Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 12 maart 2020 om 20:01
Alsof homo's alleen op mannen verliefd zouden worden. Bah, zo closeminded.Lady*Voldemort schreef: ↑12-03-2020 19:58Ik ben nog helemaal confuus van die TO die haar homovriend verliefd op haar wil laten worden.

donderdag 12 maart 2020 om 20:05
Is daar een formule voor ?Lady*Voldemort schreef: ↑12-03-2020 19:58Ik ben nog helemaal confuus van die TO die haar homovriend verliefd op haar wil laten worden.

donderdag 12 maart 2020 om 20:06
Ik zie geen gender zoals ik ook geen etniciteiten kan zien. Voor mij is iedereen een grote fluide amorfe afzichtelijke massa.

donderdag 12 maart 2020 om 20:13
Dat gaat sneller om te zeggen ja. Een grote vieze blob met armen en benen die eruit steken
donderdag 12 maart 2020 om 21:19
donderdag 12 maart 2020 om 21:26
https://www.nu.nl/coronavirus/6037083/h ... s-aan.html
Ik kom net van de uni, kon nog net.
Ik kom net van de uni, kon nog net.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 12 maart 2020 om 21:56
Alle chips in jouw provincie kopen. Je weet immers maar nooit wanneer alle winkels definitief dicht blijven.Betty_Slocombe schreef: ↑12-03-2020 21:53Ik voorspel je, morgen is half Havo4 ziek. En dan hoeven ze niet te komen. Gaat de school alsnog dicht. Geen idee wat ik dan moet doen. Boodschappen, denk ik.

donderdag 12 maart 2020 om 21:57
Wie gaat voor de kinderen van verplegend personeel zorgen als de scholen dichtgaan?

donderdag 12 maart 2020 om 21:57
Kan niet. De winkels zijn leeg. Succes, ik verdwijn naar Yette's schuilkelder (is er nu nog wat wijn over, of niet?).Betty_Slocombe schreef: ↑12-03-2020 21:53Ik voorspel je, morgen is half Havo4 ziek. En dan hoeven ze niet te komen. Gaat de school alsnog dicht. Geen idee wat ik dan moet doen. Boodschappen, denk ik.

donderdag 12 maart 2020 om 22:01
Ik ook, ik vond het een rare opmerking. Ik dacht educatie is te belangrijk, maar ze bedoelen leraren zijn oppassers zodat de echt belangrijke mensen hun werk kunnen doen
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 12-03-2020 22:04
0.29% gewijzigd

donderdag 12 maart 2020 om 22:03
Ik weet weer waar mijn plek is. Voorin het lokaal, om de kinderen bezig te houden zodat de grote mensen centjes kunnen verdienen.

donderdag 12 maart 2020 om 22:03
Ik ook niet, ik snap wel meer niet aan dat hele beleid. Misschien hoopt de overheid dat mensen massaal hun kinderen thuis houden, dan hoeven zij in ieder geval de beslissing niet te nemen om de scholen te sluiten.
Misschien heeft het te maken met aansprakelijkheid. Net als dat gedoe met die testen. Als je als overheid totaal niet weet hoeveel mensen er besmet zijn omdat je niet test (met als smoes dat er te weinig testen zijn) dan kun je ook niet verantwoordelijk gehouden worden als het niet goed gaat. Want ‘exacte cijfers waren niet bekend’.
Dus geen aansprakelijkheid.

donderdag 12 maart 2020 om 22:06
Blijkbaar ja, weet het onderwijzend personeel ook weer waar ze staan. Toch fijn dat het nu eens openlijk toegegeven wordt ipv altijd dat geslijm dat ons onderwijs zo belangrijk is.Betty_Slocombe schreef: ↑12-03-2020 22:03Ik weet weer waar mijn plek is. Voorin het lokaal, om de kinderen bezig te houden zodat de grote mensen centjes kunnen verdienen.

donderdag 12 maart 2020 om 22:08

donderdag 12 maart 2020 om 22:09
Nou, inderdaad. Weet je meteen hoe zijn brein werkt.Betty_Slocombe schreef: ↑12-03-2020 22:03Ik weet weer waar mijn plek is. Voorin het lokaal, om de kinderen bezig te houden zodat de grote mensen centjes kunnen verdienen.
Dat je de scholen niet zomaar (nu) dichtdoet ivm onderwijs en belang van het onderwijs voor kinderen. Ja. Dat je dan ook kijkt naar andere impact van zo'n beslissing snap ik ook wel.
Dat dat niet te vergelijken is met sport en uitjes snap ik ook helemaal. Dat je daar een keus in maakt ook. Vind ik wel logisch.
Maar niet met de enige reden die er nu lijkt te zijn gegeven, kan niet voor de werkende ouders? Huh? Of ik heb een stuk redenatie gemist in alle media en tijdens de persconferentie vandaag?
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 12-03-2020 22:13
49.52% gewijzigd