke keer als hij te diep in het glaasje zou kijken. Inmiddels is ze al weer jaren gelukkig met een andere man. En het vrijgezellenfeest was met zijn allen naar Antwerpen
maandag 9 maart 2020 om 10:21
Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is om een paar dagen voor je bruiloft, beelden te zien waarop je aanstaande met zijn tong in het kruis van een ander zit.
Maar ja, alcohol, groepsdruk etc..
Om daar nu een hele bruiloft voor af te blazen?.. er sudderde vast nog meer onder het oppervlak, en dit was wellicht de druppel??
Maar ja, alcohol, groepsdruk etc..
Om daar nu een hele bruiloft voor af te blazen?.. er sudderde vast nog meer onder het oppervlak, en dit was wellicht de druppel??
maandag 9 maart 2020 om 10:57
Ik zou er niet zoveel problemen mee hebben denk ik. Maar zelf vind ik er geen bal aan, zo'n stripclub. Ben er wel eens geweest in Amerika, vond het maar een goedkope aanfluiting met een heleboel sneuneuzen in het publiek. Ben in hetzelfde land ook in een soort 'high end' stripclub geweest, dat vond ik dan wel weer interessant. Dat was echt meer een grote show en geen zielig gegraai door de mannen. Ook de uitstraling van de locatie was veel beter. De dames hadden het veel meer naar hun zin leek het. Toch zou ik wel een beetje bang zijn voor uitbuiting van personeel etc. Mede daarom vind ik er geen zak aan en kom ik er liever niet.
maandag 9 maart 2020 om 10:59
Ik zou juist balen als ik dit soort uitnodigingen kreeg voor een vrijgezellenfeestje, hoe saai, sorry
Dan ga ik liever naar een stripclub, beetje drinken,samen een beetje lol.
Een stripper op een feestje lijkt me dan weer niks aan en ongemakkelijk.
Maar vind vrijgezellenfeestjes soweiso niet leuk, vaak zo geforceerd met mensen die elkaar niet allemaal goed kennen of niet op één lijn liggen, dus altijd lastig om iets te bedenken wat iedereen leuk vindt.