Stripclub
zondag 8 maart 2020 om 17:14
Hoi!
Gaat jullie vriend wel eens naar een stripclub? Met bijvoorbeeld een vriend, of alleen bij bijvoorbeeld een vrijgezellenfeest?
Mijn vriend vroeg wat ik er van zou vinden als hij er heen zou gaan tijdens de skivakantie met zijn broer. Ik heb er eigenlijk geen mening over maar vroeg me af hoe jullie meningen/ervaringen zijn!
Gaat jullie vriend wel eens naar een stripclub? Met bijvoorbeeld een vriend, of alleen bij bijvoorbeeld een vrijgezellenfeest?
Mijn vriend vroeg wat ik er van zou vinden als hij er heen zou gaan tijdens de skivakantie met zijn broer. Ik heb er eigenlijk geen mening over maar vroeg me af hoe jullie meningen/ervaringen zijn!
maandag 9 maart 2020 om 11:29
Mijn laatste vrijgezellenfeest is alweer 10 jaar geleden volgens mij (iedereen is onderhand wel onder de pannen) Maar ik vond er ook nooit veel aan,, aan die vrijgezellen uitjes.
Nogal een hoog 'Duggar gehalte' idd.
Van zelf bonbons maken tot kettinkjes rijgen.
Menig etentje of borrel met vriendinnen was 100x leuker dan zo'n verplichte middag/avond met een groep waarbij je met minstens de helft niks hebt. Omdat er door een gezamelijke vriendin getrouwd gaat worden.
Ik denk dat mede hierdoor ook van die ballorige 'we gaan naar een striptent' acties ontstaan. Men moet wat he'?!
Maar of het nou allemaal zo enig is?
Nogal een hoog 'Duggar gehalte' idd.
Van zelf bonbons maken tot kettinkjes rijgen.
Menig etentje of borrel met vriendinnen was 100x leuker dan zo'n verplichte middag/avond met een groep waarbij je met minstens de helft niks hebt. Omdat er door een gezamelijke vriendin getrouwd gaat worden.
Ik denk dat mede hierdoor ook van die ballorige 'we gaan naar een striptent' acties ontstaan. Men moet wat he'?!
Maar of het nou allemaal zo enig is?
maandag 9 maart 2020 om 12:05
Nou, misschien was de beste man nog nooit in zo'n situatie geweest?
Ik weet niet hoe mijn vriend in zo'n situatie zou reageren, want ik heb mijn vriend nog nooit dronken meegemaakt. Ook zijn vrienden ken ik niet goed genoeg om in te kunnen schatten wat ze gaan doen met teveel bier op. Zover ik weet is hij ook nog nooit naar een stripclub geweest (betekent natuurlijk niet dat hij nooit geweest is.) Natuurlijk denk ik dat hij geen gekke dingen gaat doen als hij naar een stripclub gaat, maar zeker weten doe je het gewoon nooit.
Wel is monogamie de afspraak tussen ons en daar valt ook gewoon zoenen met een ander onder (als zijnde niet oké.) Dus als hij zoiets met zijn dronken kop doet, tja. Iets doen met als smoes, ik was dronken, vind ik sneu. Blijkbaar niet volwassen genoeg om te begrijpen waar je tax qua alcohol zit, dus ook niet volwassen genoeg om mee te trouwen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 10 maart 2020 om 00:47
Die vrouwen zijn er zelf bij, het is gewoon hun beroep. Ik vind het dus wel erg gemakkelijk om over “vrouwonvriendelijk” te spreken terwijl die vrouwen zelf juist degenen zijn die zich exploiteren (mannen zijn nu eenmaal niet zo dom als die vrouwen die dat wél doen, zou ik bijna willen zeggen). Dus als je als vrouw al niet eens respectvol met jezelf en je lijf omgaat en het openbaar aanbiedt voor geld, waarom verwachten ze dat dan wél van die paar mannen die op hun ‘kijkshows’ afkomen?
dinsdag 10 maart 2020 om 00:53
Ik ook, gatverdammejustagirly schreef: ↑09-03-2020 10:54?
Als mijn aanstaande slagroom van een andere doos likt dan de mijne, trap ik hem er ook uit hoor. Wat een maf.
Overigens gaat mijn man niet naar stripclubs. Zo wel, dan mag hij daar blijven.