Ben ik egoïstisch?

08-03-2020 10:56 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Hier een vrouw van 27 (met een vriend van ook 27). Graag hoor ik even jullie mening over het volgende want ik zit hier enorm mee.

Mijn vriend heeft in het verleden problemen gehad met verslavingen. Niet heel ernstig en hij is er nu een half jaar uit, ik heb hem ook 'clean' leren kennen. Hij weet dat ik anti harddugs ben .

Na de behandeling zei hij dat hij niet meer wou gebruiken. Wij hebben toen besloten samen te gaan wonen, ik in de veronderstelling dat hij geen drugs meer zou gebruiken. Na een maand samen wonen werd het 'ik ga niet meer gebruiken' afgezwakt naar 'misschien ooit'. Na 3 maanden werd het 'waarschijnlijk deze zomer wel een keer op een festival', en een week geleden '7 keer per jaar op een festival'. Tot gisteren. Hij heeft dus op een feest XTC gebruikt. Ik was erg van slag en moet ook gewoon werken vandaag. Hij kwam pas een uur voor mijn wekker thuis. Hierdoor heb ik niet geslapen en mij enorm zorgen gemaakt. Nu zegt hij dat ik mij druk maak om niks en dat ik hem niks kan verbieden. Hij vind dat ik mij aanstel en dat hij alles mag doen wat hij wil. En dat is natuurlijk ook zo, tot op zekere hoogte. Als je gaat samenwonen heb je bepaalde verwachtingen, ook samen uitgesproken. En als de één werkt, dient de ander daar tenminste een beetje rekening mee te houden.

Mag je, als je eenmaal samenwoont, ineens alle afspraken uit het raam gooien?

Ik ben heel benieuwd naar jullie mening want ik zit een beetje met de handen in het haar....
hoe is het nu Loesje?
Lorem Ipsum
Loesje27 schreef:
08-03-2020 10:56
Mijn vriend heeft in het verleden problemen gehad met verslavingen. Niet heel ernstig (..)

Na de behandeling (..)
Huh?
Als je behandeld moet worden is het blijkbaar wel dermate ernstig dat je er niet meer zelf uit komt? Weet je wel alles?

En wat bedoel je met verslavingEN? Zijn er meerdere dingen waaraan hij verslaafd was?

Enne appte/belde hij je niet waar hij was? Want het is niet dat je niks meer kan laten weten als je wat op hebt ofzo.
turquasi schreef:
11-03-2020 13:16
hoe is het nu Loesje?
Bulbul schreef:
08-03-2020 14:05
En je hebt nu al je kop in het zand.
Nou, dat, waarschijnlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven