Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dolfje schreef:
16-03-2020 08:27
Ja dat zou kunnen. Maar zeggen dat hij ff stil moest Zijn heeft gelukkig ook geholpen.
Kijk, toch een mooie kant van die corona - hij begint je behoefte aan rust te begrijpen :)
Solomio schreef:
15-03-2020 20:15
Ik ga vanaf morgen met een foodtruck door Haarlem. Kunnen de mensen toch nog ff wat kanen.

Afbeelding

Gezelligheid
Later is nu
Lady*Voldemort schreef:
16-03-2020 08:17
Goed voor de CO2-uitstoot ook. En er worden minder hazen doodgereden.
En dan ook nog eens maar 100 km/uur mogen rijden!

Alleen maar winst....
broekrok schreef:
16-03-2020 08:40

Alleen maar winst....
Dubbel balen dat het afrijden van jongste dochter vandaag niet doorgaat. Dat zou een makkie geweest zijn!
broekrok schreef:
16-03-2020 08:40

Alleen maar winst....
Corona is een complot zodat het volk niet in opstand komt tegen de verlaging van de maximum snelheid.
Dat zou anders wekenlang het nieuws hebben gedomineerd, nu heb ik er niks over gehoord.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
yette schreef:
16-03-2020 08:31
Kijk, toch een mooie kant van die corona - hij begint je behoefte aan rust te begrijpen :)
Ik was wakker maar hij lag weer te snurken :P
Solomio schreef:
16-03-2020 08:49
Corona is een complot zodat het volk niet in opstand komt tegen de verlaging van de maximum snelheid.
Dat zou anders wekenlang het nieuws hebben gedomineerd, nu heb ik er niks over gehoord.
Van hogerhand. Heeel hoge hand. Het treft alleen mensen, dit is goed voor het klimaat... Je zou er een teken in kunnen zien.
Later is nu
Ik de categorie klein leed: ik had een maand vakantie tussen twee banen (ik heb een nieuwe baan!)
Die valt nu behoorlijk in duigen omdat er opeens twee pubers ook wekenlang vrij hebben en ik ipv lekker leuke dingen doen, de hond trainen in iets langer alleen blijven en het huishouden startklaar maken voor als ik weer ga werken opeens druk ben met twee koters over de vloer. :cry:

Ik vond het zo luxe dat ik zomaar een hele maand had om zelf in te vullen. Beter gemeld, nieuwe baan, goede vooruitzichten, geen verplichtingen.

Meh.
Oh Thordis, ik snap je!
Later is nu
Dreamer schreef:
16-03-2020 09:19
Oh Thordis, ik snap je!
Ik ook!
Sorry Thor, je schijnt alleen te mogen klagen als je ofwel zelf naar adem snakkend op de SEH zit, of één van je geliefden.
Alle overige klaagzangen vallen onder egoïstisch en niks voor anderen overhebben.

Dus.

David Dunning
Solomio schreef:
16-03-2020 09:39
Sorry Thor, je schijnt alleen te mogen klagen als je ofwel zelf naar adem snakkend op de SEH zit, of één van je geliefden.
Alle overige klaagzangen vallen onder egoïstisch en niks voor anderen overhebben.

Dus.
Oh. Maar zo ben ik. Dus ik mag dat
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Thørdis.
Th∅rdis schreef:
16-03-2020 09:18
Ik vond het zo luxe dat ik zomaar een hele maand had om zelf in te vullen. Beter gemeld, nieuwe baan, goede vooruitzichten, geen verplichtingen.

Meh.
Oh hier mag je echt wel over klagen, bleeeuh.

Omdat ik nu in het vliegtuig zou zitten om drie weken op reis te gaan heb ik de komende drie weken ook helemaal leeg gehouden en nu zit ik heeeeerlijk in m'n eentje thuis te werken aan dingen waar ik normaal niet aan toe zou komen en in de pauze ga ik met een collega in het bos wandelen. Ik vind het niet zo erg meer dat ik niet in Chicago zit, waar nu ook elk moment alles dicht gaat.
Murrmurr schreef:
16-03-2020 09:43
Oh hier mag je echt wel over klagen, bleeeuh.

Omdat ik nu in het vliegtuig zou zitten om drie weken op reis te gaan heb ik de komende drie weken ook helemaal leeg gehouden en nu zit ik heeeeerlijk in m'n eentje thuis te werken aan dingen waar ik normaal niet aan toe zou komen en in de pauze ga ik met een collega in het bos wandelen. Ik vind het niet zo erg meer dat ik niet in Chicago zit, waar nu ook elk moment alles dicht gaat.
Dat geloof ik. Je kan beter in je eigen huis zitten dan ergens in het buitenland en dan geen kant opkunnen.
Mijn man en ik gaan ruzie krijgen over de enige snelle laptop in dit huis. We hebben niet vaak ruzie, maar ik ben strijdlustig. Of we maken een rooster, net zoals de kinderen hebben. Die moesten wat dingen op Squla doen
Net zoals alle andere kinderen in Nederland. Bad gateway op Squla, dus. Nu springen ze op de trampoline.
Thuiswerken:

60.000 collega's en 8.000 accespoints voor externe toegang...... dat gaan héél lange weken worden voor sommige collega's.

Wel lekker; half uur eerder op m'n werk. Geen files..... daar kan ik wel aan wennen.
jouw leven is een keuze
Ik las op Twitter dat 90 stellen in China uit lockdown kwamen meteen de scheidingspapieren aan hebben gevraagd
Murrmurr schreef:
16-03-2020 09:58
Ik las op Twitter dat 90 stellen in China uit lockdown kwamen meteen de scheidingspapieren aan hebben gevraagd
:rofl:

Martin Appelo was op de radio Zaterdag. Om toe te lichten hoe ons brein op crisis reageerd. Scheiden en een geboortegolf was zijn conclusie.
jouw leven is een keuze
Het zou me niets verbazen, als we over een tijdje een piek gaan zien in het aantal echtscheidingen. :hihi:
takkentrol schreef:
16-03-2020 09:43
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Thørdis.
O ja, en dit natuurlijk.

Kijk, dat vergeet ik dan, das pas egoïstisch.

David Dunning
....
anoniem_63a410da8207f wijzigde dit bericht op 16-03-2020 10:30
98.76% gewijzigd
RikM schreef:
16-03-2020 10:03
Het zou me niets verbazen, als we over een tijdje een piek gaan zien in het aantal echtscheidingen. :hihi:
Precies, en dus een geboortegolf, een faillissementshausse, suïcidepogingen nemen toe, maar................ onze opa's en oma's van 96, die allang klaar zijn met hun leven, die zijn er dan tenminste nog.

David Dunning
Nou, echt.

Ik ben gek op m'n gezin, maar 3 weken op elkaars lip.. ben blij dat we nog naar buiten mogen! Sowieso wordt m'n man altijd wat chagrijnig, als hij niet kan sporten. Misschien is dit jaar voor het eerst m'n tuin een keer op orde!

En ik denk maar steeds aan mensen, die al in een gewelddadige thuissituatie zitten :(
Later is nu
Ah bedankt. En ik wil er echt niet over mekkeren maar het valt wel even tegen zeg maar. Ik heb nu 5 ipv 2 koters in huis en een thuiswerkende man. En een hond die door het dolle heen is want ‘ALLEMAAL MENSEN en een boel kleine mensen en die zijn EXTRA LEUK!!!!!!’

Ipv dat ik seizoen 9-16 van greys anatomy systematisch afwerk voordat ik aan de slag moet voor de komende 30 jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven