Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 16 maart 2020 om 07:49
Lady*Voldemort schreef: ↑16-03-2020 07:31Ja, het is echt gezellig hier de laatste weken. Op FB is het ook één en al gezelligheid. Zelfs op de radio dragen ze hun steentje bij aan de grafstemming gezelligheid.

Ik mis zelfs sochtends in de file staan

Voor iedereen een groene tuin

maandag 16 maart 2020 om 08:13
maandag 16 maart 2020 om 08:14
Oh, ik dacht vanwege je interesse in anale sex.

BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds

maandag 16 maart 2020 om 08:19
Minder gewonden op de ic!Lady*Voldemort schreef: ↑16-03-2020 08:17Goed voor de CO2-uitstoot ook. En er worden minder hazen doodgereden.
maandag 16 maart 2020 om 08:23
Da's het in dit geval wel een beetje.
En ja, hij zorgt dat belangrijke overheidssystemen functioneren. Heel mooi. Maar ben ik dan achterlijk als ik denk dat je dat, als het vanuit een privé-kamertje kan, ook thuis kan?
maandag 16 maart 2020 om 08:24
Stom zeg! Tuurlijk kan dat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 16 maart 2020 om 08:25