Zwanger worden februari 2020 met tabel

31-01-2020 22:46 442 berichten
Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
naamNODrondeleeftijdbijzonderheden
Kees-je9-4127/331e kindje
konijntje777. 3-42322e kindje
Grenade24-3231/31 2e kindje
Roo93 27-3226 2e kindje
Suzan-J 8-3 229/321e kindje
Nature2020 18-032252e kindje
MolligPaard nb 0-1302e kindje
D0ris30-3 2 (sinds groen licht na pauze)291e kindje, MA 9w juni 2019, ziekte van Asherman na hysteroscopie miskraamrest
Sha198829-022312e kindje
Suuteke34 1271e kindje
Lullaby- 20-3 1 30 1e kindje. Heel lange cyclus
Pina_colada 22-3??1331e kindje. Nog geen duidelijkheid over cyclus
Makaloly 24-03230zwanger van ons eerste kindje na de tweede IUI behandeling

:cheer2: Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite.
..
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-12-2020 13:54
Reden: Twitterlinkje verwijderd
45.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met de vrouwen op het wachtbankje ? :-D
Hier gaat het prima, still waiting.
Gisteren voor de zekerheid een test gedaan, deze was negatief. Zou evt ook nog kunnen dat ik te vroeg heb getest, omdat ik ook mn eisprong niet kon vinden, maar daar ga ik niet vanuit.
Deze week met vriend en schoonouders op wintersport, dus even de focus eraf :)
Hoe gaat het met de rest?
Spannend meiden. Helaas geen nieuwe positieve testen zie ik :(..
Op naar de volgende maand!

Hier geen nieuws, april pas weer ziekenhuis, volgende week ergens eisprong. We proberen het wel, wie weet, maar ik hoop gewoon diep dat het geen slecht nieuws is in april (dus dat ik paniek en het niet weer verkleefd is). Fingers crossed.

Suzan, veel plezier op wintersport!
Jammer Suzan en Doris dat jullie ook geen positieve test in handen hadden :-(

Heel veel succes in het ziekenhuis Doris in april. Hopelijk krijg je goed nieuws.

Hopelijk wordt deze maand een vruchtbare maand!
Hier nog ongeveer 1 1/2 week tot de eisprong. En dan hopen dat we geen coronavirus krijgen :lol: :-o
He meiden,

ik ben a little late to the party, maar vroeg me af of ik misschien met jullie mee mag schrijven? Wij zijn in februari ook begonnen namelijk en ik merk dat ik enorm de behoefte heb om te delen met anderen (maar het nog niet aan de grote klok wil hangen). Lijkt me fijn om mee te kunnen schrijven op dit forum!
Kan me ook voorstellen dat jullie al een tijdje met elkaar schrijven en de groep "vol" is hoor! Laat maar weten :-) dan zal ik me bij groen licht even goed voorstellen ;)
Hey lullaby, tuurlijk mag je mee schrijven! Fijn hè als je ergens al dingen kan delen.
Je mag je zelf toevoegen aan de tabel als je wilt.
Super leuk Konijntje! Inderdaad echt heel fijn om te kunnen delen. Ga er straks ook even voor zitten om al jullie verhalen terug te lezen.

Wij zitten nu in ronde 1. Eigenlijk hadden we al veel eerder willen beginnen maar ik had nog allerlei onderzoeken ivm een negatieve pap uitslag (pap 3 en hpv) waardoor we moesten wachten. Tussendoor ook nog een lange reis naar Azie en ivm Zikavurus durfden we het nu aan. Nu is de uitslag inmiddels helemaal goed (pap1 en geen hpv meer) en konden we dus gaan beginnen!

Mega spannend :-D Want het is ons eerste kindje. Ik ben 30 en mijn vriend is 38.

Mijn cyclus is enorm lang (gemiddeld 44 dagen) maar ik voel wel altijd heel duidelijk mijn eisprong. Nu met deze eerste poging toch aan de slag gegaan met ovulatietesten omdat ik 'm echt niet wilde missen (je bent zo 1,5 maand verder met mijn cyclus voor een volgende poging). Daarbij is mijn vriend voor zijn werk veel weg, dus als we deze zouden missen kwam het erop neer dat de volgende poging pas in juni zou zijn ofzo o_o

Lang verhaal kort; eisprong is inmiddels geweest. Ik voelde 'm zelf al aankomen 's ochtends en ook de test liet een duidelijke streep zijn. Erg goed gebruik van gemaakt ;)

Eisprong zou 6 maart geweest zijn. En eigenlijk voel ik vanaf dat moment van alles.
Even een lijstje van dingen waar ik allemaal "last" van heb:

- hele gevoelige borsten
- Krampen in onderbuik
- Misselijk
- Rare trek
- Stemmingswisselingen (emo!)
- Geur lijkt versterkt?
- Vieze smaak in mond (bloedsmaak)
- “Raar” algeheel gevoel
- Vaker plassen
- Hele droge mond
- Lage rugpijn
- Hoofdpijn
- Duizelig

Dus ik vraag me enorm af of het deze eerste keer al raak zou kunnen zijn?
NOD is 20 maart!
Ha Lullaby welkom. Leuk dat je erbij komt. Spannend allemaal he, ik merkte ook van alles aan mn lichaam. Ik ben gisteren ongesteld geworden dus op naar de volgende ronde!
Maar het zou in jouw geval echt super goed zo kunnen zijn dat je zwanger bent! Ga voor je duimen.
Spannend lullaby! Vaak krijg je pas symptomen na de innesteling, maar kan natuurlijk ook eerder! Nog even afwachten dus :-D

Balen Suzan dat je ongesteld bent geworden!
Ja i know! Veel te vroeg om al echt iets te kunnen merken natuurlijk. Maar zit dus wel al volop in de mindfucks. Dacht nog van tevoren dat ik er heel relaxed in zou staan, maar niet dus... :facepalm:

Hoe gaan jullie daar mee om? Of hebben jullie daar niet zoveel last van?

Balen Suzan! Op naar de volgende ronde :D
Ik was er ook veel meer mee bezig dan ik van te voren gedacht had. Toen ik eenmaal ongesteld was baalde ik eerst maar er viel ook wat stress weg.
Aankomende ronde hoop ik er luchtiger in te staan.
Ik dacht ook dat ik er super relaxed mee om zou gaan, maar blijk wbt zwangerschapswens wel een control freak haha.
Hier is de spanning weer terug. Was ongesteld maar het duurde maar 1,5 dag dus ga zodra ik thuis ben weer testen.

T valt nu eenmaal niet te plannen :bonk:
Welkom Lullaby. Volgens mij is vier dagen na je eisprong al kwaaltjes wel heel vroeg. Mijn ervaring is wel dat je in die periode van alles voelt of denkt te voelen. Maar het zou natuurlijk mooi zijn als het raak is.

Haha kan me voorstellen dat je thuis nog weer gaat testen Suzan. Is wel een hele korte ongesteldheid dan.

Hier alles goed. Volgens mijn app is mijn eisprong net geweest. Volgende week zal het wel weer spannend worden
Wat spannend allemaal lieve dames! Lees mee hoor! Maar ben zo verrot moe dat niet altijd lukt om te reageren. Weet dat m’n duimen draaien.
Hier vandaag 9+1 volgende week woensdag nog keertje echo :popcorn:
En Suzan, nog getest ?

Door de corona gekte zitten we van de week veel thuis. Ideaal voor de vruchtbare dagen ;-) .
Haha ja ik dacht ook al aan een babyboom over 9 maanden door Corona!
Haha ja zei ik ook al tegen man .
Suuteke34 schreef:
14-03-2020 15:33
Haha ja ik dacht ook al aan een babyboom over 9 maanden door Corona!
Het doet mij juist wat meer twijfelen over de volgende ronde. Op deze heb ik nu namelijk geen invloed meer op. Maar over de volgende had ik vanwege de feestdagen al wat twijfels, maar nu denk ik juist door de corona erbij echt te gaan overslaan. Vooral omdat de controles nu al aangepast worden. Je alle afspraken alleen moet gaan. En dat zijn de maatregelen van nu. Ik verwacht dat het nog wat aangescherpt gaat worden. De vorige zwangerschap vond ik het heel fijn om wat extra echo's te doen en hartje te luisteren tussendoor. Als dat niet kan ben ik bang dat ik er juist alleen maar stress door r krijg. Maar we wachten af hoe hard het zal gaan
Konijntje777 schreef:
14-03-2020 09:26
En Suzan, nog getest ?

Door de corona gekte zitten we van de week veel thuis. Ideaal voor de vruchtbare dagen ;-) .
Ja getest. Negatief :)
Dus toch gewoon een erg korte cyclus én menstruatie.

Ja, hoop dat de mensen ook de pil en/of condoom inslaan nu :devil:
Ik heb er ook over nagedacht. Maar zou het deze ronde gaan lukken, dan hebben we pas in mei de eerste afspraak. Ik hoop dat het coronavirus dan ver onder controle is.

Jammer suzan !
Ja, lastig deze ronde. Ik twijfel ook.
Het liefst zouden we gewoon aan de slag gaan, maar ik vind het idee dat ik dan mogelijk net zwanger ben tijdens deze situatie ook een beetje eng. Vooral omdat we ook niet weten hoe lang het nog gaat duren, en wat er verder nog kan gaan gebeuren.

Hoe staan jullie daar in?
Ja ik vind het ook eng. Er is ook nog zo weinig over bekend. Ik heb nog niets gelezen over zwangere vrouwen en corona.

Okkie; hoe voel jij je? Bij mij in de buurt zijn alle extra controles afgezegd, gaat jouw echo wel door?

Verder ben ik thuis aan het werk. Sinds gisterochtend een loopneus en keelpijn. Kan heel goed hooikoorts zijn, maar omdat ik dus net terug ben uit Oostenrijk mag ik niet naar werk komen. Wel erg lastig, want normaal gesproken kan ik niet zomaar thuis werken.
Vriend werkt ook thuis, dus wel extra mogelijkheden als de vruchtbare periode weer komt :hihi:
Inmiddels is er bekend dat Corona geen risico’s geeft op miskramen, vroeggeboorte en in China zijn de eerste Corona baby’s geboren als in moeders die tijdens zwangerschap Corona hadden. Het gaat goed met De baby’s. Het gaat wel om maar 4 baby’s, andere situatie zijn niet bekend . Stelt mij wel wat gerust.
M’n echo gaat wel door gezien spanningen in deze zwangerschap, wel zonder man . Dus we gaan facetimen

Over een ronde overslaan, je weet niet of je zwanger raakt en het is sowieso allemaal niet te plannen. Er is altijd wel wat. En als je thuis kan werken in de eerste weken van je zwangerschap is dat echt wel prettig. (Dacht belicht even de andere kant ;) )
Ja dat is zeker waar!
Ik zit sowieso de komende 3 weken thuis, en wie weet hoeveel langer. Lijkt me inderdaad best fijn dat mocht het nu lukken om even thuis te zijn. Kan makkelijk thuiswerken, en m’n vriend nu ook, dus ja; wel handig met de vruchtbare dagen ;)

Het zou ook kunnen dat we nog maanden in deze situatie zitten... Zo lang kan ik niet meer wachten hoor :d
Wel lastig, want er is nog weinig bekend over corona mbt zwangerschappen.
Dat is fijne informatie okkiepetite!
Vooral omdat je niet weet hoelang het corona virus gaat duren willen wij het niet uitstellen.
Als het deze maand raak is dan moeten we maar videobellen tijdens de controles

Hoe gaat het met iedereen?

Hier in afwachting van het gouden ei :-D .. ik verwacht vrijdag! Spannend :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven