jong, hip en in verwachting! (en alles wat veranderd)

19-04-2009 21:29 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Nee sorry, ben niet hip.
Geen ervaring mee, maar veel succes (sterkte). En geluk natuurlijk. Ben erg blij dat dit mij nooit overkomen is. Tegen de tijd dat ik ooit kinderen krijg, ben ik oud en vast hopeloos uit de tijd.
Wat een sneuheid, dit.
Ik ben wel hip, maar niet jong...
quote:skaja schreef op 19 april 2009 @ 21:29:

hoi meiden, k ben 23jaar en inmiddels alweer 34 weken in verwachting van n kleintje. t werd bij 18 weken pas duidelijk dat k zwanger was, dus de beslissing moest heel snel gemaakt worden of we deze verantwoordelijkheid aan wilden en konden gaan. mn vriend en ik besloten van dit babietje te gaan houden en das gelukt!!

maar toch veranderd er zo ontzettend veel!!

van een druk horeca nacht leven, naar avonden en avonden slechte films kijken. van energieke positieve en vrolijke chick, naar energieloze emotionele klaagerd. ik kan mn vrienden niet meer bijbenen en zij mij niet. alles lijkt te veranderen, zonder er enige grip op te hebben!!

wie kent dit er praat r mee?!

Wen er maar aan

Vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent is je leven veranderd en zal nog meer gaan veranderen.

Misschien is nu de tijd om volwassen te worden?
Frankly my dear, I don"t give a damn
wel zwanger, niet jong (zo jong dan), geen chick en zeker niet hip...

hier is al veel veranderd en gaat vast nog veel meer veranderen...;-)

maar goed, ben niet hip dus kan er verder niets over zeggen. Vind het beschikken over "hipheid" wel een vreemd criterium voor een topic..
Ik ben eigenlijk nooit een energieke positieve en vrolijke chick geweest (het woord alleen al brrr)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Maar joh, als 't een meisje wordt, kunnen jullie over veertien jaar vriendinnen zijn en dan lekker samen vrolijk, jong, geil en hip zijn! Prachtig vooruitzicht, toch?
quote:mips schreef op 19 april 2009 @ 21:35:

wel zwanger, niet jong (zo jong dan), geen chick en zeker niet hip...

hier is al veel veranderd en gaat vast nog veel meer veranderen...;-)Da's dan wel weer bijzonder
Nou ja, hoezo sneuheid...

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik kan het me heel goed voorstellen! Ik ben bijna 23 (paar weken) en het zou misschien kunnen zijn dat ik zwanger ben. Ik wilde dat nog niet melden op het forum maar nu ik je stukje lees wil ik toch even reageren. De dingen die je noemt zijn de dingen waar ik het nu over heb met mijn vriend. Stel dat, wat dan, we houden het zeker maar hoe gaat ons leven er dan uit zien. Heel anders dan dat van onze vrienden iig.

Heb je wel goede vrienden waar je dit mee kunt delen? Wat zijn de grootste dingen waar je tegen aan loopt?
Niet hip, niet jong, niet zwanger, geen chick.

Wel pittig, op je 23e na 18 weken ontdekken dat je zwanger bent. En lijkt me wel een heftige verandering voor je zo te lezen.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
haha, Star maar ik ben toch geen kuiken... misschien wel een ongelofelijk lekker wijf (met zwangere toeter) maar een chick..nope. Ligt de leeftijdsgrens voor Chicks niet ergens bij 15 jaar..?
eindelijk herkenning, eindelijk een topic waar ik ook mee kan schrijven
Fleurtje sorry, maar ik vat jouw reacties echt op als lullig. Alsof je TO belachelijk zit te maken. Eigenlijk niet alleen hier, maar bijna overal waar je schrijft.
Na deze reacties is energieke, vrolijke chick vast al helemaal niet meer vrolijk!

(Enne, skaja, als een werkwoord een persoonsvorm is, is het altijd stam + t en nooit stam + d!)
Skaja...naar aanleiding van je topic titel dacht ik dat het een heel positief verhaal zou zijn, maar volgens mij zie je het zelf anders.

Ik kan me indenken dat het veel aanpassingsvermogen vergt als een kindje niet gepland is. Maar ik neem aan dat je hier samen met je partner goed over nagedacht hebt...Voor je vrienden verandert er inderdaad niet veel, zij gaan door met leven zoals ze altijd gedaan hebben. Dit zal voor jullie niet zo zijn en nu je voor dit kindje hebt gekozen, zullen je prioriteiten waarschijnlijk ook heel anders komen te liggen. Waarom vind je jezelf emotieloos?

Ik ben drie jaar ouder, maar ik vind mezelf ook nog jong en hip Ik ben nu 24 weken zwanger.
quote:arwen173 schreef op 19 april 2009 @ 21:38:

eindelijk herkenning, eindelijk een topic waar ik ook mee kan schrijvenThee tegen mijn scherm.
TO hoop dat je je niet laat wegjagen door die ouwe zure wijven vrouwen hier. Zou echt jammer zijn.
quote:ambrosia9 schreef op 19 april 2009 @ 21:39:

Fleurtje sorry, maar ik vat jouw reacties echt op als lullig. Alsof je TO belachelijk zit te maken. Eigenlijk niet alleen hier, maar bijna overal waar je schrijft.

Maar soms is ze ook heul lief (zoals in mijn huiltopic) en dan betekent dat juist extra veel!

(En nou ga ik niet zeggen dat ik het ook heel vaak met 'r eens ben, want anders is het wel erg suck-up allemaal.)
Heb jij nog wat nuttigs toe te voegen behalve je eerste reactie Ambrosia?
quote:pixymama schreef op 19 april 2009 @ 21:42:

[...]

Maar soms is ze ook heul lief (zoals in mijn huiltopic) en dan betekent dat juist extra veel!

(En nou ga ik niet zeggen dat ik het ook heel vaak met 'r eens ben, want anders is het wel erg suck-up allemaal.)Ik weet dat ze ook heel lief kan zijn, maar het valt me op dat ze de laatste tijd overal waar ik kijk vooral dit soort reacties post. Beetje jammer.
Pixy! (off topic dit) Hoe is het met je?
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
quote:Star schreef op 19 april 2009 @ 21:43:

Heb jij nog wat nuttigs toe te voegen behalve je eerste reactie Ambrosia?Hey Star, jij ook hier, gezellig!! Gelukkig ben jij hier om hele hele zinvolle reacties te schrijven. Mijn eerste reactie is voor TO, als ze daar op reageert zal ik braaf weer verder zinvolle reacties terugschrijven.
Niet jong, niet zwanger (nooit geweest ook) maar gelukkig nog best wel hip volgens mijn überhippe nichtje en haar vriendinnen.

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er maar van en dat alles goed mag gaan!

Tip; laat de breezahtaal achterwege (geen k maar ik, geen mn maar mijn, geen t maar het) dan heb je het hier al een stuk makkelijker

Broos: Spannend!!!!!!!!!!!!!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven