Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 13 maart 2020 om 19:35
Ja precies.
Mijn opa en oma hebben de hongerwinter overleefd, in Amsterdam. Zij hadden nadien ook altijd kasten vol eten in huis. Vond en vind ik niks idioots aan.

vrijdag 13 maart 2020 om 19:36
En groente is voor konijnen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 13 maart 2020 om 19:37
vrijdag 13 maart 2020 om 19:39
ergens kan ik het bij deze mensen en anderen met zo'n achtergrond wel voorstellen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

vrijdag 13 maart 2020 om 19:42
Dillema: zin om te posten in een topic op actueel, maar geen zin in een ban. Wat een geneuzel daar over lesboeken waarin "buitenlandse" namen staan, nu met het argument dat dat onvriendelijk voor dyslectici zou zijn. En dan weer zo'n Koene Ridder die altijd andere mensen dom vindt, altijd commentaar heeft, maar nooit iets opbouwends post.

vrijdag 13 maart 2020 om 19:43
vrijdag 13 maart 2020 om 19:44
Hoe was het met de voorraad chocolade? Ik herhaal, hoe zit het met de voorraad chocolade?
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 13 maart 2020 om 19:45
Ja we hebben ons ingehouden maar alleen omdat man oproepdienst heeft

Vanmorgen schreef ik nog dat wij gewoon open zijn maar we gaan nu dicht. Dus de komende 2 weken zit ik thuis of moet ik aangepast werk doen maar dat hoor ik nog.
vrijdag 13 maart 2020 om 19:45
Excuus dat heb ik verzaakt na te kijken!doornroosje9 schreef: ↑13-03-2020 19:44Hoe was het met de voorraad chocolade? Ik herhaal, hoe zit het met de voorraad chocolade?

vrijdag 13 maart 2020 om 19:48
Ik kom mijn naam vrijwel nooit tegen, en al helemaal niet in schoolboeken, schande!Betty_Slocombe schreef: ↑13-03-2020 19:42Dillema: zin om te posten in een topic op actueel, maar geen zin in een ban. Wat een geneuzel daar over lesboeken waarin "buitenlandse" namen staan, nu met het argument dat dat onvriendelijk voor dyslectici zou zijn. En dan weer zo'n Koene Ridder die altijd andere mensen dom vindt, altijd commentaar heeft, maar nooit iets opbouwends post.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
vrijdag 13 maart 2020 om 19:50
Ik ken iemand die in diezelfde oorlog zat, en die vindt het ook heel raar. Maarja, iedereen gaat met zo'n trauma anders om, natuurlijk.
Later is nu
vrijdag 13 maart 2020 om 19:50

Ik heb nog wel een pak hagelslag maar als ik dat weggeef vrees ik dat ik hier ruzie krijg.

vrijdag 13 maart 2020 om 19:55
En de houdbare melk uit flessen smaakt ook heel anders dan de houdbare melk in pakken in Nederland. Ik vind het in ieder geval lekker.doornroosje9 schreef: ↑13-03-2020 17:32Ja, in Nederland is het gebruikelijk om melk uit de koeling te kopen. Hier absoluut niet. Vrijwel alleen houdbare melk.
vrijdag 13 maart 2020 om 19:57
(Ik heb 20 plakken in huis, nee, niet gehamsterd, dat is standaard mijn voorraad. Als er bv vijf op zijn, vul ik de voorraad weer aan. Drie soorten: 99%, 90% en 85%. Verder ook pure chocolade paaseitjes.

Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 13 maart 2020 om 19:58
Oh wat lekker!doornroosje9 schreef: ↑13-03-2020 19:57(Ik heb 20 plakken in huis, nee, niet gehamsterd, dat is standaard mijn voorraad. Als er bv vijf op zijn, vul ik de voorraad weer aan. Drie soorten: 99%, 90% en 85%. Verder ook pure chocolade paaseitjes.)