Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II
woensdag 11 maart 2009 om 14:42
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten 
Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!
Poffertjes
naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010
31 augustus vlk
10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010
4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010
25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009
28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010
1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010
21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november
26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009
Hierbij een nieuwe poging!

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!
Poffertjes
naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010
31 augustus vlk
10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010
4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010
25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009
28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010
1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010
21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november
26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009
Hierbij een nieuwe poging!
zondag 19 april 2009 om 12:30
goeiemorgen iedereen!!
@skullcandy, ja ga je hem eruit laten trekken iehhhhh, dapper hoor!!!
@poffertjes, nou dat is lekkere post voor het weekend die je hebt gekregen...bah! ik hoop op goed nieuws voor je morgen, dat heb je wel verdiend!
Ja ze heeft een zwangerschapsverklaring gegeven zonder een testje te doen, vaag he, ze geloofde me op mn woord.
na 2 dagen geen kramp werd ik vannacht wakker met mega 'menstruatiepijn'. Eigenlijk heel mn onderbuik, ik ging maar naar de plee want wist nou niet meer of het mn darmen waren ja of nee. Vervolgens werd weer alles zwart voor mn ogen, had nog net mn bed gehaald en mn vriend wakker gemaakt. Toen ik lag zakte het weer, de buikpijn ook. heel vaag!
De HA zei dat het de 1e 3 maanden normaal is omdat je baarmoeder zich oprekt, net als een ballon zei ze, het eerste stukje is even het moeilijkst....
iedereen een fijne zondag, lekker van het weer genieten!!
wij krijgen strakjes eters!
@skullcandy, ja ga je hem eruit laten trekken iehhhhh, dapper hoor!!!
@poffertjes, nou dat is lekkere post voor het weekend die je hebt gekregen...bah! ik hoop op goed nieuws voor je morgen, dat heb je wel verdiend!
Ja ze heeft een zwangerschapsverklaring gegeven zonder een testje te doen, vaag he, ze geloofde me op mn woord.
na 2 dagen geen kramp werd ik vannacht wakker met mega 'menstruatiepijn'. Eigenlijk heel mn onderbuik, ik ging maar naar de plee want wist nou niet meer of het mn darmen waren ja of nee. Vervolgens werd weer alles zwart voor mn ogen, had nog net mn bed gehaald en mn vriend wakker gemaakt. Toen ik lag zakte het weer, de buikpijn ook. heel vaag!
De HA zei dat het de 1e 3 maanden normaal is omdat je baarmoeder zich oprekt, net als een ballon zei ze, het eerste stukje is even het moeilijkst....
iedereen een fijne zondag, lekker van het weer genieten!!
wij krijgen strakjes eters!
zondag 19 april 2009 om 14:39
@peach, dat klinkt griezelig! Je lijkt mijn vent wel...die is gisteren flauw gevallen onder de douche. Echt een flinke klap en schrikken....
Maar ik vanochtend een vormsel en nu lekker in de tuin met de flaptop van poffermans. Straks komen zijn ouders naar onze nieuwe tv kast kijken. Na vier maanden is hij er eindelijk en helemaal naar wens.
Verder weinig bijzonders...lekker genieten van het mooie weer! Geniet allemaal lekker en ik hou jullie op de hoogte morgen!
x
Maar ik vanochtend een vormsel en nu lekker in de tuin met de flaptop van poffermans. Straks komen zijn ouders naar onze nieuwe tv kast kijken. Na vier maanden is hij er eindelijk en helemaal naar wens.
Verder weinig bijzonders...lekker genieten van het mooie weer! Geniet allemaal lekker en ik hou jullie op de hoogte morgen!
x
zondag 19 april 2009 om 14:45
Even vlug tussendoor...ik volg jullie nog wel , maar neem zelf even wat minder actief deel. Ook een beetje om mezelf te beschermen, was er zóveel mee bezig en ook omdat ik het gewoon druk heb gehad.
Peach; ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap rond 6 weken ook enorme pijn gehad in m'n buik. Dacht dat het mis zo gaan, zo erg. Dat schijnt dus normaal te zijn idd. Een vriendin van mij heeft het ook gehad en gelukkig had ik haar van te voren gewaarschuwd en maakte ze zich niet zo'n zorgen.
Hopelijk blijft t wel bij deze keer he!
De rest ook succes en tot later. Ga me nu voorbereiden op bezoek die ook blijven eten.
Peach; ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap rond 6 weken ook enorme pijn gehad in m'n buik. Dacht dat het mis zo gaan, zo erg. Dat schijnt dus normaal te zijn idd. Een vriendin van mij heeft het ook gehad en gelukkig had ik haar van te voren gewaarschuwd en maakte ze zich niet zo'n zorgen.
Hopelijk blijft t wel bij deze keer he!
De rest ook succes en tot later. Ga me nu voorbereiden op bezoek die ook blijven eten.
zondag 19 april 2009 om 15:41
Hallo allemaal,
is weer even geleden dat ik heb geschreven.
@Poffer, het houd niet op met ......nieuws voor je. Hopelijk gaat Brussel door.
@Peach, dat was zeker geen prettige ervaring vanmorgen? Hoe is het verder?
@Meiske, pijn dat de HA je serieus nam.
@SKullcandy, auw wat een verhaal. Krijg er spontaan pijn van aan mijn tanden.
Ik heb vandaag op een rommelmarkt gestaan, heb erg goed verkocht en de hele zolder is weer leeg. Ik doe dat altijd 1x per jaar. Is zo grappig, al die hebberige mensen om jou spulletjes waar je niet meer blij mee bent.
Alleen ben ik nu zo moe dat ik in bad ga.
Hier weinig klachtjes, af en toe wat flauwtjes en af en toe wat steekjes.
Dames fjne zondag allemaal. Volgens mij gaat iedereen genieten van het buiten zijn en lekker eten.
is weer even geleden dat ik heb geschreven.
@Poffer, het houd niet op met ......nieuws voor je. Hopelijk gaat Brussel door.
@Peach, dat was zeker geen prettige ervaring vanmorgen? Hoe is het verder?
@Meiske, pijn dat de HA je serieus nam.
@SKullcandy, auw wat een verhaal. Krijg er spontaan pijn van aan mijn tanden.
Ik heb vandaag op een rommelmarkt gestaan, heb erg goed verkocht en de hele zolder is weer leeg. Ik doe dat altijd 1x per jaar. Is zo grappig, al die hebberige mensen om jou spulletjes waar je niet meer blij mee bent.
Alleen ben ik nu zo moe dat ik in bad ga.
Hier weinig klachtjes, af en toe wat flauwtjes en af en toe wat steekjes.
Dames fjne zondag allemaal. Volgens mij gaat iedereen genieten van het buiten zijn en lekker eten.
zondag 19 april 2009 om 18:00
@meis, wat grappig dat je 1 keer per jaar op de rommelmarkt staat! Lijkt mij ook wel lachen om te doen. Momenteel hebben wij vanalles op marktplaats gezet. Vind ik ook zo'n heerlijk medium!
@giorra, je moet lekker doen waar jij je goed bij voelt! Dus lezen, schrijven, kijken of helemaal niet... kan allemaal! Als je ons maar wel op de hoogte houdt van goed nieuws
@giorra, je moet lekker doen waar jij je goed bij voelt! Dus lezen, schrijven, kijken of helemaal niet... kan allemaal! Als je ons maar wel op de hoogte houdt van goed nieuws

zondag 19 april 2009 om 21:22
Hi meiden, hier ff een berichtje van mij! Heel weekend druk gehad ivm de verjaardag van dochterlief. Was allemaal erg gezellig, maar ook lekker dat t allemaal weer achter de rug is
Morgen voor het eerst naar de vk, ben reuze benieuwd. Nou meiden, ga nu verder met bank hangen, reageer later weer gezelliger op jullie posts. Liefs T

Stay with me, let\'s just breathe.
zondag 19 april 2009 om 22:24
hey meiden
nou ik ging er helemaal voor zitten vanmiddag op mn dakterras ...en weg was het zonnetje....hopelijk morgen meer geluk
@ peach he wat naar zeg...hopelijk blijf je daar geen last van houden.....kan me voorstellen dat je dan toch wat ongerust ben
@ poffer jeetje jij bent je zeker kapot geschrokken dan...was ie wel gelijk weer bij?.....hoop op goed nieuws voor je morgen!!
@ meis1980 zooo dan ben je een goeie verkoopters...hahaha ik heb ook nog wel wat troep wat weg kan..kan ik je inhuren?
@ giorra idd je moet doen wat goed voelt....als je af en toe maar een klein teken van leven geeft ...anders gaan we ons zorgen maken he
@ korrel....klein teken van leven graag alles goed met je????
@ toadette joepie succes morgen!!
ik ben me hier mentaal aan t voorbereiden op de smoelesmid morgen kwart over tien ben ik aan de beurt....
nou ik ging er helemaal voor zitten vanmiddag op mn dakterras ...en weg was het zonnetje....hopelijk morgen meer geluk
@ peach he wat naar zeg...hopelijk blijf je daar geen last van houden.....kan me voorstellen dat je dan toch wat ongerust ben
@ poffer jeetje jij bent je zeker kapot geschrokken dan...was ie wel gelijk weer bij?.....hoop op goed nieuws voor je morgen!!
@ meis1980 zooo dan ben je een goeie verkoopters...hahaha ik heb ook nog wel wat troep wat weg kan..kan ik je inhuren?
@ giorra idd je moet doen wat goed voelt....als je af en toe maar een klein teken van leven geeft ...anders gaan we ons zorgen maken he
@ korrel....klein teken van leven graag alles goed met je????
@ toadette joepie succes morgen!!
ik ben me hier mentaal aan t voorbereiden op de smoelesmid morgen kwart over tien ben ik aan de beurt....
maandag 20 april 2009 om 09:58
@meis1980: wij deden dat vroeger altijd met Koninginnedag. Dan gingen wij op een rommelmarkt hier in het dorp zitten. Maar de verkoop viel meestal tegen. Maar goed dat het bij jou wel gelukt is!
Ik wil zo nog het lab bellen, want ik heb een aantal vragen. Ik weet niet of manlief het zelf moet brengen of dat ik het kan doen. Verder zijn wij nog geen patiënt daar, dus dan weet ik ook niet of ik het kan brengen of dat mijn man er echt zelf heen moet om een patiëntenkaart aan te maken. En zo wil ik nog een paar dingen weten. Maar als mijn man er echt zelf heen moet, dan kan hij pas half mei er heen.
Ik wil zo nog het lab bellen, want ik heb een aantal vragen. Ik weet niet of manlief het zelf moet brengen of dat ik het kan doen. Verder zijn wij nog geen patiënt daar, dus dan weet ik ook niet of ik het kan brengen of dat mijn man er echt zelf heen moet om een patiëntenkaart aan te maken. En zo wil ik nog een paar dingen weten. Maar als mijn man er echt zelf heen moet, dan kan hij pas half mei er heen.
maandag 20 april 2009 om 10:10
Goodmorning!
Even weer bijgelezen, afgelopen dagen alleen maar buiten geweest.. Gevoetbald!!
Lekker vroeg op het veld staan en genieten! Heerlijk!
Muppetman balt gelijk met mij, dus ouders lopen van ene veld naar andere veld!
Vanmorgen weer begonnen met smeren.. Ik weet nu waarvoor ik het doe.. HA had de uitslag van de kweek vandaag niet binnen.
Even weer bijgelezen, afgelopen dagen alleen maar buiten geweest.. Gevoetbald!!
Lekker vroeg op het veld staan en genieten! Heerlijk!
Muppetman balt gelijk met mij, dus ouders lopen van ene veld naar andere veld!
Vanmorgen weer begonnen met smeren.. Ik weet nu waarvoor ik het doe.. HA had de uitslag van de kweek vandaag niet binnen.
maandag 20 april 2009 om 12:13
@poffertjes, zo dat is beter nieuws zeg!!!!!! harstikke goed van je!!!!!!
@taod, en hoe was het bij de VK, of moet je nog? en nog gefeliciteerd met je dochter!!
@skullcandy, gaan ze hem er morgen toch uittrekken? brrr
@muppet, ja gaat het steeds beter? maar hopen dat dit je laatste maandje is dat je hoeft te smeren!
@giora, fijn om te horen dat jij dit ook had...En met het schrijven hier, schrijf wanneer je zin hebt, het is geen verplichting toch!
@meis, lekker zeg al je oude rotzooi verkocht! En fijn dat het zo goed gaat! Hier gaat het ook goed hoor, 1 of 2 x per dag ff van die krampen en dan is het weer weg. Als de HA zegt dat het normaal ik moet ik me maar geen zorgen maken denk ik...
Heb jij het al aan veel mensen verteld? ik ben zo enthousiast dat ik me mond niet kan houden...vriend trouwens ook niet...
vanavond het spannende moment..we gaan naar mn schoonouders...wish me luck...( AAAAAHHHHHHHHH)
@taod, en hoe was het bij de VK, of moet je nog? en nog gefeliciteerd met je dochter!!
@skullcandy, gaan ze hem er morgen toch uittrekken? brrr
@muppet, ja gaat het steeds beter? maar hopen dat dit je laatste maandje is dat je hoeft te smeren!
@giora, fijn om te horen dat jij dit ook had...En met het schrijven hier, schrijf wanneer je zin hebt, het is geen verplichting toch!
@meis, lekker zeg al je oude rotzooi verkocht! En fijn dat het zo goed gaat! Hier gaat het ook goed hoor, 1 of 2 x per dag ff van die krampen en dan is het weer weg. Als de HA zegt dat het normaal ik moet ik me maar geen zorgen maken denk ik...
Heb jij het al aan veel mensen verteld? ik ben zo enthousiast dat ik me mond niet kan houden...vriend trouwens ook niet...
vanavond het spannende moment..we gaan naar mn schoonouders...wish me luck...( AAAAAHHHHHHHHH)
maandag 20 april 2009 om 13:49
@peach, spannend hoor om het vandaag aan je schoonouders te vertellen. Hopelijk reageren ze een beetje positief! Ik ga het voor je hopen!
@toad, hoe was het bij de verloskundige?
@skull en? heb je het overleefd bij de smoelensmid?
@muppet, ben blij om te horen dat je weet waarvoor je het doet! En nog eventjes en dan ben je er ook weer vanaf!
@toad, hoe was het bij de verloskundige?
@skull en? heb je het overleefd bij de smoelensmid?
@muppet, ben blij om te horen dat je weet waarvoor je het doet! En nog eventjes en dan ben je er ook weer vanaf!
maandag 20 april 2009 om 14:17
Joeppie Poffer!!!!!!!!!!!!!!!
En Peach, succes, succes, succes vanavond! Zal voor je duimen.
Even snel want ik moet over 5minuten aanfietsen naar mijn werk.
Ik heb op 11mei al een echo, dit omdat ik het echt snel op mijn werk moet vertellen i.v.m. mijn eigen veilighid.
Dus nog 3weekjes en dan hoor ik een hartje kloppen.........
En nu met mij zielsgelukkige gezicht naar het werk, ik heb een collega die volgens mij ruikt als iemand zwanger is.
Hopelijk ruikt ze bij mij niks, hihi.
Bij mij (ons) weet dus echt iedereen het in week 8-9. Maar de verloskundige vertelde dat als je hartje hoort kloppen de kans op een miskraam wel heel erg klein is.
Nou genoeg zwanger gebrabbel, ik ga werken. Liefs M
En Peach, succes, succes, succes vanavond! Zal voor je duimen.
Even snel want ik moet over 5minuten aanfietsen naar mijn werk.
Ik heb op 11mei al een echo, dit omdat ik het echt snel op mijn werk moet vertellen i.v.m. mijn eigen veilighid.
Dus nog 3weekjes en dan hoor ik een hartje kloppen.........
En nu met mij zielsgelukkige gezicht naar het werk, ik heb een collega die volgens mij ruikt als iemand zwanger is.
Hopelijk ruikt ze bij mij niks, hihi.
Bij mij (ons) weet dus echt iedereen het in week 8-9. Maar de verloskundige vertelde dat als je hartje hoort kloppen de kans op een miskraam wel heel erg klein is.
Nou genoeg zwanger gebrabbel, ik ga werken. Liefs M
maandag 20 april 2009 om 14:34
@ meiske hopelijk mag jij t brengen dan....half mei pas?? zit ie met zn werk dan ofzo?
@ muppet smeren!!! smeren!!! smeren!!! hopelijk ben je er snel vanaf
@ peach succes vanavond!!
@ poffer jeah!!! gefeliciteerd spannend!!!!
nou vanochtend naar de smoelesmid geweest, hij wou m er nog niet uitrekken %$#@*&...heb ie WEER lopen poeren/peuteren/boren in die wortelkanalen ...ik heb nu WEER een noodvulling erin!!! en als ik er volgende week maandag (dan moet ik weer terug) nog steeds last van heb..dan trekt ie m eruit ....zucht
@ muppet smeren!!! smeren!!! smeren!!! hopelijk ben je er snel vanaf
@ peach succes vanavond!!
@ poffer jeah!!! gefeliciteerd spannend!!!!
nou vanochtend naar de smoelesmid geweest, hij wou m er nog niet uitrekken %$#@*&...heb ie WEER lopen poeren/peuteren/boren in die wortelkanalen ...ik heb nu WEER een noodvulling erin!!! en als ik er volgende week maandag (dan moet ik weer terug) nog steeds last van heb..dan trekt ie m eruit ....zucht
maandag 20 april 2009 om 14:37
Poffer gefeliciteerd!!! Hoop zo dat nu alles de positieve kant op draait, dat heb je verdient!
Wat heb je trouwens met de eisprong gedaan deze maand?
@skull hoe is het met de niet-meer-bestaande-kies?? Viel het erg tegen? Awww heb met je te doen hoor! Wees maar een beetje lief voor jezelf deze week.
Ik heb een heel druk weekend achter de rug als alkmaarse!! Retteketet AZ!! Was erg leuk en kijk nu al uit naar as zondag, dan wordt het feest gewoon hervat! Moet wel zeggen dat er een groot nadeel aan dit feest zit. : zondag ochtend zegt vriendje lief ineens; korrel korrel wordt wakker, die klok zegt dat het al 14:30h is... Was de mooie zondag zomaar ineens bijna voorbij!
Afgelopen vrijdag bij de HA geweest voor uitslag van mijn bloedonderzoek, alles prima in orde. Ik werd dan ook met : " heb geduld, je bent een gezonde hollandsemeid " vriendelijk verzocht de kamer te verlaten en plaats te maken voor serieuze klachten. Naja eerlijk gezegt had ik deze reactie verwacht. Na de zomer (!) mag ik terug komen als ik nog niet ongesteld ben. En wordt dan doorgedruurd naar de gyno.
Poeh wat is het warm in de zon! Wie is er nog meer aan het genieten? respect voor de harde werkers onder ons!
Wat heb je trouwens met de eisprong gedaan deze maand?
@skull hoe is het met de niet-meer-bestaande-kies?? Viel het erg tegen? Awww heb met je te doen hoor! Wees maar een beetje lief voor jezelf deze week.
Ik heb een heel druk weekend achter de rug als alkmaarse!! Retteketet AZ!! Was erg leuk en kijk nu al uit naar as zondag, dan wordt het feest gewoon hervat! Moet wel zeggen dat er een groot nadeel aan dit feest zit. : zondag ochtend zegt vriendje lief ineens; korrel korrel wordt wakker, die klok zegt dat het al 14:30h is... Was de mooie zondag zomaar ineens bijna voorbij!
Afgelopen vrijdag bij de HA geweest voor uitslag van mijn bloedonderzoek, alles prima in orde. Ik werd dan ook met : " heb geduld, je bent een gezonde hollandsemeid " vriendelijk verzocht de kamer te verlaten en plaats te maken voor serieuze klachten. Naja eerlijk gezegt had ik deze reactie verwacht. Na de zomer (!) mag ik terug komen als ik nog niet ongesteld ben. En wordt dan doorgedruurd naar de gyno.
Poeh wat is het warm in de zon! Wie is er nog meer aan het genieten? respect voor de harde werkers onder ons!
maandag 20 april 2009 om 14:37
Thanks meiden voor het begrip. Ik moet zeggen dat ik vanaf mijn ongesteldheid er véél minder mee bezig ben. En gelukkig maar, t was niet meer normaal eigenlijk. Ik probeer het zwanger willen worden nu wat op de achtergrond te plaatsen, want wie weet duurt het nog heel lang (ben tenslotte al 36,5) of niet. Het voelt beter zo.
Ik zal wel hier blijven kijken en ook af en toe reageren, maar niet iedere keer op alles en iedereen, sorry daarvoor. Ik merkte dat om alles bij te houden van iedereen ik er veel te veel op gefocust was. Ik hoop dus dat iedereen snel zwanger wordt!!!!!
@Peach ja je hoeft je ws dus geen zorgen te maken hoor!!
@Poffer, gefeliciteerd, voor je tweede gesprek super! Succes!
@Skull; hoe was t bij de smoelensmid??
@Toa; nog gefeliciteerd met je dochter, hoe oud is ze geworden? Ja ik herken t, mijn dochter is over 1 week jarig (wordt 5) en a.s. woensdag kinderfeestje thuis. Wat een geregel nog zeg! Wel heel leuk om haar zo te zien genieten van alle voorbereidingen.
@Meis fijn zo snel een echo, ik hoop dat de tijd snel gaat voor je!
Geniet ze allemaal van dit heerlijke weer!
Ik zal wel hier blijven kijken en ook af en toe reageren, maar niet iedere keer op alles en iedereen, sorry daarvoor. Ik merkte dat om alles bij te houden van iedereen ik er veel te veel op gefocust was. Ik hoop dus dat iedereen snel zwanger wordt!!!!!
@Peach ja je hoeft je ws dus geen zorgen te maken hoor!!
@Poffer, gefeliciteerd, voor je tweede gesprek super! Succes!
@Skull; hoe was t bij de smoelensmid??
@Toa; nog gefeliciteerd met je dochter, hoe oud is ze geworden? Ja ik herken t, mijn dochter is over 1 week jarig (wordt 5) en a.s. woensdag kinderfeestje thuis. Wat een geregel nog zeg! Wel heel leuk om haar zo te zien genieten van alle voorbereidingen.
@Meis fijn zo snel een echo, ik hoop dat de tijd snel gaat voor je!
Geniet ze allemaal van dit heerlijke weer!
maandag 20 april 2009 om 14:42
@Skull; wat ontzettend balen zeg!!! Maar als je kies niet meer ontstoken zou zijn, is het wel makkelijker trekken toch??
@Korrel; t is toch niet normaal tot na de zomer wachten!!! Ja t zal wel bij het ontpillen kunnen horen, maar toch om zo lang te moeten wachten. Zijn er geen medicijnen om het op gang te brengen? Maar misschien word je vanzelf wel binnenkort toch ongsteld, ik hoop het!!
@Korrel; t is toch niet normaal tot na de zomer wachten!!! Ja t zal wel bij het ontpillen kunnen horen, maar toch om zo lang te moeten wachten. Zijn er geen medicijnen om het op gang te brengen? Maar misschien word je vanzelf wel binnenkort toch ongsteld, ik hoop het!!
maandag 20 april 2009 om 14:45
@ toad hoe was het bij de vp vandaag? Spannend hoor!
@ peach heel veel suc6 vanavond. Maar laat je niet onder sneeuwen, jouw geluk gaat voor.
y
@ giorra ik heb er alle begrip voor! Ik merk
Nu ook dat dagen veel sneller voorbij gaan als je niet zo fanatiek bezig bent met zwanger worden. Even een weg hier in vinden!
@ peach heel veel suc6 vanavond. Maar laat je niet onder sneeuwen, jouw geluk gaat voor.
y
@ giorra ik heb er alle begrip voor! Ik merk
Nu ook dat dagen veel sneller voorbij gaan als je niet zo fanatiek bezig bent met zwanger worden. Even een weg hier in vinden!
maandag 20 april 2009 om 14:48