Afknappers
maandag 2 maart 2020 om 18:07
Ik ben nu al enige tijd alleen, lees als in single....en eigelijk ook best happy single. Ben nog lang niet toe aan relatie maar vind het wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen om af en toe wat gezelligs te gaan doen. Nu kwam ik via fb op een site voor gescheiden ouders met kinderen. Ik had zoiets van “ leuk!”. Ik dacht dus serieus dat we konden praten over de dingen waar je tegen aanloopt tijdens en na de scheiding, of hoe je dingen aanpakt met kinderen etc. Waarschijnlijk te naïef gedacht
Ik stelde mij nl voor en kreeg gelijk al via messenger berichten van vage mannen. Daar zit ik dus echt niet op te wachten! Accepteer de verzoeken dan ook niet.
Ik ben van mening dat als je echt iemand wil leren kennen dat je dan af en toe (openbaar) reageert op fb en dan zo verder. Maar nee gelijk opdringerig worden. Ik merk dat ik dan gelijk begin te steigeren. Ik heb daar zo,n hekel aan.
Jullie ook wel zulke afknappers gehad? Ik heb dit onder “relaties” gezet, wist niet pcies onder welke pijler.
Ik ben van mening dat als je echt iemand wil leren kennen dat je dan af en toe (openbaar) reageert op fb en dan zo verder. Maar nee gelijk opdringerig worden. Ik merk dat ik dan gelijk begin te steigeren. Ik heb daar zo,n hekel aan.
Jullie ook wel zulke afknappers gehad? Ik heb dit onder “relaties” gezet, wist niet pcies onder welke pijler.
zaterdag 7 maart 2020 om 22:39
zondag 8 maart 2020 om 23:03
Leuk om te lezen, heel herkenbaar ook!
Ik heb iets ontdekt in mijn relatie wat ik eigenlijk zo'n afknapper vind, ik weet niet goed hoe ik ermee om moet gaan.
We zijn al lang samen, midden 30 en ik ben zwanger van ons eerste kind. Mijn vriend vindt de app Tiktok helemaal fantastisch. Terwijl hij naast me zit op de bank zie ik dat hij filmpjes van halfnaakte meisjes van half zijn leeftijd zit te liken. Ik weet niet of het mijn hormonen zijn, maar ik vond het echt zo kinderachtig en een mega afknapper! De rest van de avond kon ik echt even niets meer van hem hebben.
Ook tegen hem gezegd hoe ik erover dacht trouwens. Hij vond het normaal, maar zou het niet meer doen als ik naast hem zit.
Ik heb iets ontdekt in mijn relatie wat ik eigenlijk zo'n afknapper vind, ik weet niet goed hoe ik ermee om moet gaan.
We zijn al lang samen, midden 30 en ik ben zwanger van ons eerste kind. Mijn vriend vindt de app Tiktok helemaal fantastisch. Terwijl hij naast me zit op de bank zie ik dat hij filmpjes van halfnaakte meisjes van half zijn leeftijd zit te liken. Ik weet niet of het mijn hormonen zijn, maar ik vond het echt zo kinderachtig en een mega afknapper! De rest van de avond kon ik echt even niets meer van hem hebben.
Ook tegen hem gezegd hoe ik erover dacht trouwens. Hij vond het normaal, maar zou het niet meer doen als ik naast hem zit.
maandag 9 maart 2020 om 07:12
Ohjee... nog zo'n tiktok koekoek ventIkhouvanregen schreef: ↑08-03-2020 23:03Mijn vriend vindt de app Tiktok helemaal fantastisch. Terwijl hij naast me zit op de bank zie ik dat hij filmpjes van halfnaakte meisjes van half zijn leeftijd zit te liken.
maandag 9 maart 2020 om 09:18
Waterman26 schreef: ↑09-03-2020 08:59Een drankje met hem doen, best gezellige avond. En dan wakker worden met een tikkie betaal verzoek voor 12.50
Om drie uur s nachts verstuurd.
maandag 9 maart 2020 om 10:46
veel appcontact gehad en vervolgens een superleuke date gehad met n ontzettend leuke man (dacht ik).
Deelde een aantal persoonlijke dingen met hem en kreeg vorige week best heftig vervelend nieuws in de privé sfeer. Ik vertelde hem dat omdat het goed voelde en hij vond het opeens nodig om daar compleet tactloze flauwe grappen over te maken.
Toen ik hem ermee confronteerde zei hij dat dat een gewoonte van hem is, letterlijk zei hij 'ik maak vaak flauwe grappen in moeilijke situaties'
En bedankt voor je meeleven, not..... Dit krijgt dus van mijn kant geen vervolg meer. Wat n trieste karaktereigenschap.
Deelde een aantal persoonlijke dingen met hem en kreeg vorige week best heftig vervelend nieuws in de privé sfeer. Ik vertelde hem dat omdat het goed voelde en hij vond het opeens nodig om daar compleet tactloze flauwe grappen over te maken.
Toen ik hem ermee confronteerde zei hij dat dat een gewoonte van hem is, letterlijk zei hij 'ik maak vaak flauwe grappen in moeilijke situaties'
En bedankt voor je meeleven, not..... Dit krijgt dus van mijn kant geen vervolg meer. Wat n trieste karaktereigenschap.
maandag 9 maart 2020 om 10:47
Zo hey dat is ook erg onbeschoft jaWaterman26 schreef: ↑09-03-2020 08:59Een drankje met hem doen, best gezellige avond. En dan wakker worden met een tikkie betaal verzoek voor 12.50
maandag 9 maart 2020 om 12:23
Dus je steekt je kop in het zand? Onderhoud hij ook contact met deze meisjes en upload hij zelf ook filmpjes?Ikhouvanregen schreef: ↑08-03-2020 23:03Leuk om te lezen, heel herkenbaar ook!
Tik tok is een pedo paradijs.
maandag 9 maart 2020 om 13:33
Is toch net iets minder erg dan de reactie die een vriendin kreeg van haar date toen ze bij hem, toen hij afrekende, vroeg 'wat krijg je van me' en hij antwoordde 'hoofdpijn!'.Waterman26 schreef: ↑09-03-2020 08:59Een drankje met hem doen, best gezellige avond. En dan wakker worden met een tikkie betaal verzoek voor 12.50
maandag 9 maart 2020 om 17:32
maandag 9 maart 2020 om 17:36
Ik heb 1x een blind date gehad. Kwam me ophalen, bosje bloemen bij, zag er leuk uit. Goede start. We gingen uit eten.
Gelukkig maar 1 gang. Hij zei echt nauwelijks iets. Als ik iets vroeg kreeg ik een paar woorden terug. Superongemakkelijk, dus ik praatte de stiltes maar vol en mijn kipfiletje lag maar koud te worden. Ik wist aan het einde van de avond helemaal niks over hem, terwijl ik bleef vragen en doorvragen, en dan maar weer zelf ging praten.
Er is geen tweede date van gekomen, misschien vond hij mij wel heel druk. Wat was dat ongemakkelijk zeg...
Gelukkig maar 1 gang. Hij zei echt nauwelijks iets. Als ik iets vroeg kreeg ik een paar woorden terug. Superongemakkelijk, dus ik praatte de stiltes maar vol en mijn kipfiletje lag maar koud te worden. Ik wist aan het einde van de avond helemaal niks over hem, terwijl ik bleef vragen en doorvragen, en dan maar weer zelf ging praten.
Er is geen tweede date van gekomen, misschien vond hij mij wel heel druk. Wat was dat ongemakkelijk zeg...
maandag 16 maart 2020 om 19:50