Ladies Room
vrijdag 10 april 2009 om 09:01
Hoi Viva forumsters,
Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !
En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :
Klik even op deze link :
http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related
Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !
En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :
Klik even op deze link :
http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related
zondag 19 april 2009 om 11:48
Goeiemorgen allemaal (nou ja, de ochtend is al bijna voorbij). De afgelopen paar dagen was ik druk met allerlei dingen, dat ik geen tijd om hier langs te komen.
Ik heb wel gebruikt gemaakt van de wc's bij anderen.
Ik volg sinds het begin de serie Samantha Who met Christina Applegate. Ik vond het wel een leuke naam voor een nickname, vandaar Applegate als nickname.
Ik woon in het noord-oosten van de provincie Brabant, woon samen met een schat van een vriend en een hond en werk zelf in de verzekeringen.
Het op een terras (al dan niet thuis) zitten is zeker één van mijn favoriete bezigheden in de zomer of als de temperatuur in het voorjaar boven de 20 graden komt en we uit de wind in de zon zitten.
Toen ik gisterenavond thuis kwam, had mijn vriend alle was gewassen en gestreken, de schat. Hoe noem je dat ook alweer?
Ik heb wel gebruikt gemaakt van de wc's bij anderen.
Ik volg sinds het begin de serie Samantha Who met Christina Applegate. Ik vond het wel een leuke naam voor een nickname, vandaar Applegate als nickname.
Ik woon in het noord-oosten van de provincie Brabant, woon samen met een schat van een vriend en een hond en werk zelf in de verzekeringen.
Het op een terras (al dan niet thuis) zitten is zeker één van mijn favoriete bezigheden in de zomer of als de temperatuur in het voorjaar boven de 20 graden komt en we uit de wind in de zon zitten.
Toen ik gisterenavond thuis kwam, had mijn vriend alle was gewassen en gestreken, de schat. Hoe noem je dat ook alweer?
zondag 19 april 2009 om 14:01
Heb de tuin wel even afgemaakt vandaag, ga het morgen even doen met de hoge druk spuit....maar woon in een vrij rustige buurt, hoor nu ook lekker de vogeltjes fluiten, ook de buren zitten buiten dus ga maar geen herrie maken. Maar goed morgen weer een dag ben dan nog lekker een dagje vrij.
Gister lekker wezen stappen. Was erg gezellig, en de wijntjes waren ook weer erg lekker.
Nu lekker bijkomen.
Zijn jullie nog leuke dingen aan het doen vandaag?
Gister lekker wezen stappen. Was erg gezellig, en de wijntjes waren ook weer erg lekker.
Nu lekker bijkomen.
Zijn jullie nog leuke dingen aan het doen vandaag?
zondag 19 april 2009 om 21:55
Zozo, het was gezellig op de wc vandaag
morgen zal ik wat vaker gaan (op het werk drink ik ook meer).
Leuk om zo wat meer over jullie vaste toiletbezoekers te weten te komen
En grappig dat er relatief veel 'Brabo's' zijn. Represent!
Ben vandaag naar het vandaag niet zo zonnige Tilburg geweest om een toneelstuk te bekijken. Vriendinnetje is regie assistente daarbij. Was wel goed, ondanks dat theater niet echt mijn ding is.
Heerlijk he, die metro mannen? De mijne is dat helaas niet zo, maar hij doet wel ontzettend veel zijn best voor het huishouden en andere dingen, speciaal voor mij. Dat maakt hem wel heel lief
Tot morgen allemaal! Slaap lekker
Leuk om zo wat meer over jullie vaste toiletbezoekers te weten te komen
Ben vandaag naar het vandaag niet zo zonnige Tilburg geweest om een toneelstuk te bekijken. Vriendinnetje is regie assistente daarbij. Was wel goed, ondanks dat theater niet echt mijn ding is.
Heerlijk he, die metro mannen? De mijne is dat helaas niet zo, maar hij doet wel ontzettend veel zijn best voor het huishouden en andere dingen, speciaal voor mij. Dat maakt hem wel heel lief
Tot morgen allemaal! Slaap lekker
zondag 19 april 2009 om 21:56
Zo, dat lucht op. Net terug vanuit het noorden. Turbulentie onderweg en vlak voor de landing. Het waait enorm hier en ik was blij dat de wind van schuin achter kwam (ik vind die windstoten tegen de zijkant van de auto niet grappig).
Zenna; Hij is nu niet echt stoer, zit wel een leuk koppie op maar iets te gespierd voor mij. Toch bedankt voor het zoeken.
De katten zijn blij dat ik weer thuis ben, eentje ligt nu dus op schoot (eigenlijk een beetje in de weg).
Vanochtend naar het zwembad geweest, hier heb je verwarmde buitenbaden, heerlijk, en daarna nog op het balkon in de zon gezeten. Toen ik hier aankwam hoosde het. . .
Zenna; Hij is nu niet echt stoer, zit wel een leuk koppie op maar iets te gespierd voor mij. Toch bedankt voor het zoeken.
De katten zijn blij dat ik weer thuis ben, eentje ligt nu dus op schoot (eigenlijk een beetje in de weg).
Vanochtend naar het zwembad geweest, hier heb je verwarmde buitenbaden, heerlijk, en daarna nog op het balkon in de zon gezeten. Toen ik hier aankwam hoosde het. . .
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 20 april 2009 om 09:27
Goeie Morugu iedereen ! Nou gister ben ik niet geweest, ik had visite en vond het mischien een beetje onbeleefd staan om dan toch achter de PC te kruipen, nee dat kan natuurlijk niet. Daarna werd ik nog even getrakteerd op een migraine aanval, dus dan weet je het wel ... Nou Snjootje je bent veilig terug gekomen, goed zo. Jammer, ik dacht dat ik een leuke Viking voor je had gevonden, maar nee hoor, weer afgekeurd ... Nou ik zal nog effe voor je zoeken dan ...
Nou ik zie dat Lintje ook weer back to work is ! Ja als jij hier komt dan weten we het alweer Nou ja zolang je de Ladies Room maar niet door elkaar haalt met het bedrijfstoilet dan ....
Nou ik zie dat Lintje ook weer back to work is ! Ja als jij hier komt dan weten we het alweer Nou ja zolang je de Ladies Room maar niet door elkaar haalt met het bedrijfstoilet dan ....
maandag 20 april 2009 om 09:32
Goedemorgen! Weer een gebroken nacht! Krijg de HIK van die hoest! Vanmorgen meteen de huisarts gebeld: krijg je zo'n assistente die het allemaal wel eens even zal vertellen... Heeft u dit al geprobeerd, en dat.. MENS ik SLAAP NIET! En ik ben er CHAGRIJNIG door! GEEF me een afspraak met de arts voor ik BOOS wordt!
Nu dacht ik dat alleen maar natuurlijk, maar ik had t het liefst willen zeggen...
Zit nu met een enorme bak koffie verkeerd en een houten kop en de radio aan. Heb m op radio 2 gezet, want hoorde laatst dat t de week van de jaren 70 is. (bij mijn moeder want die heeft m daar altijd op staan) vind dat wel lekker wakker worden nu ff...
Deze bijvoorbeeld was wel even lekker: http://www.youtube.com/watch?v=hKsAgXH9ci4
maandag 20 april 2009 om 10:30
@Snjo - ik had begrepen dat je in IJsland woonde! Weet ook niet waar ik dat vandaan heb gehaald, dan
@Zenna - Zo, ik heb wel een indruk achter gelaten, hè Gelukkig hoef ik niet zo vaak naar het bedrijfstoilet, hoor!
@Janae - Wat vervelend dat je zo slecht slaapt! Heb je enig idee hoe het komt? Stress? Hooikoorts? Ik ben voor die twee beiden nogal gevoelig, maar het gaat de laatste tijd gelukkig juist heel goed bij mij.
@Zenna - Zo, ik heb wel een indruk achter gelaten, hè Gelukkig hoef ik niet zo vaak naar het bedrijfstoilet, hoor!
@Janae - Wat vervelend dat je zo slecht slaapt! Heb je enig idee hoe het komt? Stress? Hooikoorts? Ik ben voor die twee beiden nogal gevoelig, maar het gaat de laatste tijd gelukkig juist heel goed bij mij.
maandag 20 april 2009 om 11:28
Hoesten hoesten en nog eens hoesten Linndaatje. GEK word ik ervan! Zit net te googlen kom ik kinkhoest tegen! Mén, dat is eng, lijkt er precies op, maar daar ben je toch tegen ingeënt? Morgen toch eens vragen...
Snjo woont toch ook in IJsland? Dat heb ik tenminste ook begrepen!
O nu moet ik eerst rennen... zit met samengeknepen knieën...
Snjo woont toch ook in IJsland? Dat heb ik tenminste ook begrepen!
O nu moet ik eerst rennen... zit met samengeknepen knieën...
maandag 20 april 2009 om 11:35
Heb je geen hooikoorts? Was bij mij ook veel hoesten dit jaar. Sinds ik aan de medicijnen zit heb ik er geen last meer van.
Hooikoorts kun je 'zomaar opeens' krijgen en ook weer kwijtraken, dus dat zou het altijd kunnen zijn...
Hoop in ieder geval dat je morgen wat wijzer wordt...
About Snjo... Hoezo dan 'terug uit het noorden'?
Hooikoorts kun je 'zomaar opeens' krijgen en ook weer kwijtraken, dus dat zou het altijd kunnen zijn...
Hoop in ieder geval dat je morgen wat wijzer wordt...
About Snjo... Hoezo dan 'terug uit het noorden'?
maandag 20 april 2009 om 11:36
Goedemorgen Ladies!
Ben btw nieuw hier dus ik stel me even voor!
Ik ben m0nkie, 22 jaar en ik woon in rotterdam samen met mijn 2 beste vriendinnetjes.
zit nu op mn afstudeerstage soort van te werken aan mijn scriptie en zoals jullie zien gaat dat nie zo vlot aangezien ik hier op het forum zit..
en nu ga ik ff verder kijken op wat voor leuke topics ik kan reageren
Ben btw nieuw hier dus ik stel me even voor!
Ik ben m0nkie, 22 jaar en ik woon in rotterdam samen met mijn 2 beste vriendinnetjes.
zit nu op mn afstudeerstage soort van te werken aan mijn scriptie en zoals jullie zien gaat dat nie zo vlot aangezien ik hier op het forum zit..
en nu ga ik ff verder kijken op wat voor leuke topics ik kan reageren
maandag 20 april 2009 om 12:02
Welkom m0nkie. Schrijf ik t zo goed?
Ben eigenlijk zelf niet veel verder gekomen dan dit topic hihihi.
Snjo ging toch met n vliegtuigje naar t noorden van IJsland? Of heb ik t nou verkeerd begrepen? Ja toch?
Hooikoorts? Zo maar ineens krijgen? Ok, zal t morgen ook doorgeven aan de huisarts!
AH, krijg een sms van vriendje: hoe t nu met me gaat... lieeeffff he! *smelt*
Ben eigenlijk zelf niet veel verder gekomen dan dit topic hihihi.
Snjo ging toch met n vliegtuigje naar t noorden van IJsland? Of heb ik t nou verkeerd begrepen? Ja toch?
Hooikoorts? Zo maar ineens krijgen? Ok, zal t morgen ook doorgeven aan de huisarts!
AH, krijg een sms van vriendje: hoe t nu met me gaat... lieeeffff he! *smelt*
maandag 20 april 2009 om 12:03
Welkom, M0nkie!
Welke studie doe je? Afstuderen is niet niks, ik ben er net klaar mee (november)... Plannen voor hierna?
@Janae - Oh, dat heb ik gemist dan zal wel niet erg wakker zijn geweest op dat moment.
Lief van je vriendje ja
Welke studie doe je? Afstuderen is niet niks, ik ben er net klaar mee (november)... Plannen voor hierna?
@Janae - Oh, dat heb ik gemist dan zal wel niet erg wakker zijn geweest op dat moment.
Lief van je vriendje ja
anoniem_54455 wijzigde dit bericht op 20-04-2009 12:06
Reden: foutje
Reden: foutje
% gewijzigd
maandag 20 april 2009 om 12:08
hey Linndaatje!
ik doe international communication & media (klinkt bijzonder is het niet.. tis gewoon communicatie & media maar dan in het engels
)
mijn plannen voor hierna zijn denk ik werk zoeken in rotterdam bij een reclame bureau of een klein evenementen bureau.. of iets in de externe communicatie afdeling.. maar ja ik zie wel wat ik vind of wat aankomt vliegen..
heb jij al werk gevonden wat aansluit op je studie en was het makkelijk om te vinden?
ik doe international communication & media (klinkt bijzonder is het niet.. tis gewoon communicatie & media maar dan in het engels
mijn plannen voor hierna zijn denk ik werk zoeken in rotterdam bij een reclame bureau of een klein evenementen bureau.. of iets in de externe communicatie afdeling.. maar ja ik zie wel wat ik vind of wat aankomt vliegen..
heb jij al werk gevonden wat aansluit op je studie en was het makkelijk om te vinden?