Stripclub

08-03-2020 17:14 108 berichten
Hoi!

Gaat jullie vriend wel eens naar een stripclub? Met bijvoorbeeld een vriend, of alleen bij bijvoorbeeld een vrijgezellenfeest?

Mijn vriend vroeg wat ik er van zou vinden als hij er heen zou gaan tijdens de skivakantie met zijn broer. Ik heb er eigenlijk geen mening over maar vroeg me af hoe jullie meningen/ervaringen zijn!
    Murrmurr schreef:
    08-03-2020 17:31
    Ik had een ex die was vreemdgegaan na een literair evenement dus dat moet ook op het lijstje
    ik hoor acuut die sketch nu van Hans Teeuwen over het Literair Cafe.
    Alle reacties Link kopieren
    Luci_Morgenster schreef:
    08-03-2020 17:38
    Want zij gaat dan als danser/stripper?
    Kan hij dan toch moeilijk bezwaar tegen hebben... ;-)
    If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Eggo schreef:
    08-03-2020 17:40
      ik hoor acuut die sketch nu van Hans Teeuwen over het Literair Cafe.
      :rofl: Ik denk dat het zo ongeveer gegaan is, met zo'n dik vadsig schrijverswijf op de plee
      Eurus schreef:
      08-03-2020 17:38
      Nou, bonbons freubelen met de meisjes met een wijntje erbij vind ik toch niet heel veel beter :proud:
      Geef mij dan maar tieten hoor
      Murrmurr schreef:
      08-03-2020 17:47
      :rofl: Ik denk dat het zo ongeveer gegaan is, met zo'n dik vadsig schrijverswijf op de plee
      HELEMAAL VOLPOMPEN! (of iets vergelijkbaars wat ie zei.) geniaal stukje. Ik had beeld zullen we maar zeggen.
      Odense* schreef:
      08-03-2020 17:34
      Welke activiteit? Of allemaal?
      Ja op alles
      Ik ken twee mannen die daarna echt mental issues hebben gehad. Het schijnt nogal zielig voor die meisjes te zijn allemaal.
      Als het zou inhouden dat er heel veel geld doorheen gaat, dat geld niet naar die meisjes toegaat maar naar enge mensen, en nog het allerergst: IK GEEN SEX WANT MAN IN DE WAR zou ik wel pissig zijn ja.
      Luci_Morgenster schreef:
      08-03-2020 17:36
      Nee, ik val niet op mensen die de schimmige sekswereld eigenhandig gaan zitten sponsoren.

Ik ga/kan hem niets verbieden, maar als ik het weet kan hij lekker als vrijgezel doen wat hij wil.
      Gelukkig heb ik ( zo ver ik weet) een man die ook niet denkt dat die dames dat allemaal doen omdat ze zo van seks houden.
      Strippers hebben geen seks, ze dansen en trekken hun kleren uit op de maat van de muziek. Een kennis van mij doet het, ze heeft balletacademie gedaan en het is absoluut 100% vrijwillig.
      Murrmurr schreef:
      08-03-2020 17:31
      Ik had een ex die was vreemdgegaan na een literair evenement dus dat moet ook op het lijstje
      Wel netjes dat hij vreemd gaat op op het juiste culturele niveau.
      De meeste balletdansers mogen niet skien en niet schaatsen dus ik denk niet dat ze in Oostenrijk danst. Ik ben ooit eens met een vriend gegaan. Werden we door de portier gewaarschuwd dat de drankjes behalve blijkbaar de cola erg duur waren. Een mollig dame op vloer en maakte liggend twerk bewegingen, ze leek nogal verveeld. Was zo een tent waar de eenzame mannen worden verleid om een fles Champagne te kopen van 400 euro. Er zijn vast ook mooie shows maar die zitten meer in de hoek van Burlesque.
      viva-amber wijzigde dit bericht op 08-03-2020 18:01
      1.32% gewijzigd
      This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
      Het-groepje schreef:
      08-03-2020 17:49
      Ik ken twee mannen die daarna echt mental issues hebben gehad. Het schijnt nogal zielig voor die meisjes te zijn allemaal.
      Een man die zich voordoet als slachtoffer na een bezoekje aan een stripclub, dit geloof je toch niet echt hoop ik?
      ManOpHetPrikbord schreef:
      08-03-2020 17:56
      Een man die zich voordoet als slachtoffer na een bezoekje aan een stripclub, dit geloof je toch niet echt hoop ik?
      HSP
      08-03-2020 17:54
      Wel netjes dat hij vreemd gaat op op het juiste culturele niveau.
      Anders was ik ook wel beledigd geweest hoor
      Odense* schreef:
      08-03-2020 17:29
      Nee, in onze familie/vriendenkring alleen maar leuke vrijgezellenfeestjes.

Een kookworkshop.
      Boogschieten.
      Kanoën.
      Bonbons maken.

Brrr. Dan ga ik honderd keer liever naar een stripclub.
      Eggo schreef:
      08-03-2020 17:48
      HELEMAAL VOLPOMPEN! (of iets vergelijkbaars wat ie zei.) geniaal stukje. Ik had beeld zullen we maar zeggen.
      https://youtu.be/LHvUw0G9Fv0

Vanaf 1 minuut 5. Briljant stukje idd.
      08-03-2020 17:59
      https://youtu.be/LHvUw0G9Fv0

Vanaf 1 minuut 5. Briljant stukje idd.
      Hulde ik was te lui om het zelf op te zoeken.

Offtopic de sketch over soep eten is ook briljant. Evenals Gunter Schneider.
      Odense* schreef:
      08-03-2020 17:29
      Nee, in onze familie/vriendenkring alleen maar leuke vrijgezellenfeestjes.

Een kookworkshop.
      Boogschieten.
      Kanoën.
      Bonbons maken.

Geeen stripclub, ook niet voor de dames.
      Is deze reactie serieus of sarcastisch?

Klinkt als de hel namelijk :rofl:
      Mijn man ik zijn er allebei nog nooit geweest, ik ben er wel nieuwsgierig naar.
      Ik zou het geen probleem vinden als hij de kans kreeg.
      Verder gaat hij zijn gang maar en mag hij me alles vertellen achteraf. ;)
      Ik ben wel eens naar een ladiesnight night geweest in een stripclub, dan gaan er mannen strippen.
      Toevallig werd ik door een vd mannelijke strippers gegrepen om een showtje te geven.. :bonk:

Ik zou er geen problemen mee hebben als mijn partner eens naar een stripclub gaat, met vrienden en alcohol. Ik zou hem heel veel plezier toewensen.
      Wat vonden jullie nu een echt leuk vrijgezellenuitje?

Behalve dan: eten, nog meer eten.
      En naar een bar toe, waar je vooral niet te veel drinkt, omdat je dan met de woest aantrekkelijke barman in bed belandt.

Stripclub: no way.
      Stripclubs zijn vooral bedoeld om de bezoekende klanten te strippen, dus zoveel mogelijk geld afhandig te maken.
      oudebaas schreef:
      08-03-2020 17:36
      Een huwelijk afblazen vanwege een plat vrijgezellenfeest? Er zal wel meer aan de hand geweest zijn denk ik.
      Tsja, de handelingen die werden verricht door de stripper en de bruidegom-in-spé vielen niet in goede aarde bij de bruid-in-spé. Mogelijkerwijs hebben ook de onbevestigde extra, door de stripper verrichtte, handelingen buiten het zicht van het publiek daaraan bijgedragen.
      Ben er toen ik een jaar of 17 was eens geweest met meiden uit mijn klas.
      Sneu, de stripsters kikkerde op toen ze ons zagen en we kregen een privé show tot ongenoegen van de mannen die er zaten.

Van mij zijn mijn man gerust "mogen" gaan hoor als hij dat eens wil mee maken maar hij is er niet echt het type voor waarschijnlijk vind hij het erg ongepast en gênant.
      Liefhebben
      is meer
      lief
      dan hebben
      Odense* schreef:
      08-03-2020 18:33

Behalve dan: eten, nog meer eten.
      En naar een bar toe, waar je vooral niet te veel drinkt, omdat je dan met de woest aantrekkelijke barman in bed belandt.

Stripclub: no way.
      Stripclubs zijn vooral bedoeld om de bezoekende klanten te strippen, dus zoveel mogelijk geld afhandig te maken.
      Hoezo behalve dat? Waarom moet het perse iets zijn een vrijgezellenuitje? Ik vind iets drinken en/of eten met vrienden gewoon het gezelligst. Ik hoef niet perse te wurksjoppen.

Nu vind ik vrijgezellenfeesten sowieso onzin, maar dat terzijde.
      Odense* schreef:
      08-03-2020 18:33
      Geen een vrijgezellenuitje.

En als het dan toch moet opteer ik voor die bar. Ik zie niet in waarom ik dan per se met de barman in bed zou moeten belanden, dat doe ik normaal toch ook niet.
      Lady*Voldemort schreef:
      08-03-2020 18:40
      En als het dan toch moet opteer ik voor die bar. Ik zie niet in waarom ik dan per se met de barman in bed zou moeten belanden, dat doe ik normaal toch ook niet.
      Hou voor mij een kruk vrij, en ik neem een optie op de barman

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
      Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven