Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 13 maart 2020 om 13:29
Ik kom net uit de Albert Heijn en druk dat het daar was!! Er kon wel een sneeuwstorm op komst zijn ofzo.
Maar op de handzeep en ontsmettende gel na was er niks op. Wel veel halflege schappen.
Een statafel bij de ingang met allemaal hygiënische doekjes voor handen en winkelwagentje. Vond ik wel fijn.
Maar op de handzeep en ontsmettende gel na was er niks op. Wel veel halflege schappen.
Een statafel bij de ingang met allemaal hygiënische doekjes voor handen en winkelwagentje. Vond ik wel fijn.

vrijdag 13 maart 2020 om 13:36
Ja dat zag ik gisteren al. Dochter en ik moesten er hartelijk om lachenPoesinBoots schreef: ↑13-03-2020 13:35Ik heb Desperado's gekocht in plaats van Corona. Waren in de bonus.

vrijdag 13 maart 2020 om 13:39
En iets met "welkom buiten" als de huis quarantaine voorbij is.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 13 maart 2020 om 13:59
Dit is zo ongeveer wat er in al die Coronatopics gebeurt.
Ik vind het fascinerend.
Overigens gebeurt dat niet alleen nu, ook in topics over bijv overgewicht worden adviezen van diëtisten zo ongeveer het minst serieus genomen, maar allerlei vage beweringen van zelfbenoemde 'deskundigen' worden klakkeloos opgevolgd.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 13 maart 2020 om 14:01
Daar denken ze in 'het' Coronatopic heel anders over, dat is al aan z'n 6e deel bezig, zoveel valt erover te zeggen.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 13 maart 2020 om 14:20
Maar dat is net het grootste probleem van elke crisis en dat zie je echt van ver aankomen. Wat deskundigen en overheid ook zeggen, er is altijd een grote groep die het niet gelooft, het er niet mee eens is, paniek zaait en dan krijg je zulke toestanden. Ik had trouwens het massale hamsteren al eerder verwacht en toch had ik niet kunnen inschatten hoe het eruit zou zien in de supermarkt zelf. Was even schrikken hoor.
Het virus zelf is niet het grootste probleem, de mensen wel.
Life is short. Eat dessert first.

vrijdag 13 maart 2020 om 14:35
In topics over persoonlijkheidsstoornissen wordt schamper gedaan en neergekeken op professionals in de geestelijke gezondheidszorg. Subjectieve beleving en eigen levenservaring is altijd een beter argument. Valt ook lastig mee te discussiëren.
vrijdag 13 maart 2020 om 14:39
O ja, idd, GGZ is verdacht.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 13 maart 2020 om 14:52
Helemaal mee eens.doornroosje9 schreef: ↑13-03-2020 14:20Maar dat is net het grootste probleem van elke crisis en dat zie je echt van ver aankomen. Wat deskundigen en overheid ook zeggen, er is altijd een grote groep die het niet gelooft, het er niet mee eens is, paniek zaait en dan krijg je zulke toestanden. Ik had trouwens het massale hamsteren al eerder verwacht en toch had ik niet kunnen inschatten hoe het eruit zou zien in de supermarkt zelf. Was even schrikken hoor.
vrijdag 13 maart 2020 om 15:01
Idd, bizarre beelden van mensen die twee of drie karren achter elkaar voortduwen. Maar goed ik had dus echt geen toiletpapier meer.doornroosje9 schreef: ↑13-03-2020 14:20Maar dat is net het grootste probleem van elke crisis en dat zie je echt van ver aankomen. Wat deskundigen en overheid ook zeggen, er is altijd een grote groep die het niet gelooft, het er niet mee eens is, paniek zaait en dan krijg je zulke toestanden. Ik had trouwens het massale hamsteren al eerder verwacht en toch had ik niet kunnen inschatten hoe het eruit zou zien in de supermarkt zelf. Was even schrikken hoor.
Creatief swipen met tissues dan maar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

vrijdag 13 maart 2020 om 16:00
Ik ga mijn kuchje juist in de strijd werpen morgenochtend bij Appie. Niet dat ik als een gek ga lopen rochelen en krijsend hoesten, maar gewoon af en toe een bescheten kuchje waarna ik besmuikt om me heen kijk of niemand gezien heeft dat ik te laat was met mijn elleboog. Ik verwacht op die manier mezelf een hoop tijd en ergernis te besparen.