Onzin klets en zeurtopic part deux
vrijdag 15 november 2019 om 09:12
Feest! Happy new topic!
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
maandag 9 maart 2020 om 09:16
Fijne dag Dolfje.
Ik ben ook al wakker, vanmiddag werken.
Net ontbeten en even wat in huis gerommeld.
Mijn moeder komt zaterdag hierheen (ik heb geen auto, zij wel..) om wat rommel naar de kringloop en afvalstation te brengen en ik ben een aantal dingen aan het verzamelen. Ik overdrijf weer lekker want mn hele rommelkamer staat nu vol haha.
En komend weekend lekker alles weg, heerlijk af en toe even opruimen.
(Alhoewel ik heb nooit zin om te beginnen maar als je eenmaal begonnen bent is het wel lekker..)
Ik ga zo maar even een stukje wandelen.
Fijne dag allen..
Ik ben ook al wakker, vanmiddag werken.
Net ontbeten en even wat in huis gerommeld.
Mijn moeder komt zaterdag hierheen (ik heb geen auto, zij wel..) om wat rommel naar de kringloop en afvalstation te brengen en ik ben een aantal dingen aan het verzamelen. Ik overdrijf weer lekker want mn hele rommelkamer staat nu vol haha.
En komend weekend lekker alles weg, heerlijk af en toe even opruimen.
(Alhoewel ik heb nooit zin om te beginnen maar als je eenmaal begonnen bent is het wel lekker..)
Ik ga zo maar even een stukje wandelen.
Fijne dag allen..
maandag 9 maart 2020 om 09:56
Herkenbaar Phoebe. Ik heb ook een grote boodschappentas klaarstaan voor kringloopcentrum.
En ik wil op den duur ook een nieuw vloerkleed, dus moet dan ook een ritje naar de stort. Hopen dat ie trouwens in mijn auto past
Deze ochtend vrij, kan ik mooi de was opruimen. Nog even painten en vanmiddag werken.
Ik ga vanavond weer op de vegetarische toer. Ik had gespaard voor een boodschappenpakket van de supermarkt hier, en daar zat dus een vegetarisch stoofpotje in. Ik wil wat minderen met vlees dus ik ga het eens mooi uitproberen. Misschien is het niks, dan weet ik dat voor de volgende keer haha.
En ik wil op den duur ook een nieuw vloerkleed, dus moet dan ook een ritje naar de stort. Hopen dat ie trouwens in mijn auto past
Deze ochtend vrij, kan ik mooi de was opruimen. Nog even painten en vanmiddag werken.
Ik ga vanavond weer op de vegetarische toer. Ik had gespaard voor een boodschappenpakket van de supermarkt hier, en daar zat dus een vegetarisch stoofpotje in. Ik wil wat minderen met vlees dus ik ga het eens mooi uitproberen. Misschien is het niks, dan weet ik dat voor de volgende keer haha.
maandag 9 maart 2020 om 10:13
Sinds 7u wakker. Bijna tijd voor ontbijt 
Heb niet erg veel ontbijtspul in huis dus benieuwd wat voor ongezonde meuk ik in de super ga kopen als ik dadelijk nog steeds trek heb
Ik ben meestal van het motto: als je niets doet raak je in een week van de (kriebel)hoest af als je middeltjes koopt duurt het 7 dagen. Maar mogelijk ga ik toch eens kijken wat het winkelcentrum te bieden heeft op dit gebied...
Heb niet erg veel ontbijtspul in huis dus benieuwd wat voor ongezonde meuk ik in de super ga kopen als ik dadelijk nog steeds trek heb
Ik ben meestal van het motto: als je niets doet raak je in een week van de (kriebel)hoest af als je middeltjes koopt duurt het 7 dagen. Maar mogelijk ga ik toch eens kijken wat het winkelcentrum te bieden heeft op dit gebied...
maandag 9 maart 2020 om 12:24
morgen
inmiddels middag
ik heb mijn eerste avond dienst dus kon uitslapen .. helaas stond vriend om 10.00 naast mijn bed want hij dacht dat ik telaat was
snel boodschappen gehaald ga straks een snelle spaghetti in elkaar flansen.
@phoebes hihi, ik denk dat poes een beetje van slag was... hij heeft chronisch aandacht tekort.
omg schei uit met mij HAHAH ik ben gek op roti
ik moet ook gaan opruimen niet dat ik veel rommel heb... maar ik wil het huis beetje gaan inrichten en er een thuis van maken... does that make any sense?
hahahah heb een ingebouwde muur kast en dat wordt project nummer 1
ik heb mijn eerste avond dienst dus kon uitslapen .. helaas stond vriend om 10.00 naast mijn bed want hij dacht dat ik telaat was
snel boodschappen gehaald ga straks een snelle spaghetti in elkaar flansen.
@phoebes hihi, ik denk dat poes een beetje van slag was... hij heeft chronisch aandacht tekort.
omg schei uit met mij HAHAH ik ben gek op roti
ik moet ook gaan opruimen niet dat ik veel rommel heb... maar ik wil het huis beetje gaan inrichten en er een thuis van maken... does that make any sense?
Relax we're all crazy, it's not a competition
maandag 9 maart 2020 om 16:05
Ik ben een beetje opgefokt. Kon op het werk door iets niet vooruit en heb dus niet veel kunnen voorbereiden wat ik van de week nodig heb/ moet doen. Toen zat ik in een soort regen/hagelbui wat sowieso irritant is . Dus ik trek mijn regenbroek aan om vervolgens in de zon weg te smelten met dat ding aan. Heb een nieuwe fietstas gekocht maar dat ding doet niet wat ik wel. Ik wil hem gewoon met 1 hand op en van mijn fiets kunnen pakken maar dat stomme ding heeft een soort klemmen of zo. Die moet gewoon terug. Duur ding maar ik vind hem maar onhandig.
Ik weet niet wat ik heb. Ga zo even naar buiten rondje pokemon. Geen zin om naar de sportschool te gaan nu. Met zo’n rare dag val ik daar vast van de loopband of Iets anders stoms.
Ik weet niet wat ik heb. Ga zo even naar buiten rondje pokemon. Geen zin om naar de sportschool te gaan nu. Met zo’n rare dag val ik daar vast van de loopband of Iets anders stoms.
maandag 9 maart 2020 om 18:23
Komt vast door de supermaan... sterkte Dolf.
De (gratis) Smiling mind app is handig als je geen ervaring heb met mediteren.
Je hebt binnen die apps ook speciale meditaties voor het slapen.
Zo ik zit, ik ga mijn huispak maar eens aan doen...
De (gratis) Smiling mind app is handig als je geen ervaring heb met mediteren.
Je hebt binnen die apps ook speciale meditaties voor het slapen.
Zo ik zit, ik ga mijn huispak maar eens aan doen...
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-03-2020 19:45
9.61% gewijzigd
dinsdag 10 maart 2020 om 15:15
dinsdag 10 maart 2020 om 17:12
Tralalala, ik heb van de week van mijn moeder verse boerenkool gekregen.
Nu ben ik niet zo van de stamppotten, vooralhet maken vind ik saai dus ik heb net besloten dat ik een boerenkoolquiche ga maken, met vegetarische rookworst.
Heerlijk, prutsen in de keuken, ik vind dat erg leuk en ik word daar rustig van dus ik zet een muziekje op en gaan met die banaan
Nu ben ik niet zo van de stamppotten, vooralhet maken vind ik saai dus ik heb net besloten dat ik een boerenkoolquiche ga maken, met vegetarische rookworst.
Heerlijk, prutsen in de keuken, ik vind dat erg leuk en ik word daar rustig van dus ik zet een muziekje op en gaan met die banaan
dinsdag 10 maart 2020 om 18:09
Morgen een kennismakingsgesprek/sollicitatie. Ineens heb ik drie dingen lopen, ik weet nog niet welke ik het liefst zou willen. Eerst maar eens zien of er morgen een klik is.
Opruimmodus ben ik al maanden kwijt. Net de papierversnipperaar een tijdje aan gehad, die moet nu afkoelen voordat er een nieuwe lading in kan.
Het wasprogramma doet soms dienst als timer voor mijn huishoudelijke plichten. (Als het me te lang duurt ga ik internetten
)
Opruimmodus ben ik al maanden kwijt. Net de papierversnipperaar een tijdje aan gehad, die moet nu afkoelen voordat er een nieuwe lading in kan.
Het wasprogramma doet soms dienst als timer voor mijn huishoudelijke plichten. (Als het me te lang duurt ga ik internetten
dinsdag 10 maart 2020 om 22:28
Het is een beetje een gekke (werk)week. Wat veranderingen in mijn rooster. 1 cliënt belde me af omdat ze in quarantaine zit. Dus waarschijnlijk hoef ik er volgende week ook niet heen.
En morgenmiddag werk ik ipv donderdagochtend. Voor een keertje niet erg, en kan ik donderdag uitslapen.
Het waait hier echt als een malle. Alweer. Ik hoop echt dat de weersvoorspellingen kloppen.. Ben zo toe aan de lente.
En morgenmiddag werk ik ipv donderdagochtend. Voor een keertje niet erg, en kan ik donderdag uitslapen.
Het waait hier echt als een malle. Alweer. Ik hoop echt dat de weersvoorspellingen kloppen.. Ben zo toe aan de lente.
dinsdag 10 maart 2020 om 22:28
Maar het was quiche, met vega rookworst, geen stamppot, dat lust je heus wel als tante Pheebs dat maakt
Rouge het is geen surifood maar wil je een stukkie, heb nog over
woensdag 11 maart 2020 om 16:45
Rustig hier! Hier hoeven we niet in quarantaine
Morgen zouden we naar theater maar alle voorstellingen worden verschoven of zijn afgelast. Dit weekend hebben / hadden we nog geen plannen. De markt waar ik als het droog zou zijn heen wilde is ook afgelast zoals de meeste evenementen hier. Nou ja maken we het thuis maar gezellig.
Morgen zouden we naar theater maar alle voorstellingen worden verschoven of zijn afgelast. Dit weekend hebben / hadden we nog geen plannen. De markt waar ik als het droog zou zijn heen wilde is ook afgelast zoals de meeste evenementen hier. Nou ja maken we het thuis maar gezellig.
woensdag 11 maart 2020 om 17:02
Kwebbeltje91 schreef: ↑10-03-2020 22:28Het is een beetje een gekke (werk)week. Wat veranderingen in mijn rooster. 1 cliënt belde me af omdat ze in quarantaine zit. Dus waarschijnlijk hoef ik er volgende week ook niet heen.
Vanmiddag vond ik de wind heerlijk. Was op de fiets naar werk. Vanmorgen viel de wind tegen nogal tegen. Vanmiddag was de wind wat aangetrokken en gelukkig niet gedraaid en was ik echt snel thuis.
Record gebroken!
Morgen weer gewoon met de auto want lange dag. Probeer om woensdag fietsen erin te houden. Dan werk in niet tot 16:30. Fietsen is ongeveer een half uur flink doortrappen, door de polder langs het water. Weinig beschutting.
woensdag 11 maart 2020 om 17:03
dolfje schreef: ↑11-03-2020 16:45Rustig hier! Hier hoeven we niet in quarantaine![]()
Jammer maar wel logisch. Veel plezier thuis dan maar!
woensdag 11 maart 2020 om 17:24
Dan heb je mooi je beweging voor die dag gehad!